Geen peut meerquote:Op zondag 1 december 2019 15:26 schreef beantherio het volgende:
Zelfs met softs wint Leclerc nauwelijks iets op Verstappen.
Overbelaste flow meterquote:
Jaquote:Op zondag 1 december 2019 15:26 schreef vosss het volgende:
Blijven bij de naamswijziging van TR de behaalde punten in de statistieken staan? Er zijn wel vaker namen gewijzigd, maar dat was tegelijk met de verkoop van een team. Iemand?
Naamswijzing is pas volgend jaar?quote:Op zondag 1 december 2019 15:26 schreef vosss het volgende:
Blijven bij de naamswijziging van TR de behaalde punten in de statistieken staan? Er zijn wel vaker namen gewijzigd, maar dat was tegelijk met de verkoop van een team. Iemand?
Dat bedoelde ik er ook mee. Kansloze missie, fastest lap ook nog niet.quote:Op zondag 1 december 2019 15:24 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
ja en, na een rondje of 15 zijn de softs van leclerc wel op, mag hij weer naar binnen
Het blijft wel 14/15 seconden, maar die Benz rijdt ook maar op 70/80%quote:Op zondag 1 december 2019 15:28 schreef Newone82 het volgende:
Max P2 incoming.
Mooi. Maar er is nog zoveel werk aan de winkel voor Red Bull. Wat is Mercedes hier oppermachtig deze race.
Dat zijn ze al 5/6 op deze baan. Is volgens mij hun sterkste baan de afgelopen jaren.quote:Op zondag 1 december 2019 15:28 schreef Newone82 het volgende:
Max P2 incoming.
Mooi. Maar er is nog zoveel werk aan de winkel voor Red Bull. Wat is Mercedes hier oppermachtig deze race.
Ja, maar ik bedoel staat dan Alpha Tauri met 0 punten in de statistieken of met de punten die TR in totaal heeft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |