Dat topic over de Belgische competitie, dat barst uit z'n voegen sinds Noa Lang daar speelt. De nieuwe deeltjes zijn niet meer aan te slepen. Sinds Noa Lang in België speelt, gaat het in VBL eigenlijk over niks anders meer dan de Belgische competitie, toch?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
Is er iemand hier die vanwege Lang opeens Belgisch voetbal is gaan kijken?
Ik heb 1x dit seizoen een filmpje voorbij zien komen ergens dat hij een rode kaart kreeg telt dat?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
Is er iemand hier die vanwege Lang opeens Belgisch voetbal is gaan kijken?
broertje hij heeft jou heet gemaakt toch die vuurtje is aangestoke in jou moet die andere conjo's nog maar lukke ik zeg je eerlijk toon respect bro we the wave y'allquote:Op donderdag 2 juni 2022 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb 1x dit seizoen een filmpje voorbij zien komen ergens dat hij een rode kaart kreeg telt dat?
Oh neequote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:05 schreef Paul het volgende:
'Nachtmerrie voor Noa Lang'
Na zijn pittige uitspraken over de Belgische competitie lijkt het erop dat Noa Lang volgend seizoen toch niet meer in ons buurland kan spelen. Zorgen daarover waren er ook niet, want AC Milan is serieus geïnteresseerd. Maar inmiddels staat die droomtransfer op knappen.
lees verder https://www.soccernews.nl(...)zBEz79EeukoOCgGKjmF0
Zegt meer over Nederland dan dat het over Lang zegt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:09 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Ik had hem graag bij Ajax gezien.
Noa-god.
Hopelijk voor PSV is zijn waarde gisteren niet al te veel gestegen. (Was gisteren de beste speler bij Nederland)
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:09 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Ik had hem graag bij Ajax gezien.
Noa-god.
Hopelijk voor PSV is zijn waarde gisteren niet al te veel gestegen. (Was gisteren de beste speler bij Nederland)
Wat een trieste reactiequote:Op maandag 10 juli 2023 21:59 schreef De_Pel het volgende:
Erg jammer.
Had het best lekker gevonden als hij er tot de winterstop aflag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |