De jaarlijsten op www.michajans.nl bieden hulp.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:12 schreef Berkery het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen benul heb wat er de afgelopen jaren populair was...
Wat een intens lelijke site zeg. Hij werkt ook niet best op mijn mobiele browser.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De jaarlijsten op www.michajans.nl bieden hulp.
Hero isquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand mag mij de populariteit van Roller Coaster wel eens gaan uitleggen. Dat nummer hangt toch vrij ordinair van het jatwerk aan elkaar?
Ik hoor er in ieder geval steeds Family of the Year - Hero in. En dat is bepaald geen topnummer.
Hoor ik totaal niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand mag mij de populariteit van Roller Coaster wel eens gaan uitleggen. Dat nummer hangt toch vrij ordinair van het jatwerk aan elkaar?
Ik hoor er in ieder geval steeds Family of the Year - Hero in. En dat is bepaald geen topnummer.
Die ken ik wel ja, maar hulp is te laat, ik ben een ouwe lul aan het worden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:50 schreef Eightyone het volgende:
De jaarlijsten op www.michajans.nl bieden hulp.
Tevens heel vreemd dat Florence + The Machine niet eens in de lijst staat.quote:Duke Dumont
Ocean Drive
The Smashing Pumpkins
Disarm
The Smashing Pumpkins
1979
The Cranberries
Linger
Family Of The Year
Hero
Father John Misty
Holy Shit
Tears for Fears
Mad World
Snow Patrol
Chasing Cars
Ben E. King
Stand By Me
Live
Selling The Drama
Michael Jackson
Billie Jean
Michael Jackson
Don't Stop 'Til You Get Enough
Fleetwood Mac
Go Your Own Way
Queens of the Stone Age
Make It Wit Chu
Queens of the Stone Age
No One Knows
Linkin Park
One More Light
Dire Straits
Sultans Of Swing
Dire Straits
Romeo And Juliet
Dire Straits
Brothers In Arms
The Righteous Brothers
Unchained Melody
Pearl Jam
Oceans
Israel Kamakawiwo
Over the rainbow/What a wonderful world
Nirvana
Heart-Shaped Box
Nirvana
The Man Who Sold The World (unplugged)
Radiohead
Street Spirit (Fade Out)
Eric Clapton
Wonderful Tonight
Eric Clapton
Tears In Heaven
New Order
Blue Monday
Eddie Vedder
Society
Florence + The Machine
Shake it out
Tame Impala
The Less I Know The Better
Staat zelfs 3 keer in de keuzelijst met : Ship to Wreck, Delilah en Dog Days are Overquote:Op dinsdag 3 december 2019 15:47 schreef Antaris het volgende:
[..]
Tevens heel vreemd dat Florence + The Machine niet eens in de lijst staat.
Je hebt toch kinderen? Of luisteren die ook geen mainstream?quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:12 schreef Berkery het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen benul heb wat er de afgelopen jaren populair was, ik ben zelf druk met het luisteren van oude zooi op Spotify, en aan mijn dochter heb ik ook niks, die luistert Nirvana, Marilyn Manson, Panic! at the Disco, of nog oudere acts als Fleetwood Mac of Bowie.
Radio 2 of 3 heb ik in de auto wel eens aan, maar alleen tijdens korte ritjes naar de winkel
De Top2000 was ooit voor ouwe lullenquote:Op dinsdag 3 december 2019 15:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die ken ik wel ja, maar hulp is te laat, ik ben een ouwe lul aan het worden.
Bij het intypen kreeg ik geen melding.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:51 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Staat zelfs 3 keer in de keuzelijst met : Ship to Wreck, Delilah en Dog Days are Over
Ja, vroegah. Toen alles nog beter was. (nou ja, in ieder geval de muziekquote:Op dinsdag 3 december 2019 15:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De Top2000 was ooit voor ouwe lullen
quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:57 schreef cafca het volgende:
Je hebt toch kinderen? Of luisteren die ook geen mainstream?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:12 schreef Berkery het volgende:
...en aan mijn dochter heb ik ook niks, die luistert Nirvana, Marilyn Manson, Panic! at the Disco, of nog oudere acts als Fleetwood Mac of Bowie.
"Vroeger"... In de tijd van de top 100 aller tijden (Veronica) gold de regel dat een "plaat" minstens een jaar oud moest zijn, en dat je maar één plaat van een zelfde artiest in je lijstje (briefkaart van 50 cent (guldencenten) en later 55 cent) mocht plaatsen. Je kon toen een lijst van 10 nummers opsturen. Ik weet trouwens niet of de nummer één dan meer punten kreeg dan de nummer 10.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb er sowieso moeite mee dat nummers uit het huidige releasejaar al meteen in de Top2000 worden neergeplempt. Nu ben ik enigszins hypocriet omdat ik er twee nummertjes heb ingestemd; maar ik geloof er niet zoveel van dat een nummer binnen een jaar op je lijstje van 35 plaatjes ooit komen en daar nooit meer afgaan.
Die stemmen al massaal op Another brick in the wallquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:13 schreef Twentsche_Ros het volgende:
en het onderwijzend personeel op "Teach your children well" van Crossby, Stills, Nash & Young.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |