Dan had je er een andere uit moeten laten en hoe moet je dat dan weer verantwoorden? Er zijn gewoon te weinig plekken.quote:
Gelukkig moet Lennon nog stemmenquote:Op zondag 1 december 2019 19:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan had je er een andere uit moeten laten en hoe moet je dat dan weer verantwoorden? Er zijn gewoon te weinig plekken.
Enige oplossing is gewoon iedereen een eigen top2000 laten insturen. En dan heb ik waarschijnlijk nog steeds nummers over
hij heeft inbreng, dus sowieso een stem op Billie Eilish denk ikquote:
Dat zijn er heel veel!quote:Op zondag 1 december 2019 20:11 schreef Gretzl het volgende:
Heeft er hier iemand al een lijstje gemaakt van nummers die nieuw zijn op de keuzelijst?
Ik heb de keuzelijst van 2018 vorige week in excel gezet, volgens de website die hier laatst rondging. Vandaag ook de keuzelijst gekopiëerd van 2019 in Excel. Beide bestanden zijn hier te vinden, ik weet niet hoe je makkelijk hieruit haalt welke nummers nieuw zijn: https://we.tl/t-LNIY3khapy Beide bestanden staan op WeTransferquote:Op zondag 1 december 2019 20:11 schreef Gretzl het volgende:
Heeft er hier iemand al een lijstje gemaakt van nummers die nieuw zijn op de keuzelijst?
Ja hij heeft een goede smaak...quote:
tja.. hopelijk blijft er nog voldoende moois over. En anders ga ik mijn lijst wel draaien op Radio 49quote:Op zondag 1 december 2019 20:54 schreef cafca het volgende:
Maar ik denk dat er door de aangepaste voorkeuzelijst nog meer pareltjes gaan sneuvelen.
En meer keuze betekent ook meer invloed van de fanclublijstjes
Op zich is een grotere voorkeuzelijst niet per se slecht natuurlijk, het hangt er een beetje van af op welke manier ze dingen toevoegen. Eigenlijk zouden de X nummers die het jaar ervoor de meeste stemmen kregen vanuit de vrije keuze maar (net) niet genoeg voor de lijst er automatisch in moeten. Geen idee of ze dat doen of dat ze lukraak overal wat weg plukken.quote:Op zondag 1 december 2019 20:54 schreef cafca het volgende:
Maar ik denk dat er door de aangepaste voorkeuzelijst nog meer pareltjes gaan sneuvelen.
En meer keuze betekent ook meer invloed van de fanclublijstjes
Wat een fantastische fantastische fantastische lijst.quote:Op zondag 1 december 2019 20:30 schreef peaceman het volgende:
Lennon heeft een oude ziel:
Al Stewart - Year Of The Cat
Godley & Creme - Cry
Alabama Shakes - Don't wanna fight
Electric Light Orchestra - Turn To Stone
Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes
The Beatles - A Day In The Life
Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida
Tears for Fears - Shout
Small Faces - Tin Soldier
Doe Maar - De Laatste X
Bronski Beat - Smalltown Boy
Donna Summer - I Feel Love
Wham! - Everything She Wants
Billy Joel - Goodnight Saigon
Simon & Garfunkel - Homeward Bound
Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Summertime
Billie Holiday - Strange Fruit
Zager & Evans - In The Year 2525
The Moody Blues - Question
Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder
Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas
Golden Earring - When The Lady Smiles
Golden Earrings - I've Just Lost Somebody
Queen - Bohemian Rhapsody (nee niet Piano Man op 1 svp!)
Queen - Don't Stop Me Now
The Prodigy - Smack My Bitch Up
The Beach Boys - Good Vibrations
The Beach Boys - God Only Knows
Cock Robin - The Promise You Made
Boston - More Than A Feeling
Billie Eilish - Bad Guy
Scott McKenzie - San Francisco (Be Sure To Wear Some Flowers In Your Hair)
The Zombies - Time Of The Season
Split Enz - Message To My Girl
Four Tops - Reach Out I'll Be There
Dat klopt, er staat sowieso een hoop nummers in waar ik blij van werdquote:Op zondag 1 december 2019 20:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich is een grotere voorkeuzelijst niet per se slecht natuurlijk, het hangt er een beetje van af op welke manier ze dingen toevoegen. Eigenlijk zouden de X nummers die het jaar ervoor de meeste stemmen kregen vanuit de vrije keuze maar (net) niet genoeg voor de lijst er automatisch in moeten. Geen idee of ze dat doen of dat ze lukraak overal wat weg plukken.
Daar is iets goed gegaan in de opvoeding!quote:Op zondag 1 december 2019 20:30 schreef peaceman het volgende:
Lennon heeft een oude ziel:
Al Stewart - Year Of The Cat
Godley & Creme - Cry
Alabama Shakes - Don't wanna fight
Electric Light Orchestra - Turn To Stone
Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes
The Beatles - A Day In The Life
Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida
Tears for Fears - Shout
Small Faces - Tin Soldier
Doe Maar - De Laatste X
Bronski Beat - Smalltown Boy
Donna Summer - I Feel Love
Wham! - Everything She Wants
Billy Joel - Goodnight Saigon
Simon & Garfunkel - Homeward Bound
Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Summertime
Billie Holiday - Strange Fruit
Zager & Evans - In The Year 2525
The Moody Blues - Question
Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder
Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas
Golden Earring - When The Lady Smiles
Golden Earrings - I've Just Lost Somebody
Queen - Bohemian Rhapsody (nee niet Piano Man op 1 svp!)
Queen - Don't Stop Me Now
The Prodigy - Smack My Bitch Up
The Beach Boys - Good Vibrations
The Beach Boys - God Only Knows
Cock Robin - The Promise You Made
Boston - More Than A Feeling
Billie Eilish - Bad Guy
Scott McKenzie - San Francisco (Be Sure To Wear Some Flowers In Your Hair)
The Zombies - Time Of The Season
Split Enz - Message To My Girl
Four Tops - Reach Out I'll Be There
Nee, die dan weer niet. En Ho Ho Ho van Katja Schuurman en DJVT evenmin. Maar wel iets als Home For Christmas van Maria Mena, om maar even iets randoms te noemen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
Staat Verre Kerst van de Tokkies in de voorkeuzelijst?
Ja, dat viel me ook al op. En niet semi-bekend, maar vaak gewoon volstrekt onbekend en normaliter toch kansloos voor de lijst.quote:Op zondag 1 december 2019 21:21 schreef Chiappucci het volgende:
Valt me wel op dat er echt belachelijk veel kerstplaten in de keuzelijst staan. Bijna elk semi-bekend kerstnummer staat erin, zelfs wanneer het niet eens een hit is geweest.
Ja, dat is eigenlijk een nog betere omschrijving. Echt whyquote:Op zondag 1 december 2019 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook al op. En niet semi-bekend, maar vaak gewoon volstrekt onbekend en normaliter toch kansloos voor de lijst.
twitter:robstenders twitterde op zondag 01-12-2019 om 21:11:28Niet te doen maar probeer op de xxl bonanza stream strakx vanaf uur of kwart over 9 live de stemlijst top2000 in te vullen. Stream te vinden oa op de stenders music service app. reageer retweet
Sowieso Bob Segerquote:Op zondag 1 december 2019 23:34 schreef TLC het volgende:
Een Netflix serie bingwatchen zoals Ozark heeft ook wel enige invloed op n keuze
Ik vind Rollercoater een mooi nummer, maar nog lang niet top 100 waardigquote:Op zondag 1 december 2019 23:45 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb net uit voor mijn plezier flink wat stemlijstjes op social media zitten bekijken, Danny V te M zo te zien tussen 20 en 30 aan het eind van de week... Ook heel veel Cold Little Heart trouwens, tot nu toe zelfs vaker dan enkele platen tussen 6 en 15 van vorig jaar, dus reken maar uit... Al komen de casual stemmers de komende dagen pas, dus het zegt ook weer niet zoveel.
Enorm bedanktquote:Op zondag 1 december 2019 20:28 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ik heb de keuzelijst van 2018 vorige week in excel gezet, volgens de website die hier laatst rondging. Vandaag ook de keuzelijst gekopiëerd van 2019 in Excel. Beide bestanden zijn hier te vinden, ik weet niet hoe je makkelijk hieruit haalt welke nummers nieuw zijn: https://we.tl/t-LNIY3khapy Beide bestanden staan op WeTransfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |