Wat zit daar in?quote:Op zondag 1 december 2019 13:07 schreef spapaars het volgende:
Waarom verstopt Brandon de koffer?
[ afbeelding ]
Zit sinterklaas pak in, verassing.quote:Op zondag 1 december 2019 13:07 schreef spapaars het volgende:
Waarom verstopt Brandon de koffer?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2019 12:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Enige wat we zeker weten is dat Katie dinsdag de poort uit gaat.
Dan is het vast Merel die vertrekt. Krijgen we een twinning is winning verhaal?
Benieuwd wie er dan aan de poort sttan![]()
Ik zie de FEBO ervoor aan om die uit de hoge hoed te toveren als laatste redmiddel. Stemming niet gedaan, toen hij er zeker uit zou vliegen, maar lekker leuk gaan doen en gaan bonden.quote:Op zondag 1 december 2019 12:18 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Please please pretty please.. laat het aub zo zijn. Want als ze inderdaad positief gaan stemmen dan zijn ze veilig..
In panter print (volgens mij).quote:Op zondag 1 december 2019 13:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Zit sinterklaas pak in, verassing.
Ik sla overquote:Op zondag 1 december 2019 13:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Sinterklaas gehuichel. dat is wat we nog missen.
Heerlijk avondje is bijna gekomen.
Oh, da's mooi kut.quote:
Orgineel, echt te gek, hoe kom je er op.quote:Op zondag 1 december 2019 13:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Oh, da's mooi kut.
Had al een surprise gepapiermacheed met natte ontbijtkoek en een lullig gedicht.![]()
Ik ook hoor... ben mijn dingen aan het doen.... en kijk zo nu en dan even.quote:
Je zou het eruit kunnen halen, maar er staat doelen.quote:
rap zekerquote:Op zondag 1 december 2019 13:34 schreef chufi het volgende:
Jessie nu met een ouwe wrap van zn jeugd... had ie nog ergens liggen
Ja, die had hij meegenomen naar Utopia zeker.quote:Op zondag 1 december 2019 13:34 schreef chufi het volgende:
Jessie nu met een ouwe wrap van zn jeugd... had ie nog ergens liggen
heb hem er al eerder mee horen brabbelen iddquote:Op zondag 1 december 2019 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, die had hij meegenomen naar Utopia zeker.
Het is zelfs Jessie-onwaardig. Vreselijk zou hij zelf gezegd hebben. Bah bah dat is law zou Merel zeggen.quote:Op zondag 1 december 2019 13:29 schreef Lelie68 het volgende:
Dat gemaakte vrolijkheid en geslijm van Jessie trek ik niet meer..
Wist niet dat rappen zijn droom was in Utopia. tsja, dan neem je je rap mee.quote:Op zondag 1 december 2019 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
heb hem er al eerder mee horen brabbelen idd
Denken we nog steeds, dus niet interessant genoeg Jessie.quote:
Die voelt zich ineens belangrijk omdat hij samen met Merel, Sint en Piet gaat spelen. Samen een geheimpje.quote:Op zondag 1 december 2019 14:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind Brandon ook behoorlijk nep op dit moment
heel ongemakkelijk ook, maakt af en toe een stoer moefje, en dat met dat halvemaansgezicht met die muts op zn hoofdquote:Op zondag 1 december 2019 14:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die voelt zich ineens belangrijk omdat hij samen met Merel, Sint en Piet gaat spelen. Samen een geheimpje.![]()
Niet echt ze zitten samen te lunchen en te kletsenquote:Op zondag 1 december 2019 14:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Gebeurt er nog wat in utopioooooooooo?
quote:Op zondag 1 december 2019 14:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Gebeurt er nog wat in utopioooooooooo?
Ze zijn allemaal aan het toneelspelenquote:Op zondag 1 december 2019 14:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind Brandon ook behoorlijk nep op dit moment
Zonde he? Waarom dat rekken. Gooi er een finale in. Nu!quote:Op zondag 1 december 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Al die SL is ook niet echt nodig. Ze slaan het hele proggie dood. Snap ook niet waarom dit nodig is.
ik ben ze zoooooo zat, allemaal!quote:Op zondag 1 december 2019 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonde he? Waarom dat rekken. Gooi er een finale in. Nu!
ja, en Merel als Sint wordt hem ook niet, gaat ze weer allerlei "gif"spuien, als alter. Naar mens, ik hoop dat de mijter over haar gezicht valt en er niet meer af kanquote:Op zondag 1 december 2019 14:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die voelt zich ineens belangrijk omdat hij samen met Merel, Sint en Piet gaat spelen. Samen een geheimpje.![]()
mijter over haar kneiterquote:Op zondag 1 december 2019 14:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja, en Merel als Sint wordt hem ook niet, gaat ze weer allerlei "gif"spuien, als alter. Naar mens, ik hoop dat de mijter over haar gezicht valt en er niet meer af kan
Geef dan gewoon continu de beelden of haal idd die stekker eruit. Wat een kinderachtig gedoe is dit.quote:Op zondag 1 december 2019 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonde he? Waarom dat rekken. Gooi er een finale in. Nu!
De febo zorgt ervoor dat we het zat worden. Die zijn gewoon aan het klooien met die SL....quote:Op zondag 1 december 2019 14:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben ze zoooooo zat, allemaal!
nah ik ben ze echt allemaal zat, niet de FEBO hun schuld, die Hiske nu ook, achterlijke stumperd, moet je dat nu zien, wat een idiotenquote:Op zondag 1 december 2019 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De febo zorgt ervoor dat we het zat worden. Die zijn gewoon aan het klooien met die SL....
Met haar achterlijke muts.quote:Op zondag 1 december 2019 14:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah ik ben ze echt allemaal zat, niet de FEBO hun schuld, die Hiske nu ook, achterlijke stumperd, moet je dat nu zien, wat een idioten
quote:Op zondag 1 december 2019 14:52 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben in een heel slechte bui, valt me op
Die heeft Ian voor me gemaakt,maar niet met Brandon in gedachten.quote:Op zondag 1 december 2019 14:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waarom heb je Brandon als UI??
ik zie Brandon daarinquote:Op zondag 1 december 2019 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heeft Ian voor me gemaakt,maar niet met Brandon in gedachten.
Brandon heeft geen uni brow.quote:
quote:
Die Hiske blegh. Weet niet wie ik daar het ergste vind. Eigenlijk allemaal wel.quote:Op zondag 1 december 2019 14:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah ik ben ze echt allemaal zat, niet de FEBO hun schuld, die Hiske nu ook, achterlijke stumperd, moet je dat nu zien, wat een idioten
Mwah, logisch toch? Door Utopia krijg je vanzelf een rothumeur.quote:Op zondag 1 december 2019 14:52 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben in een heel slechte bui, valt me op
En bedankt.quote:Op zondag 1 december 2019 14:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar zijn gezicht ijkt wel op een banaan
Begin jij ook nog even,ik was blij met deze UI.quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig geschreven
sorryquote:Op zondag 1 december 2019 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Begin jij ook nog even,ik was blij met deze UI.
Nu je het zegtquote:Op zondag 1 december 2019 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Begin jij ook nog even,ik was blij met deze UI.
Jessie is tenslotte de grote schrijver van dit verhaal.quote:Op zondag 1 december 2019 15:08 schreef Bramenstruik het volgende:
ze verbeterde hem, en dat mag niet
quote:Op zondag 1 december 2019 15:11 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
En hij moet goed op letten met wat ie zegt want hij heeft alleen Merel nog daar........................
Dus meteen even goedmaken maar.
Ze weten dat ze nog maar met zijn tweeen zijn.quote:Op zondag 1 december 2019 15:12 schreef Bramenstruik het volgende:
gelijk damagecontrol, ongelooflijk, van beide kanten trouwens
Het zogenaamde perfecte stel.quote:Op zondag 1 december 2019 15:12 schreef Bramenstruik het volgende:
gelijk damagecontrol, ongelooflijk, van beide kanten trouwens
Dat dus.quote:
die stemming kunnen ze toch gewoon manipuleren daar is verder niks voor nodig behalve dan zwaaien met het contract met clausules.quote:Op zondag 1 december 2019 13:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Ik zie de FEBO ervoor aan om die uit de hoge hoed te toveren als laatste redmiddel. Stemming niet gedaan, toen hij er zeker uit zou vliegen, maar lekker leuk gaan doen en gaan bonden.
Ben ze zo zat.
hoef je geen complotdenker voor te zijn inmiddelsquote:Op zondag 1 december 2019 15:15 schreef goldback het volgende:
[..]
die stemming kunnen ze toch gewoon manipuleren daar is verder niks voor nodig behalve dan zwaaien met het contract met clausules.
wat dan?quote:Op zondag 1 december 2019 15:15 schreef puzziepie het volgende:
Jessie heeft best wel een tof idee voor Tranny![]()
...maar het lijkt me idd niet verstandig in deze situatie
Een kijkdoos die je van 2 kanten kan bekijken : ene helft kijk je door een roze bril, alles kleur, mooi etc en de andere kant is grauw/realiteit e.dquote:
ok dus dat moet ook weer uitgemolken worden????? ik dacht ff de keuze tussen haar doos of haar anusquote:Op zondag 1 december 2019 15:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een kijkdoos die je van 2 kanten kan bekijken : ene helft kijk je door een roze bril, alles kleur, mooi etc en de andere kant is grauw/realiteit e.d
quote:Op zondag 1 december 2019 15:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok dus dat moet ook weer uitgemolken worden????? ik dacht ff de keuze tussen haar doos en haar anus
Daar ging het niet om,maar goedquote:Op zondag 1 december 2019 15:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waarom zou ik serieus zijn? sorry, alles wordt uit de kast gehaald
Jammer dat Jesssssss maar tijdelijks zoek isssssssquote:Op zondag 1 december 2019 15:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessssssssie, Jesssssssssssssssssssssssssssssss, die S van Merel, bangmakend
ze doet het altijd, okk met Hisssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 1 december 2019 15:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jammer dat Jesssssss maar tijdelijks zoek isssssss
Goffer.quote:Op zondag 1 december 2019 15:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok dus dat moet ook weer uitgemolken worden????? ik dacht ff de keuze tussen haar doos of haar anus
Heeft hij al aan toch?quote:Op zondag 1 december 2019 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
Hij gaat nu in het varkenspak begreep ik.
je kan er mij op afrekenen, maar Frutsel vindt het maar al te leuk om daar zelf iedere keer de nadruk op te leggen, die is niet goedquote:
Inkoppertje.quote:
Ik reken u nergens op af,ik kan me dat moment nog goed herinneren dat ze het Shelley vol trots vertelde dat ze anaal genomen was,en later zei dat ze dan beter kon poepen.quote:Op zondag 1 december 2019 15:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je kan er mij op afrekenen, maar Frutsel vindt het maar al te leuk om daar zelf iedere keer de nadruk op te leggen, die is niet goed
haha straks is haar sluitspier kapot.quote:Op zondag 1 december 2019 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik reken u nergens op af,ik kan me dat moment nog goed herinneren dat ze het Shelley vol trots vertelde dat ze anaal genomen was,en later zei dat ze dan beter kon poepen.
en nog steeds doet ze het, insinuaties naar Jessie, en iedereen die het wil horen, tis haar trademarkquote:Op zondag 1 december 2019 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik reken u nergens op af,ik kan me dat moment nog goed herinneren dat ze het Shelley vol trots vertelde dat ze anaal genomen was,en later zei dat ze dan beter kon poepen.
Dat komt omdat ze Jessie`s piemel ruikt.quote:Op zondag 1 december 2019 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en nog steeds doet ze het, insinuaties naar Jessie, en iedereen die het wil horen, tis haar trademark
OMG dat wist ik niet eensquote:Op zondag 1 december 2019 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze Jessie`s piemel ruikt.
Ook haar woorden.
daar is ook een liedje vanquote:Op zondag 1 december 2019 15:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een kijkdoos die je van 2 kanten kan bekijken : ene helft kijk je door een roze bril, alles kleur, mooi etc en de andere kant is grauw/realiteit e.d
Hanny.quote:
Ik kan ze niet vindenquote:Op zondag 1 december 2019 15:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
B&B gasten deel 3 - 30 november 2019.
x7oo98k
quote:Op zondag 1 december 2019 15:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er volgen nog een paar delen, maar ik moet er nu vandoor ....![]()
[ afbeelding ]
B&B gasten deel 1 - 30 november 2019.
x7ooaum
[ afbeelding ]
B&B gasten deel 2 - 30 november 2019.
x7oo765
[ afbeelding ]
x7oo98k
Je bent weer 'n held DGK en onmisbaar!quote:Op zondag 1 december 2019 15:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er volgen nog een paar delen, maar ik moet er nu vandoor ....![]()
[ afbeelding ]
B&B gasten deel 1 - 30 november 2019.
x7ooaum
[ afbeelding ]
B&B gasten deel 2 - 30 november 2019.
x7oo765
[ afbeelding ]
x7oo98k
His kan niet dichtenquote:Op zondag 1 december 2019 15:38 schreef sjampoeh het volgende:
hiske kén niet dichten
de juf
kén niks
kutjuf
his met haar beschuitsneequote:Op zondag 1 december 2019 15:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
His kan niet dichten
heeft vele gezichten
Ze is wel van de pillen.quote:
het werd een beetje te droogquote:Op zondag 1 december 2019 15:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
his met haar beschuitsnee
deed liever niet mee
Dat wordt 'n tube uierzalf van NLPquote:Op zondag 1 december 2019 15:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het werd een beetje te droog
daar benee
ooievaarsenkuitenvetquote:Op zondag 1 december 2019 15:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wordt 'n tube uierzalf van NLP
voor de droge beschuitsnee
of olijfoliequote:Op zondag 1 december 2019 15:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wordt 'n tube uierzalf van NLP
voor de droge beschuitsnee
Er is ooit een date voor haar geweest,ene Johan,was heel ongemakkelijk.quote:Op zondag 1 december 2019 15:49 schreef Bramenstruik het volgende:
zit me nu opeens te bedenken................ stel dat er iemand binnen was gekomen voor His, setje, hoe zou dat eruit gezien hebben![]()
![]()
OMG
was ook een rare, maar goed, denk dat Hiske niet snel wat beters krijgtquote:Op zondag 1 december 2019 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is ooit een date voor haar geweest,ene Johan,was heel ongemakkelijk.
Dit rijmt dus niet.quote:Op zondag 1 december 2019 15:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
of olijfolie![]()
heb ze alweer uit, kan ze niet meer uitstaan
OMGquote:Op zondag 1 december 2019 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een vieze mensen daar. En dit soort dingen ook allemaal zeggen met de wetenschap dat iedereen dit mee kan horen. Nul beschaving.quote:Op zondag 1 december 2019 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook haar woorden.
Sorry,maar ik denk nog steeds dat ze meer van de vrouwen is.Ik kan hier geen man bij plaatsen.quote:Op zondag 1 december 2019 15:53 schreef Bramenstruik het volgende:
en dan bedoel ik eigenlijk meer haar gedrag, niet haar uiterlijk
Dit is nieuw voor je? Het gezellig samen plassen met Joa in de bosjes zeker ook gemist?quote:Op zondag 1 december 2019 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een vieze mensen daar. En dit soort dingen ook allemaal zeggen met de wetenschap dat iedereen dit mee kan horen. Nul beschaving.
Die had echt iets van WTF.quote:Op zondag 1 december 2019 15:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat gezicht van Sjelliezal ik nooit vergeten
ja ik wel, tis grappig,hoe mensen, dat omdraaien, je wil haar zelf niet doen, dus is ze maar een pot, te makkelijkquote:Op zondag 1 december 2019 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,maar ik denk nog steeds dat ze meer van de vrouwen is.Ik kan hier geen man bij plaatsen.
Dat is niet waar,ik baseer mijn mening op haar adoratie voor Christel.quote:Op zondag 1 december 2019 15:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik wel, tis grappig,hoe mensen, dat omdraaien, je wil haar zelf iet doen, dus is ze maar een pot, te makkelijk
is een heel ander ietsquote:Op zondag 1 december 2019 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet waar,ik baseer mijn mening op haar adoratie voor Christel.
ze was/is wel verliefd op chris, waren toen hele gesprekken over, dat chris niet tzelfde voeldequote:Op zondag 1 december 2019 15:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik wel, tis grappig,hoe mensen, dat omdraaien, je wil haar zelf niet doen, dus is ze maar een pot, te makkelijk
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 1 december 2019 16:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze was/is wel verliefd op chris, waren toen hele gesprekken over, dat chris niet tzelfde voelde
Ja hoor. Hiske was echt stapel op Chris en volgens mij ook best kapot van dat het niet wederzijds was.quote:Op zondag 1 december 2019 16:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze was/is wel verliefd op chris, waren toen hele gesprekken over, dat chris niet tzelfde voelde
nee dat werd er hier van gemaakt, ze adoreert Chris ja, eens, mss wil ze wel samen met Chris mannen scoren, je weet het nietquote:Op zondag 1 december 2019 16:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Chris was haar muilezelquote:Op zondag 1 december 2019 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Hiske was echt stapel op Chris en volgens mij ook best kapot van dat het niet wederzijds was.
nee dan heb je dat gemist, is echt gezegdquote:Op zondag 1 december 2019 16:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dat werd er hier van gemaakt, ze adoreert Chris ja, eens, mss wil ze wel samen met Chris mannen scoren, je weet het niet
nog erger dan, dat je dat een man aan wil doen, maar een vrouw??????quote:Op zondag 1 december 2019 16:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee dan heb je dat gemist, is echt gezegd
Er is een filmpje ergens dat ze compleet wanhopig was,en dat Christel zei dat het alleen maar vriendschap is/was.quote:
heb ik gezien, maar was voor mij niet overduidelijkquote:Op zondag 1 december 2019 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een filmpje ergens dat ze compleet wanhopig was,en dat Christel zei dat het alleen maar vriendschap is/was.
quote:
Dan kent de Sint Mariska niet, want dan had hij niet uren erover moeten denkenquote:
Ohjee die gaat op haar baas lijken. Tongt op dezelfde manier nu.quote:
Ik denk geen type a la Ruud Zwaan maar eerder 'n type Carlo Lensquote:Op zondag 1 december 2019 15:49 schreef Bramenstruik het volgende:
zit me nu opeens te bedenken................ stel dat er iemand binnen was gekomen voor His, setje, hoe zou dat eruit gezien hebben![]()
![]()
OMG
quote:Op zondag 1 december 2019 16:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan kent de Sint Mariska niet, want dan had hij niet uren erover moeten denken![]()
![]()
nee hoor deed ze altijd al. zichzelf tongerende Merelquote:Op zondag 1 december 2019 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ohjee die gaat op haar baas lijken. Tongt op dezelfde manier nu.
Ik heb een leuk nieuwtje,wel totaal offtopic.quote:Op zondag 1 december 2019 16:07 schreef Bramenstruik het volgende:
gekke Maris, ik hou een beetje van haar
Uberhaupt, Donny of niet........ en als hij Shelley tegenkomt, zal hij als Donny lak hebben als ze niet wil.quote:Op zondag 1 december 2019 15:37 schreef Bramenstruik het volgende:
denk ook dat Jessie Frutsel nog wel gaat doen, als hij Donny is, na december
Ja, maar ik zei ook, op deze manier. Zij likte meestal over haar tanden. Dit is echt een hagedissentong.quote:Op zondag 1 december 2019 16:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor deed ze altijd al. zichzelf tongerende Merel
omfgquote:Op zondag 1 december 2019 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een leuk nieuwtje,wel totaal offtopic.
Robert Donkers schijnt verliefd te zijn op Shelley,en ze hebben contact.
Pintje?quote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef spapaars het volgende:
Zit te bedenken wat ik allemaal kan kopen voor ¤2,50.
quote:Op zondag 1 december 2019 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal wel weer zwaar overdreven zijn, kom maar met je bron.quote:Op zondag 1 december 2019 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
4 loempiaatjes bij de Deen, 2 paar fietslichtjes, een bakje maden als je wil vissenn, een blik hondenvoer, een pak lange vingers voor je papegaai, er is zoveel.........................quote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef spapaars het volgende:
Check even zijn FB.quote:Op zondag 1 december 2019 16:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zal wel weer zwaar overdreven zijn, kom maar met je bron.
[..]
5 doosjes Paracetamolquote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef spapaars het volgende:
Hij stonk een keer. Had hem nog niet gewassen na de sex.quote:Op zondag 1 december 2019 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook haar woorden.
Ik heb het programma nog nooit gezien.quote:
Ach jee, dan weet ik het alweer, als het van hem afkomt.... Als ik tijd heb ga ik even kijken, maar eigenlijk niet spannend, want ik denkt dat het een storm is in een glas water. Het idee alleen al.quote:
Jij? Of wie?quote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef spapaars het volgende:
Naar elke vent die ze wil opgeilen. Het maakt haar niets uit. Jessie is wel een uitdaging want die neemt het ook niet zo nauw.quote:Op zondag 1 december 2019 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en nog steeds doet ze het, insinuaties naar Jessie, en iedereen die het wil horen, tis haar trademark
[..]
En zelf is ze ook niet zo nauw?quote:Op zondag 1 december 2019 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Naar elke vent die ze wil opgeilen. Het maakt haar niets uit. Jessie is wel een uitdaging want die neemt het ook niet zo nauw.
nauw johquote:Op zondag 1 december 2019 16:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zelf is ze ook niet zo nauw?
quote:
Wat nauw? Beetje spuug en ontspannen.quote:
Ik las wel dat hij verliefd is maar hij zegt niet op wie....quote:Op zondag 1 december 2019 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ff diep inademenquote:Op zondag 1 december 2019 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat nauw? Beetje spuug en ontspannen.
quote:Op zondag 1 december 2019 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat nauw? Beetje spuug en ontspannen.
Nee....quote:Op zondag 1 december 2019 16:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zelf is ze ook niet zo nauw?
Ik zeg ook;het schijnt.quote:Op zondag 1 december 2019 16:19 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ik las wel dat hij verliefd is maar hij zegt niet op wie....
Jij weet.quote:
Kan me niet voorstellen dat Shelley daar verliefd op wordt.quote:Op zondag 1 december 2019 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zeg ook;het schijnt.
Hij ontkend het niet,en heeft Shelley vorige week ontmoet.
Oh echt, jeetje he...nou zal mij benieuwen...quote:Op zondag 1 december 2019 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zeg ook;het schijnt.
Hij ontkend het niet,en heeft Shelley vorige week ontmoet.
Ik ook niet..quote:Op zondag 1 december 2019 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Shelley daar verliefd op wordt.
Ach ze viel ook voor Gerritquote:Op zondag 1 december 2019 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met hem? Dan is het wel een zwaktebod hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 16:35 schreef Bramenstruik het volgende:
mss probeert ze haar ex Ro jaloers te maken
een oppervlakkige ontmoeting en een date zijn twee verschillende dingen, nu moet alleen Robert dat nog zien uit te vogelen.quote:Op zondag 1 december 2019 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
daarom ookquote:Op zondag 1 december 2019 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met hem? Dan is het wel een zwaktebod hoor.
True. Of de verliefdheid komt van 1 kant, dat vermoed ik eerder.quote:Op zondag 1 december 2019 16:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daarom ookmaar met Sjel weet je het maar nooit waar ze haar wraak vandaan haalt
ja dat snap ik ook nog welquote:Op zondag 1 december 2019 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True. Of de verliefdheid komt van 1 kant, dat vermoed ik eerder.
Loop maar weer wegquote:Op zondag 1 december 2019 16:49 schreef Bramenstruik het volgende:
debiele anale kleuter weer zendtijd, ben er vandoor
Daarom denk ik nog steeds dat Jessie gaat winnen. Ze mogen geen ruzie meer maken want dat doet de positie van Jessie geen goed. Ze mogen er zelfs niet meer over praten. Ze hebben nooit moeilijk gedaan om een ruzie. Behalve nuquote:Op zondag 1 december 2019 17:46 schreef shiitake het volgende:
Even de streams aangeslingerd, maar ben er al meteen klaar mee. De bewoners weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen en doen daarom maar lekker kinderachtig, kinderstemmetjes, zogenaamd ruzie maken, surprises maken en eten.
De vele SL's na de confrontatie tussen Gerrit en Jessie en de rare sfeer daarna met het angstvallig vermijden van confrontaties, maken het nog saaier dan saai en heel ongeloofwaardig allemaal. Waar ik eerst nog weleens nieuwsgierig was wat er op een dag gebeurde heb ik daar nu helemaal geen behoefte meer aan. Het wordt tijd dat er wat onverwachts gaat gebeuren met stemmingen of zo, maar ik vrees dat het heel voorspelbaar gaat worden en dat bepaalde mensen er nog niet uitgestemd mogen worden.
En hij weet het zelf ook.quote:Op zondag 1 december 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom denk ik nog steeds dat Jessie gaat winnen. Ze mogen geen ruzie meer maken want dat doet de positie van Jessie geen goed. Ze mogen er zelfs niet meer over praten. Ze hebben nooit moeilijk gedaan om een ruzie. Behalve nu
nee dat kan niet hé sorry voor je dochterquote:Op zondag 1 december 2019 17:43 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Kan die hond aan tafel niet even z'n sneeuwmuts afzetten?
uiteindelijk maakt het niks uit Talpa is almachtig en kan alles zelf sturen en bepalen er is geen enkele controle en indien nodig zwaaien ze met het contract met bepalingen en boetes.quote:Op zondag 1 december 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom denk ik nog steeds dat Jessie gaat winnen. Ze mogen geen ruzie meer maken want dat doet de positie van Jessie geen goed. Ze mogen er zelfs niet meer over praten. Ze hebben nooit moeilijk gedaan om een ruzie. Behalve nu
Kan je nog lang wachten waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 december 2019 17:46 schreef shiitake het volgende:
Even de streams aangeslingerd, maar ben er al meteen klaar mee. De bewoners weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen en doen daarom maar lekker kinderachtig, kinderstemmetjes, zogenaamd ruzie maken, surprises maken en eten.
De vele SL's na de confrontatie tussen Gerrit en Jessie en de rare sfeer daarna met het angstvallig vermijden van confrontaties, maken het nog saaier dan saai en heel ongeloofwaardig allemaal. Waar ik eerst nog weleens nieuwsgierig was wat er op een dag gebeurde heb ik daar nu helemaal geen behoefte meer aan. Het wordt tijd dat er wat onverwachts gaat gebeuren met stemmingen of zo, maar ik vrees dat het heel voorspelbaar gaat worden en dat bepaalde mensen er nog niet uitgestemd mogen worden.
Dit... Feitelijk is het al afgelopen dankzij de febo.quote:Op zondag 1 december 2019 18:09 schreef goldback het volgende:
[..]
Kan je nog lang wachten waarschijnlijk.
Jip. Helaasquote:
Ja. Schijnt nogal wat te zijn wat soms getekend moet worden las ik van de weekquote:Op zondag 1 december 2019 18:08 schreef goldback het volgende:
[..]
uiteindelijk maakt het niks uit Talpa is almachtig en kan alles zelf sturen en bepalen er is geen enkele controle en indien nodig zwaaien ze met het contract met bepalingen en boetes.
quote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef BloesBloes het volgende:
Ik heb een premium account nu met 4 streams en stemrecht, gratis. Nu hoor ik er eindelijk echt bij
quote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef BloesBloes het volgende:
Ik heb een premium account nu met 4 streams en stemrecht, gratis. Nu hoor ik er eindelijk echt bij
Mooi! Ik verwacht topverslagen.quote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef BloesBloes het volgende:
Niemand hoeft de laatste dagen te betalen las ik.quote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef BloesBloes het volgende:
Denk dat je nu teveel verwacht 🤣quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |