Ff voor de beeldvorming, dat is meer dan 4 tankauto'squote:Op zondag 1 december 2019 10:18 schreef vosss het volgende:
Net de meterstand doorgegeven; hier is 130 kuub water verbruikt afgelopen jaar.
Geen idee of dat veel of weinig is.
Hoeveel kuub water verbruiken jullie?
Hier ook met 2 en een hond. Die drinkt natuurlijk ook elke dag waterquote:
Daar gaat toch wel meer dan 30 kuub in lijkt me?quote:Op zondag 1 december 2019 10:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ff voor de beeldvorming, dat is meer dan 4 tankauto's
[ afbeelding ]
Nee hoor, 30.000 liter, dat is het mooie aan kuubs, je verkijkt je ontzettend op het volume.quote:Op zondag 1 december 2019 10:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar gaat toch wel meer dan 30 kuub in lijkt me?
1m bij 1m bij 1m is een kuub. Dat past toch wel meer in die tankwagen?quote:Op zondag 1 december 2019 10:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee hoor, 30.000 liter, dat is het mooie aan kuubs, je verkijkt je ontzettend op het volume.
Dus jij denkt dat in één van die 7 segmenten meer dan 4,5 kuub past?quote:Op zondag 1 december 2019 10:37 schreef vosss het volgende:
[..]
1m bij 1m bij 1m is een kuub. Dat past toch wel meer in die tankwagen?
Dat is gemiddeld 356 liter water per dag, aardig wat. Douchen jullie lang?quote:Op zondag 1 december 2019 10:18 schreef vosss het volgende:
Net de meterstand doorgegeven; hier is 130 kuub water verbruikt afgelopen jaar.
Geen idee of dat veel of weinig is.
Hoeveel kuub water verbruiken jullie?
Dat telt niet; jij bent de helft van het jaar ergens ter wereld maanden aan een stuk vogels aan het zoeken!quote:Op zondag 1 december 2019 11:01 schreef SeLang het volgende:
10,2 kuub in de afgelopen 12 maanden.
Gemiddeld 13,0 kuub per jaar over de afgelopen 10 jaar
Excel rulez!
Voor mijn idee niet. Ik ga overigens 9 van de 10 keer in bad ipv douchen. Geen idee of dat meer water verbruikt dan douchen en eigenlijk maakt me dat ook geen snars uit; water kost nagenoeg niksquote:Op zondag 1 december 2019 11:07 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Dat is gemiddeld 356 liter water per dag, aardig wat. Douchen jullie lang?
Geen idee. Ik heb een grote monitor. Dus misschien ziet die tankwagen er groter uit dan hij daadwerkelijk is. Ofzo.quote:Op zondag 1 december 2019 10:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat in één van die 7 segmenten meer dan 4,5 kuub past?
Of ze werken niet waardoor ze de hele dag thuis blijven en verbruiken.quote:Op zondag 1 december 2019 11:07 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Dat is gemiddeld 356 liter water per dag, aardig wat. Douchen jullie lang?
Een bad vullen kost meer water dan douchen. En de kosten zitten ook niet zozeer in het water zelf, maar in het verwarmen van dat water.quote:Op zondag 1 december 2019 11:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor mijn idee niet. Ik ga overigens 9 van de 10 keer in bad ipv douchen. Geen idee of dat meer water verbruikt dan douchen en eigenlijk maakt me dat ook geen snars uit; water kost nagenoeg niks
Als je tien minuten of langer doucht. Verbruik je meer water dan een badquote:Op zondag 1 december 2019 11:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een bad vullen kost meer water dan douchen. En de kosten zitten ook niet zozeer in het water zelf, maar in het verwarmen van dat water.
10 minuten douchenquote:Op zondag 1 december 2019 11:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je tien minuten of langer doucht. Verbruik je meer water dan een bad
Nou, nee... tenzij je een regendouche hebt die 15 liter per minuut over je uitstort.quote:Op zondag 1 december 2019 11:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je tien minuten of langer doucht. Verbruik je meer water dan een bad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |