quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Kom kijken en zie dat jullie het ook hebben opgegeven.
Ow, ga ik ook even kijken. Zat bij de scientology kerk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Ik ben te lamlendig om verslag te doen, maar ik vind het wel een leuk gesprek tussen Gerrit en de B&B mevrouw.
Wegwezen daar!!quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, ga ik ook even kijken. Zat bij de scientology kerk.
Niet doen! Dan liever dode streams TBquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, ga ik ook even kijken. Zat bij de scientology kerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Op de krant ook alleen maar lovende dingen over haar.....of ze niet kan blijven. hahahaaquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wegwezen daar!!![]()
Mevrouw heeft veel gekeken en heeft goede vragen en commentaar.
Zeker niet. Ik log in bij Utopia en ze praten over de scientology kerk. Nee, niets voor mijn.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet doen! Dan liever dode streams TB
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op de krant ook alleen maar lovende dingen over haar.....of ze niet kan blijven. hahahaa
Jeetje, daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op de krant ook alleen maar lovende dingen over haar.....of ze niet kan blijven. hahahaa
Wat ik ervan gezien heb,quote:
Hier is een kumbayasekte vergeleken met die commentaren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja lees het wel eens of er veel verschil met hier is over bepaalde denkwijze.......
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hier is een kumbayasekte vergeleken met die commentaren.
Heeft ie wel aandacht aan de gasten besteed? Want bij het eten zei die ook haast niksquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie is klaar met socializen, hij gaat naar bed.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:54 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Heeft ie wel aandacht aan de gasten besteed? Want bij het eten zei die ook haast niks
B&Ber geloof ik. En ze komt op mij heel normaal over.quote:
Nee he, ik dus ook nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik heb het hem niet zien doen.
zag m ook netquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:00 schreef spapaars het volgende:
BB1 Ruud nu bij Even Tot Hier.
Zal wel over de reality programma's gaan.
Merel is de hele avond al bezig met damage control. leuk en gezellig met een aantal medebewoners.quote:
en dan lachend een uitvaartje doenquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:06 schreef Sambalbaai het volgende:
De 1e witte brief die Merel meemaakte was voor haar, Ze wist meteen dat haar hondje dood was. De foto viel uit de brief en ze kon niets meer. De brief heeft ze pas uren later gelezen. Zo had je haar nog nooit gezien, ze at niet meer, droeg geen make-up meer........
De grote BS show van Merel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dan lachend een uitvaartje doen
Ik heb het idee dat dat too little, too late is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel is de hele avond al bezig met damage control. leuk en gezellig met een aantal medebewoners.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat too little, too late is.
Niet zo gek. Ze gunnen elkaar daar ook echt helemaal niks en Merel is daar zelf eigenlijk het ergste in.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik hoop het vooral ook.
De anderen reageren nogal lauwtjes.
ze moet toch wat..quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel ligt alweer te kroelen met haar gok, duim in de mond en tod kroelen
Een Totempaal.quote:
Typisch Hiske. Ze kan het toch gewoon aan Jessie zelf vragen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske vraagt Mariska wat zij denkt dat Jessie denkt.
quote:
Iemand die van kerk is geweest is niet leuk maar engquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
B&Ber geloof ik. En ze komt op mij heel normaal over.
Dat is wel heel breed genomenquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:51 schreef goldback het volgende:
[..]
[..]
Iemand die van kerk is geweest is niet leuk maar eng
en bekrompen bekeken.quote:
Ik hoor ze ook, maar zie ze niet....Wordt steeds rustiger hier. Ook niet zo vreemd met al die locks.quote:Op zondag 1 december 2019 00:40 schreef BloesBloes het volgende:
Ik val erin terwijl Brandoff hilarische verhalen verteld en ik hoor Mylene overdreven lachen en zeggen oh, geweldig, oh geweldig ..........![]()
Is de cos eindelijk deaud eigenlijk?
Ze zijn er klaar mee bij Talpa, breien een einde eraan en zijn blij als het is afgelopen. Ik verwacht ook helemaal niets spectaculairs meer, maar dan ook niets.quote:Op zondag 1 december 2019 00:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoor ze ook, maar zie ze niet....Wordt steeds rustiger hier. Ook niet zo vreemd met al die locks.
Welterusten....quote:Op zondag 1 december 2019 00:55 schreef BloesBloes het volgende:
En we eindigen geheel in stijl met:
[ afbeelding ]
Welterusten, slaapt lekker allen
quote:Op zondag 1 december 2019 00:55 schreef BloesBloes het volgende:
En we eindigen geheel in stijl met:
[ afbeelding ]
Welterusten, slaapt lekker allen
. Sssttttt. Maak Jessie aub niet wakkerquote:
Alles met 1 doekquote:Op zondag 1 december 2019 07:56 schreef cobain1994 het volgende:
Het doekje van Vanessa..
[ afbeelding ]
Kijk al die producten eens op dit gifje.quote:
Ja,, eigenlijk al vrij snel kwam er luxe binnen, Jon begon met patat bestellen en toen is het los gegaanquote:Op zondag 1 december 2019 07:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kijk al die producten eens op dit gifje.
Hoe is dat allemaal verdiend, plus wat ze daar eten allemaal.
Ik weet, ik moet daar niet bij stil staan, maar dit is wel een beetje wat uto 2.0 de das heeft omgedaan.
Zoveel luxe, er er nooit echt iets voor hoeven doen.
Dit is dom om te doen, maar ineens kwam er een hele boot het terrein op, zonder een cent te betalen.quote:Op zondag 1 december 2019 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,, eigenlijk al vrij snel kwam er luxe binnen, Jon begon met patat bestellen en toen is het los gegaan
Ja, zoals ik al vaker zeg. Toen Jessie er in kwam is Utopia gaan aftakelenquote:Op zondag 1 december 2019 08:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dit is dom om te doen, maar ineens kwam er een hele boot het terrein op, zonder een cent te betalen.
Of het met/door Jessie kwam weet ik niet.quote:Op zondag 1 december 2019 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al vaker zeg. Toen Jessie er in kwam is Utopia gaan aftakelen
Luxe binnen brengen
Alles tegenhouden wat andere willen
Zelfs de redactie doet niks meer.quote:Op zondag 1 december 2019 08:17 schreef goldback het volgende:
De deelnemers worden bezig gehouden door de redactie en niet andersom.
Nee, het is echt een dooie boel, niets te beleven zelfs de stemmingen zijn in bijna het hele Utopia niet spannend geweestquote:Op zondag 1 december 2019 08:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Of het met/door Jessie kwam weet ik niet.
Maar dit is trekken aan een dood paard helaas.
Begraaf het en get over it, dit gaat nergens meer over.
Geen wetten geen regels, maar wat ik zo gisteren las mogen ze ook al geen ruzie meer makenquote:Op zondag 1 december 2019 08:17 schreef goldback het volgende:
De deelnemers worden bezig gehouden door de redactie en niet andersom.
Wat mij betreft maken ze er een eind aan.quote:Op zondag 1 december 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen wetten geen regels, maar wat ik zo gisteren las mogen ze ook al geen ruzie meer maken
Ja, het was soms triest gesteld hiero en in Utopia.quote:Op zondag 1 december 2019 08:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat mij betreft maken ze er een eind aan.
Het laatste half jaar is het sowieso niet meer leuk geweest.
Users tegen users, users tegen mods.
1 en al ellende, wat mij betreft te wijten aan het saaie en veel te ver door blijven gaan van Utopia.
Even rust en een nieuwe RLS zou niet slecht zijn.
users tegen usersquote:Op zondag 1 december 2019 08:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat mij betreft maken ze er een eind aan.
Het laatste half jaar is het sowieso niet meer leuk geweest.
Users tegen users, users tegen mods.
1 en al ellende, wat mij betreft te wijten aan het saaie en veel te ver door blijven gaan van Utopia.
Even rust en een nieuwe RLS zou niet slecht zijn.
Dat heb ik niet gezien, wel dat de mods afgemaakt werden door sommige usersquote:Op zondag 1 december 2019 08:42 schreef Verida het volgende:
[..]
users tegen users
users tegen mods
mods tegen users
helemaal kapot geregisseerd met hun contactjes in de hand.quote:Op zondag 1 december 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen wetten geen regels, maar wat ik zo gisteren las mogen ze ook al geen ruzie meer maken
Ja, heel jammerquote:Op zondag 1 december 2019 08:42 schreef goldback het volgende:
[..]
helemaal kapot geregisseerd met hun contactjes in de hand.
de andere dingen zijn namelijk geveegdquote:Op zondag 1 december 2019 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, wel dat de mods afgemaakt werden door sommige users
De FA''s kunnen alles terug lezen geveegd of niet geveegd, dus het zal allemaal best wel meevallen.quote:Op zondag 1 december 2019 08:45 schreef Verida het volgende:
[..]
de andere dingen zijn namelijk geveegddat bewijs daarvoor is onder het kleed verdwenen
Gisteren ook sinds lange tijd 2 afleveringen teruggekeken. Maar nog niets gezien waarom iets achter een SL gebeurd zou moeten zijn. Maar inderdaad ze zijn allemaal erg rustigquote:Op zondag 1 december 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lopen volgens mij heel erg achterquote:Op zondag 1 december 2019 08:53 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Gisteren ook sinds lange tijd 2 afleveringen teruggekeken. Maar nog niets gezien waarom iets achter een SL gebeurd zou moeten zijn. Maar inderdaad ze zijn allemaal erg rustig
Wordt bij Maris tijd dat liegen pijn gaat doenquote:Op zondag 1 december 2019 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Maris moest kapot gaan van de pijn, is er tegen haar gezegd
De zenuwen lagen helemaal bloot
Morguh Fritsiequote:Op zondag 1 december 2019 08:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt bij Maris tijd dat liegen pijn gaat doen![]()
Goedemorgen Cos
Heb gisteren gezien dat Ger tegen Jessie zegt dat het over is.. en Lex is al weg want Mylène gaat in de caravan slapenquote:Op zondag 1 december 2019 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lopen volgens mij heel erg achter
Mijn nichtje was hier vrijdag en die kijkt alleen tv
Die zei dat donderdag avond pas het Nederlands feest was
De markt had ze dus nog niet eens gezien, ze wist niet eens dat Shelly al weg was
Dus kan je nagaan zelf met niets lopen ze nog achter
His is ziek, ze heeft slecht geslapen
Ik bedoel ook Lex en geen Shel sollyquote:Op zondag 1 december 2019 08:58 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Heb gisteren gezien dat Ger tegen Jessie zegt dat het over is.. en Lex is al weg want Mylène gaat in de caravan slapen
Ja, veel he, ze hebben van alles zoveel staanquote:Op zondag 1 december 2019 09:02 schreef Lelie68 het volgende:
Hoofd inkoop kan wel inslaan.. al die flessen ketchup die daar staan
Wel de ruzie n.a.v. Dat briefje die Jessie aan Franny liet zien..quote:Op zondag 1 december 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel ook Lex en geen Shel solly
Was er veel van de ruzie tussen hen te zien?
Zie FB alsjeblieft.quote:Op zondag 1 december 2019 08:42 schreef Verida het volgende:
[..]
users tegen users
users tegen mods
mods tegen users
Morguh TBquote:
Het geld dat Jessie miste. Zat in een kistje en was niet meer te vinden (dag of 2 geleden?)quote:
ja hoor, valt allemaal reuze meequote:Op zondag 1 december 2019 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De FA''s kunnen alles terug lezen geveegd of niet geveegd, dus het zal allemaal best wel meevallen.
Maar goed de mods en de users zijn niet op de streams.
IN Utopia staan de gasten klaar om te vertrekken
Een wil nog wel een paar slokken sinas hebben
O oke, niet mee gekregenquote:Op zondag 1 december 2019 09:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het geld dat Jessie miste. Zat in een kistje en was niet meer te vinden (dag of 2 geleden?)
Leuk bedragquote:
Dat weet ik,quote:Op zondag 1 december 2019 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor, valt allemaal reuze mee![]()
ik ben niet over de mods en de users begonnen he, laten we dat wel even duidelijk stellen, dat was een mod die erover begon en ik heb alleen maar een zinnetje als aanvulling gegeven.
Raar he? Hele toestand, Jessie zou de politie inschakelen. Dacht dat het nog wel een dingetje zou worden, maar het is een vroege dood gestorven, of het is de koelkast in geparkeerd.quote:Op zondag 1 december 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, niet mee gekregen
[..]
Leuk bedrag
Politie nog wel, misschien heeft hij dat wel gedaan en zijn er daarom zoveel sl geweest. Politie in da housequote:Op zondag 1 december 2019 09:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Raar he? Hele toestand, Jessie zou de politie inschakelen. Dacht dat het nog wel een dingetje zou worden, maar het is een vroege dood gestorven, of het is de koelkast in geparkeerd.
Was ook wel erg vaag. Ik denk dat geen enkele (verstandige) streamer daarin getrapt is.
Om onpasselijk van te worden. Ik voel me zo belazerd. Ze zijn op elkaar aangewezen, want bij anderen hebben ze het behoorlijk verknald. Wel genant.quote:Op zondag 1 december 2019 09:19 schreef Lelie68 het volgende:
Jessie en Merel.. wat zijn die gemaakt lief tegen elkaar.. en Merel weer met haar zielige stem
Nah.... was lachwekkend. Het terrein en de huisjes werden ook afgezocht (in een paar minuten). Ja hoor. Er moest een geldhond komen. Er werd zelfs gesuggereerd dat er misschien iemand van buiten het terrein op was gekomen om het geld te stelen.quote:Op zondag 1 december 2019 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Politie nog wel, misschien heeft hij dat wel gedaan en zijn er daarom zoveel sl geweest. Politie in da house
Ze proberen een charme offensief, maar ze vallen snel weer terug in hun oude gewoontes.. neerhalen van Gerquote:Op zondag 1 december 2019 09:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Om onpasselijk van te worden. Ik voel me zo belazerd. Ze zijn op elkaar aangewezen, want bij anderen hebben ze het behoorlijk verknald. Wel genant.
Yep, want die moet natuurlijk neergehaald worden. Dat is wat ze goed kunnen.quote:Op zondag 1 december 2019 09:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ze proberen een charme offensief, maar ze vallen snel weer terug in hun oude gewoontes.. neerhalen van Ger
Soul, Soul ? Ben jij het in vermomming? Ja hèquote:Op zondag 1 december 2019 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De FA''s kunnen alles terug lezen geveegd of niet geveegd, dus het zal allemaal best wel meevallen.
Maar goed de mods en de users zijn niet op de streams.
Maar weer uitgezet niet te doen dit domme kinderachtige gedoe van die tweequote:Op zondag 1 december 2019 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Papap wil geen instagram mama wel, papa kijkt op die van mama en dan liked papa en dan lijkt het net of mama.......... dit is geen kleuter die aan het praten i s hoor, dit is Jessie
Jessie is benieuwd hoe ze kijken als hij op de bank komt en het publiek wil dat hij blijftquote:Op zondag 1 december 2019 09:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ze proberen een charme offensief, maar ze vallen snel weer terug in hun oude gewoontes.. neerhalen van Ger
ssssssssttttttt verklap het nu nietquote:Op zondag 1 december 2019 09:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Soul, Soul ? Ben jij het in vermomming? Ja hè
Morguh Bloesquote:Op zondag 1 december 2019 09:33 schreef BloesBloes het volgende:
Goedemorgen, als het daar buiten net zo koud is als hier, dan kunnen ze beter in bed blijven
Hij probeert alles om weer in een goed daglicht te komen staanquote:Op zondag 1 december 2019 09:40 schreef Dotteke het volgende:
Doe je voorzichtig bij het trappetje lief, zegt Jes tegen Merel
aaaaaaaaaaaaaaaaaa wat lieffffffffffffffffffff
quote:Op zondag 1 december 2019 09:40 schreef Dotteke het volgende:
Lol... dan is MIJN Utopia geslaagd en ik hoef er niet eens een prijs voor.quote:Op zondag 1 december 2019 09:44 schreef humpty het volgende:
Zou het echt geweldig vinden als hij volgende week weg moet
Hopelijk leert hij daar iets van.quote:Op zondag 1 december 2019 09:40 schreef Dotteke het volgende:
Is een verwijzing naar dit:quote:Op zondag 1 december 2019 09:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Soul, Soul ? Ben jij het in vermomming? Ja hè
Is allemaal zelfbescherming. Als Merel de grond raakt is de schade niet te overzien.quote:Op zondag 1 december 2019 09:40 schreef Dotteke het volgende:
Yep. Ze houden in ieder geval elkaars die hard schuimpjes tevreden. Als er 1 weggaat zullen de fans van de ander gaan steunen. Ze zullen elkaars fouten over het hoofd zien.quote:Op zondag 1 december 2019 09:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Is allemaal zelfbescherming. Als Merel de grond raakt is de schade niet te overzien.
Ja hoor. De rollen zijn omgedraaid en ze maakt er gebruik van. Hij zal diep moeten knielen.quote:Op zondag 1 december 2019 09:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel is baas over Jessie op dit moment. Hij is de bitch van Merel en dat weet ze.
Jessie is natuurlijk bang haar tegen zich in het harnas te jagen. Dan heeft hij niets meerquote:Op zondag 1 december 2019 09:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel is baas over Jessie op dit moment. Hij is de bitch van Merel en dat weet ze.
Ik verbaas me er iedere keer weer over. Alles in 10- of 20-voud. Er staan 2 rijen ketchup.quote:Op zondag 1 december 2019 07:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kijk al die producten eens op dit gifje.
Hoe is dat allemaal verdiend, plus wat ze daar eten allemaal.
Ik weet, ik moet daar niet bij stil staan, maar dit is wel een beetje wat uto 2.0 de das heeft omgedaan.
Zoveel luxe, er er nooit echt iets voor hoeven doen.
Nou nee, dat heb ik nog niet gelezen, maar dat ga ik zo doenquote:Op zondag 1 december 2019 09:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is een verwijzing naar dit:
UTO / Feedback #447463635623562343
En gewoon zonder morren de pinpas af moeten geven aan Merelquote:Op zondag 1 december 2019 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. De rollen zijn omgedraaid en ze maakt er gebruik van. Hij zal diep moeten knielen.
Slaaf Jessie. Wat zal Merel genieten.quote:Op zondag 1 december 2019 10:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En gewoon zonder morren de pinpas af moeten geven aan Merel
Ik was 7 toen ik pappa voor het laatst kon zeggen, en heb nog nooit mama gezegdquote:Op zondag 1 december 2019 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Jessie steeds over papa en mama ik blijf het raar vinden.
Het is een verwend watjequote:Op zondag 1 december 2019 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Jessie steeds over papa en mama ik blijf het raar vinden.
Ik zeg ook altijd pap en mam. Macht der gewoonte.quote:Op zondag 1 december 2019 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik was 7 toen ik pappa voor het laatst kon zeggen, en heb nog nooit mama gezegd
altijd mams of ma
Maar niet papa of mama, dat staat echt kinderachtigquote:Op zondag 1 december 2019 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd pap en mam. Macht der gewoonte.
Ja, pappie en mammie is nog erger. Binnenkort gaat Jessie Merel vast mammie noemenquote:Op zondag 1 december 2019 10:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar niet papa of mama, dat staat echt kinderachtig
.... en ze geniet ervan, met volle teugen. Ze heeft hem bij de ballen.quote:Op zondag 1 december 2019 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. De rollen zijn omgedraaid en ze maakt er gebruik van. Hij zal diep moeten knielen.
Jessie heeft zichzelf klemgezet. Hij beseft dat hij uit een ander vaatje moet tappen.quote:Op zondag 1 december 2019 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie is natuurlijk bang haar tegen zich in het harnas te jagen. Dan heeft hij niets meer
Dat is toch normaal?quote:Op zondag 1 december 2019 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd pap en mam. Macht der gewoonte.
Ik vind het leuk als bijv. een man zegt.... m'n pa of m'n ma. Maar mama en papa... dat zeg je als je een kleuter bent. Wij hadden onderling thuis ook over ma en pa.quote:Op zondag 1 december 2019 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik was 7 toen ik pappa voor het laatst kon zeggen, en heb nog nooit mama gezegd
altijd mams of ma
Nou sorry hoor ik noem mijn ouders ook nog steeds papa en mama..quote:Op zondag 1 december 2019 10:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als bijv. een man zegt.... m'n pa of m'n ma. Maar mama en papa... dat zeg je als je een kleuter bent. Wij hadden onderling thuis ook over ma en pa.
Ja onderling, dan vind ik papa en mama ook nog niet eens zo ergquote:Op zondag 1 december 2019 10:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als bijv. een man zegt.... m'n pa of m'n ma. Maar mama en papa... dat zeg je als je een kleuter bent. Wij hadden onderling thuis ook over ma en pa.
Ja zelf, maar stel je wil mij iets vertellen of je ouders dan zegt je toch niet tegen mij papa zus en mama zo, meestal zegt je dan mijn vader of mijn moederquote:Op zondag 1 december 2019 10:26 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Nou sorry hoor ik noem mijn ouders ook nog steeds papa en mama..
Dat snap ik.quote:Op zondag 1 december 2019 10:26 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Was hij voor mij altijd al.quote:Op zondag 1 december 2019 10:28 schreef Bella35j het volgende:
Hebben jullie weer zin in een hersenspinsel? Zo niet, scroll dan snel door 😉. En excuses maar het is weer lang van stof 🙈
Gerrit, ja hij lijkt ineens enorm populair. Het is ongekend hoe dit in 2 weken is omgeslagen. Gerrit de knuffelbeer en Jessie het grootste monster dat de wereld ooit gekend heeft. Ja zo lijkt het wel op social media.
Ik vind ze beiden even schuldig aan deze situatie, maar ik wil graag eens bakkeleien over Gerrit.
Dus doe je mee, ga dan niet zonder inhoud roepen ‘ja maar jessie dit jessie dat’ en ajb laten we niet gaan schelden...Daar gaat dit even niet om...
Mijn zienswijze Gerrit,
1. Vele maanden dikke maatjes. 2 weken geleden begon Gerrit met elk mogelijk moment zijn maatje negatief te belichten in gesprek met Hiske en Mariska. Geen enkel gesprek had eigenlijk een ander onderwerp. Op deze manier zijn Hiske en Mariska ongemerkt beinvloed door Gerrits mening en tegelijk kon hij ook de kijker beinvloeden
2. Tot alle gevaarlijke spelers (die op Gerrit wilden stemmen) weg waren gespeeld door het drietal, was alles koek en ei. Andrea was de laatste gevaarlijke speler voor Gerrit. Hierna veranderde hij van stemtactiek en maakte zich los van zijn maatjes.
3. Nu is er voor het eerst echt mot tussen de twee, ook grotendeels te wijten aan het gestook van bezoekers bij de laatste twee evenementen. Hun wantrouwen naar elkaar heeft een hoogte punt bereikt en de bom is gebarsten. Direct besloot Gerrit dat zijn maatje dan ook maar weg moet ( ondanks de nooit stem belofte ) en is bezig stemmen te schrapen. Hij heeft er sowieso 6 al bij elkaar, maar is op zoek naar meer..
Dit vind ik wel een beetje apart, want Shelley schold Gerrit wel elke dag zo wat uit (kneus, kwal, etc). Een gesprek was er niet te voeren en ze had geen goed woord voor hem over. Al enkele maanden niet. Waarom hield hij tot twee keer toe wel Shelley in de finale, maar bij de eerste problemen met zijn maatje stemt hij er wel gelijk negatief op en bewerkt ook de anderen om op diegene te stemmen. Mijn inziens, omdat dit hele gedoe bij zijn spel hoort om de ooit zo populaire inwoner uit de finale te halen.
Dus omdat hij Shelley wel wilde houden ondanks de slechte verstandshouding, en zijn ex maatje niet. Daarnaast omdat hij van tactiek veranderde zodra alle risico’s voor hem weg waren gestemd, en omdat hij onlangs Brandon probeerde achter hem te krijgen en daarvoor loog. Hij zei tegen Brandon dat hij hem in de finale wilt hebben maar dat zijn maatje dat niet wilde. Terwijl dat precies andersom was. Gerrit wilde Brandon al na het vertrek van Jens, op de bank hebben. Dat heeft ie zelfs nog benoemd toen hij aangaf dat ze niet naar zijn stem voorkeuren luisterden.
Voor mij zijn het deze punten, waardoor ik het zie als een spel die hij speelt om iedereen anders te laten denken en zelf populairder te worden bij het publiek. Waarin hij goed is geslaagd 👍🏻
Kan niet anders zeggen dan, slim gespeeld. De winst levert het hem denk ik niet op. Die is voor
Brandon of Hiske vermoed ik.
Dit heb ik gekopieerd maar wat goed en waar geschreven.
Er zijn nu veel praat groepjes waar je op een normale manier met elkaar kan discussieren.
Ik denk dat het daarom hier wat rustiger wordt
in het zuiden is het ons pap ons mamquote:Op zondag 1 december 2019 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zelf, maar stel je wil mij iets vertellen of je ouders dan zegt je toch niet tegen mij papa zus en mama zo, meestal zegt je dan mijn vader of mijn moeder
Klopt, maar zeker niet met derden, dat is helemaal apart. Ik probeer het leuk te brengen.quote:Op zondag 1 december 2019 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja onderling, dan vind ik papa en mama ook nog niet eens zo erg
Maar tegen andere praat je toch niet over papa en mama
Vind ik ook leuk.quote:Op zondag 1 december 2019 10:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
in het zuiden is het ons pap ons mam
Jeeeeeesssszzzzzquote:Op zondag 1 december 2019 10:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jessie: Merel, ben je aan het douchen?
Merel: Ja?
Jessie: Ik wilde de muziek aan je laten luisteren.
Merel: Ben zo klaar.
Jessie: Droog jij je wel goed af? Want het is heel koud.
Doe ik ook. Het zou misschien cute moeten klinken om je kinderlijk op te stellen als het over je ouders gaat, maar grow up, denk ik dan.quote:Op zondag 1 december 2019 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zelf, maar stel je wil mij iets vertellen of je ouders dan zegt je toch niet tegen mij papa zus en mama zo, meestal zegt je dan mijn vader of mijn moeder
quote:
Jessie en Merel zien in elkaar papa en mama?quote:
Vroeger zou hij zich daar geen zorgen om gemaakt hebben. Nu wil hij haar wel afdrogen en teder inpakken tegen de kou. Tja, hoe dingen kunnen veranderen he? Hij heeft de macht aan Merel gegeven en reken maar dat ze die gaat gebruikenquote:Op zondag 1 december 2019 10:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jessie: Merel, ben je aan het douchen?
Merel: Ja?
Jessie: Ik wilde de muziek aan je laten luisteren.
Merel: Ben zo klaar.
Jessie: Droog jij je wel goed af? Want het is heel koud.
Sorry voor je dochter maar voor een stoere rapper is pappie en mammie zeggen niet echt oké lijkt mij.quote:
Voor mij ook. Er is niets wat een ander nog kan aanhalen, waardoor ik Jessie leuk ga vinden. Hij is de ergste kwal die Utopia 2 heeft gekend. Gerrit interesseert mij in principe niet veel, heb het hele verhaal ook niet gelezen. Zelfs zonder Gerrit is Jessie voor mij een wanproduct van Utopia.quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 10:41 schreef goldback het volgende:
[..]
Sorry voor je dochter maar voor een stoere rapper is pappie en mammie zeggen niet echt oké lijkt mij.
Dat ligt eraan... ik kan dan ook gerust papa en mama zeggen... maar ook wel vader of moeder...quote:Op zondag 1 december 2019 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké, ik had het nog nooit gehoordquote:Op zondag 1 december 2019 10:44 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Dat ligt eraan... ik kan dan ook gerust papa en mama zeggen... maar ook wel vader of moeder...
Tegen je ouders ja maar als jet het over je ouders hebt tegen iemand anders dan zeg je toch ouders ipv papa en mama toch?quote:Op zondag 1 december 2019 10:26 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
En dat zegt Gerrit precies goedquote:Op zondag 1 december 2019 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
Gerrit noemde Jessie en Merel het politiek correct koppel![]()
Goedemorgen![]()
![]()
Dat doe ik welquote:Op zondag 1 december 2019 10:49 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Tegen je ouders ja maar als jet het over je ouders hebt tegen iemand anders dan zeg je toch ouders ipv papa en mama toch?
Vind het nog steeds raar om je ouders met mama en papa aan te spreken als je al mag stemmen.quote:Op zondag 1 december 2019 10:49 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Tegen je ouders ja maar als jet het over je ouders hebt tegen iemand anders dan zeg je toch ouders ipv papa en mama toch?
de topproducer Jessie de graaf aan het woordquote:Op zondag 1 december 2019 10:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jessie: Nou gaan we nu muziek luisteren, Lange Frans en Baas B zijn opnieuw samen de studio ingedoken.
Merel: Hoe vond je het?
Jessie: het begin stuk vond ik een beetje rommelig, het is een nieuwe versie op van Suzanne,
Merel: Wie is dat dan?
Jessie: Ja Nol.
Wat ik gerust mag vaststellen is dat Jessie denkt dat hij alles beter weet en aangezien hij altijd beter wil zijn dan de ander, niet goed zal kunnen samenwerken (als hij daar niets aan doet).quote:Op zondag 1 december 2019 10:57 schreef goldback het volgende:
[..]
de topproducer Jessie de graaf aan het woord
... en zo happy together.quote:
Het is veranderd. Komt misschien door de decembermaand, laatste dagen van Utopia.quote:Op zondag 1 december 2019 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vroeger zou hij zich daar geen zorgen om gemaakt hebben. Nu wil hij haar wel afdrogen en teder inpakken tegen de kou. Tja, hoe dingen kunnen veranderen he? Hij heeft de macht aan Merel gegeven en reken maar dat ze die gaat gebruiken
Jessie: Als je zo nog mee wil luisteren naar het nummer, want ik moet nog dingen aanpassen.quote:Op zondag 1 december 2019 10:57 schreef goldback het volgende:
[..]
de topproducer Jessie de graaf aan het woord.
quote:Op zondag 1 december 2019 11:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het gaat om 3 mensen Jes, Merel en Gerrit zegt Gerrit over de pollies, maar Gerrit heeft altijd al het gevoel gehad dat zijn fans geen producten kochten.(die sturen een vliegtuigje) Mariska zegt haal het vandaag offline, nee zegt Gerrit vandaag want er moet ook eten besteld worden. Mariska heeft er 1.... hillie heeft van iedereen gekocht behalve van Jessie en Merel, dan weet je een beetje hoe het loopt zegt Gerrit. Daarom heb ik dit ook geïntroduceerd.... nee hoor dit is gewoon leuk en hij gaat weer naar franny
Vanochtend was dit de stand
37-Jessie
27-Merel
14-Ger
Denk je dat het komt omdat Gerrit het vliegtuigje heeft gehad, vraagt Mariska. het zal een wisselwerking zijn Jessie is natuurlijk ook super populair geweest zegt Hiske
Jessie heeft fanatieke fans die hun laatste cent nog uitgeven en die van Merel worden aangevoerd door moeders. Maar, dat is niets nieuws. Was altijd al. Als hij zielig is, springen ze in de bres, maar het nog steeds magertjes.quote:Op zondag 1 december 2019 11:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het gaat om 3 mensen Jes, Merel en Gerrit zegt Gerrit over de pollies, maar Gerrit heeft altijd al het gevoel gehad dat zijn fans geen producten kochten.(die sturen een vliegtuigje) Mariska zegt haal het vandaag offline, nee zegt Gerrit vandaag want er moet ook eten besteld worden. Mariska heeft er 1.... hillie heeft van iedereen gekocht behalve van Jessie en Merel, dan weet je een beetje hoe het loopt zegt Gerrit. Daarom heb ik dit ook geïntroduceerd.... nee hoor dit is gewoon leuk en hij gaat weer naar franny
Vanochtend was dit de stand
37-Jessie
27-Merel
14-Ger
Denk je dat het komt omdat Gerrit het vliegtuigje heeft gehad, het zal een wisselwerking zijn Jessie is natuurlijk ook super populair geweest.
Deedjee La Diva.quote:
Ze denken echt dat de hoeveel pollies die zijn verkocht staat voor de populariteit van de inwoners... nou keep on dreamingquote:Op zondag 1 december 2019 11:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jessie: Als je zo nog mee wil luisteren naar het nummer, want ik moet nog dingen aanpassen.
Merel: Tuurlijk.
Jessie: Liefie, ik vind muziek maken zo leuk.
Merel: Kijk je ook even hoeveel pollies er zijn verkocht?
Jessie: Ja en dan zie ik jou zo weer in de studio.
kacheltje aan, dikke kleren en onder de deken zitten. En het raampje openzetten achter je.....quote:
Ja klopt.quote:Op zondag 1 december 2019 11:19 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ze denken echt dat de hoeveel pollies die zijn verkocht staat voor de populariteit van de inwoners... nou keep on dreaming
Elke keer weer zonde ipv van een frisse twintiger is ze verworden tot een muffige vijftiger.quote:Op zondag 1 december 2019 11:26 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Flinke laag plamuur op haar moel.
ego van Gerrit heeft alleen weer een deukje gekregen, dat was niet de bedoeling.quote:Op zondag 1 december 2019 11:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie heeft fanatieke fans die hun laatste cent nog uitgeven en die van Merel worden aangevoerd door moeders. Maar, dat is niets nieuws. Was altijd al. Als hij zielig is, springen ze in de bres, maar het nog steeds magertjes.
quote:Op zondag 1 december 2019 10:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe ik ook. Het zou misschien cute moeten klinken om je kinderlijk op te stellen als het over je ouders gaat, maar grow up, denk ik dan.
Zit ik ook niet mee.... hij is met Jessie in zee gegaan en mag best ook op de blaren zitten.quote:Op zondag 1 december 2019 11:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ego van Gerrit heeft alleen weer een deukje gekregen, dat was niet de bedoeling.
Mevrouw schijnt leuke gesprekken te hebben gehad met Gerrit.quote:Op zondag 1 december 2019 11:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, ben mijn opnames van gisteravond aan het terugkijken, die B&B gasten
waren goed op de hoogte, volgens mij waren het COSsers ..... nog behoefte aan filmpjes ?
De gesprekken met Ger en de bb gasten?quote:Op zondag 1 december 2019 11:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, ben mijn opnames van gisteravond aan het terugkijken, die B&B gasten
waren goed op de hoogte, volgens mij waren het COSsers ..... nog behoefte aan filmpjes ?
Ja sorry, die bedoelde ik, en zijn rondleiding .....quote:Op zondag 1 december 2019 11:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
De gesprekken met Ger en de bb gasten?
Wel genoeg fans voor een vliegtuigje....leuk voor hem,quote:Op zondag 1 december 2019 11:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zit ik ook niet mee.... hij is met Jessie in zee gegaan en mag best ook op de blaren zitten.
Of Jessie in mijn achting stijgt....... nee, dat zeker niet. Gerrit heeft nooit veel fans gehad, dus... who cares. Ik denk echter dat er veel mensen niet meer om dat verrote karakter en gedrag van Jessie kunnen.
Ga je daar een filmpje van maken? Ik heb dat gemistquote:Op zondag 1 december 2019 11:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja sorry, die bedoelde ik, en zijn rondleiding .....
Ja, maar alleen als er behoefte aan is, vandaar de vraag.quote:Op zondag 1 december 2019 11:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ga je daar een filmpje van maken? Ik heb dat gemist
Ja, dat was een actie die men op dat moment nodig achtte, maar mensen zijn niet zo voorspelbaar.quote:Op zondag 1 december 2019 11:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Wel genoeg fans voor een vliegtuigje....leuk voor hem,
De mensen die geld uitgeven aan die lui in Utopia....quote:Op zondag 1 december 2019 11:45 schreef chufi het volgende:
75 pollies of was het 95? Katie actie is succesvol
Wat heeft zijn dan met haar hoofd gedaan?quote:
Ik welquote:Op zondag 1 december 2019 11:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die nageltjes....quote:
Dat er iemand een foto wil van Mariska hahahaquote:Op zondag 1 december 2019 11:55 schreef Rhosyn het volgende:
Pollie maken met Mariska en Katie lukt niet. Want Katie ligt met haar kont richting Gerrits foto perspectief.
[ afbeelding ]
Ze heeft zich er helemaal mooi vóór gemaakt, mensen weten dat ze niet graag op de foto wilquote:Op zondag 1 december 2019 11:59 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Dat er iemand een foto wil van Mariska hahaha
Katie gaat naar een manege anex zorgboerderij"quote:Op zondag 1 december 2019 11:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Kathy wordt nog even snel commercieel uitgebuit.
Zou mooi zijn als een deel van de pot naar dat dierenopvanghuis gaat dat voor Kathy's oude dag gaat zorgen
quote:Op zondag 1 december 2019 11:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Het nieuwe thuis van Katie.
Dinsdag 3 december komen de nieuwe verzorgers het utopia varken ophalen.
Katie gaat naar Manege Mady's Ponyparadijs in het friese Peins.
Naast een hoop paarden loopt daar ook al een nieuw kameraadje rond.
[ afbeelding ]
https://www.madysponyparadijs.nl/
Enige wat we zeker weten is dat Katie dinsdag de poort uit gaat.quote:Op zondag 1 december 2019 12:03 schreef DKUp het volgende:
Aankomende week vertrekken/vertrekt Meertje en/of Djezzie hopelijk
Please please pretty please.. laat het aub zo zijn. Want als ze inderdaad positief gaan stemmen dan zijn ze veilig..quote:Op zondag 1 december 2019 12:03 schreef DKUp het volgende:
Aankomende week vertrekken/vertrekt Meertje en/of Djezzie hopelijk
Nooit naar omgekeken inderdaadquote:Op zondag 1 december 2019 12:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En vind het hilarisch hahahahahaha
Werkelijk?quote:Op zondag 1 december 2019 12:23 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Niet helemaal ik lees dat er veel verschillende mensen bestellen.
Op Facebook
Lois! Niet luisteren naar Oempa Loempe............ ze lult uit haar nekquote:Op zondag 1 december 2019 12:24 schreef sjampoeh het volgende:
en lois krijgt een kindje, maar merel denkt dat het kindje later komt
Graagquote:Op zondag 1 december 2019 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als er behoefte aan is, vandaar de vraag.
Er was geld genoeg opgehaald door de Gerrit fans, om een 2e vliegtuigje te laten vliegenquote:
Ja, zag nog geen half uur geleden dat Jes en Merel met een broodje zaten en nu gaat er alweer stokbrood in de overnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |