quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Kom kijken en zie dat jullie het ook hebben opgegeven.
Ow, ga ik ook even kijken. Zat bij de scientology kerk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Ik ben te lamlendig om verslag te doen, maar ik vind het wel een leuk gesprek tussen Gerrit en de B&B mevrouw.
Wegwezen daar!!quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, ga ik ook even kijken. Zat bij de scientology kerk.
Niet doen! Dan liever dode streams TBquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, ga ik ook even kijken. Zat bij de scientology kerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Op de krant ook alleen maar lovende dingen over haar.....of ze niet kan blijven. hahahaaquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wegwezen daar!!![]()
Mevrouw heeft veel gekeken en heeft goede vragen en commentaar.
Zeker niet. Ik log in bij Utopia en ze praten over de scientology kerk. Nee, niets voor mijn.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet doen! Dan liever dode streams TB
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op de krant ook alleen maar lovende dingen over haar.....of ze niet kan blijven. hahahaa
Jeetje, daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op de krant ook alleen maar lovende dingen over haar.....of ze niet kan blijven. hahahaa
Wat ik ervan gezien heb,quote:
Hier is een kumbayasekte vergeleken met die commentaren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja lees het wel eens of er veel verschil met hier is over bepaalde denkwijze.......
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hier is een kumbayasekte vergeleken met die commentaren.
Heeft ie wel aandacht aan de gasten besteed? Want bij het eten zei die ook haast niksquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie is klaar met socializen, hij gaat naar bed.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:54 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Heeft ie wel aandacht aan de gasten besteed? Want bij het eten zei die ook haast niks
B&Ber geloof ik. En ze komt op mij heel normaal over.quote:
Nee he, ik dus ook nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik heb het hem niet zien doen.
zag m ook netquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:00 schreef spapaars het volgende:
BB1 Ruud nu bij Even Tot Hier.
Zal wel over de reality programma's gaan.
Merel is de hele avond al bezig met damage control. leuk en gezellig met een aantal medebewoners.quote:
en dan lachend een uitvaartje doenquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:06 schreef Sambalbaai het volgende:
De 1e witte brief die Merel meemaakte was voor haar, Ze wist meteen dat haar hondje dood was. De foto viel uit de brief en ze kon niets meer. De brief heeft ze pas uren later gelezen. Zo had je haar nog nooit gezien, ze at niet meer, droeg geen make-up meer........
De grote BS show van Merel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dan lachend een uitvaartje doen
Ik heb het idee dat dat too little, too late is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel is de hele avond al bezig met damage control. leuk en gezellig met een aantal medebewoners.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat too little, too late is.
Niet zo gek. Ze gunnen elkaar daar ook echt helemaal niks en Merel is daar zelf eigenlijk het ergste in.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik hoop het vooral ook.
De anderen reageren nogal lauwtjes.
ze moet toch wat..quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel ligt alweer te kroelen met haar gok, duim in de mond en tod kroelen
Een Totempaal.quote:
Typisch Hiske. Ze kan het toch gewoon aan Jessie zelf vragen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske vraagt Mariska wat zij denkt dat Jessie denkt.
quote:
Iemand die van kerk is geweest is niet leuk maar engquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
B&Ber geloof ik. En ze komt op mij heel normaal over.
Dat is wel heel breed genomenquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:51 schreef goldback het volgende:
[..]
[..]
Iemand die van kerk is geweest is niet leuk maar eng
en bekrompen bekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |