Doe, is gezelligquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:15 schreef -Miauw- het volgende: [..] Ik mag wel eens gaan oefenen, ik zit op de helft
![]()
Okee, ik zag AI het posten, dus dacht dat het over hardlopen gingquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:18 schreef Molo het volgende:
Wandelen Bos, niet hardlopen
25 km hardlopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed, nu dutje
ik zit op 21 achterelkaar met hardlopen. 25 zou ik ook wel halen alleen nu niet want paar schoppen gehad tijdens de voetbal.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:18 schreef Molo het volgende:
Wandelen Bos, niet hardlopen
25 km hardlopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed, nu dutje
Leukquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:18 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Doe, is gezelligGewoon meegaan, we sleuren elkaar (lees: iedereen mij) er doorheen
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ik zit op 21 achterelkaar met hardlopen. 25 zou ik ook wel halen alleen nu niet want paar schoppen gehad tijdens de voetbal.
Da's net de plek waar ik niet was vandaagquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:56 schreef Molo het volgende: [..]
Waar ben je? Ik was de halve dag in jouw dorp trouwens, stadshart onveilig gemaakt en alles
![]()
Van achteren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Twee keer van achteren, die waren echt niet te ontwijken.
Fair enough.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij had last van je darmen toch? Ik bedank even dan.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kurk erin, gaan en niet zo miepenquote:
Als er een kurk in zit dan gaat dat toch niet meer?quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kurk erin, gaan en niet zo miepen
Ik had niet gedefinieerd van welk materiaal die kurk moet zijnquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als er een kurk in zit dan gaat dat toch niet meer?
Kurk is van kurk...quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had niet gedefinieerd van welk materiaal die kurk moet zijn
Zeesterren dan maar. Dat is tenminste begrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit klinkt allemaal maar complex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |