Doe, is gezelligquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:15 schreef -Miauw- het volgende: [..] Ik mag wel eens gaan oefenen, ik zit op de helft
![]()
Okee, ik zag AI het posten, dus dacht dat het over hardlopen gingquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:18 schreef Molo het volgende:
Wandelen Bos, niet hardlopen
25 km hardlopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed, nu dutje
ik zit op 21 achterelkaar met hardlopen. 25 zou ik ook wel halen alleen nu niet want paar schoppen gehad tijdens de voetbal.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:18 schreef Molo het volgende:
Wandelen Bos, niet hardlopen
25 km hardlopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed, nu dutje
Leukquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:18 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Doe, is gezelligGewoon meegaan, we sleuren elkaar (lees: iedereen mij) er doorheen
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ik zit op 21 achterelkaar met hardlopen. 25 zou ik ook wel halen alleen nu niet want paar schoppen gehad tijdens de voetbal.
Da's net de plek waar ik niet was vandaagquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:56 schreef Molo het volgende: [..]
Waar ben je? Ik was de halve dag in jouw dorp trouwens, stadshart onveilig gemaakt en alles
![]()
Van achteren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Twee keer van achteren, die waren echt niet te ontwijken.
Fair enough.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij had last van je darmen toch? Ik bedank even dan.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kurk erin, gaan en niet zo miepenquote:
Als er een kurk in zit dan gaat dat toch niet meer?quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kurk erin, gaan en niet zo miepen
Ik had niet gedefinieerd van welk materiaal die kurk moet zijnquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als er een kurk in zit dan gaat dat toch niet meer?
Kurk is van kurk...quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had niet gedefinieerd van welk materiaal die kurk moet zijn
Zeesterren dan maar. Dat is tenminste begrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit klinkt allemaal maar complex.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zeesterren dan maar. Dat is tenminste begrijpelijk.
Lekker weer nog wel voor rondje wandelen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog effe blokje om lopen. Word gek van de hele dag binnen zitten.
Een stop mag ook, hygiënischer ook wellicht.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of is kurk meer een stop?
Of beide?
Het is gelukkig nog droog.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker weer nog wel voor rondje wandelen.
Of je staat gewoon extreem lang droogquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Als je collega's je serieus proberen te koppelen aan Katja Schuurman heb je zowel iets goeds als heel erg iets fouts gedaan
Hehe nee ik snap ze welquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of je staat gewoon extreem lang droog
Hoe serieus? Katja stond net voor je deur?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Als je collega's je serieus proberen te koppelen aan Katja Schuurman heb je zowel iets goeds als heel erg fouts gedaan
Zou ze willenquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe serieus? Katja stond net voor je deur?
Hopelijk heb je geen mosgroene galerij. Spekglad als het regentquote:
Anti slip, soort rode loper zeg maar.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen mosgroene galerij. Spekglad als het regent
quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anti slip, soort rode loper zeg maar.
Was een of andere bezorger en die brak zowat zijn nek, ik was niet thuis en die wilde een rechtszaak beginnen en hij was ook een kwartier buiten westen was door de val, andere mensen hebben hem op andere gedachten gebracht, serieus.quote:
Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd benquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was een of andere bezorger en die brak zowat zijn nek, ik was niet thuis en die wilde een rechtszaak beginnen en hij was ook een kwartier buiten westen was door de val, andere mensen hebben hem op andere gedachten gebracht, serieus.
Ja sorryquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben
Baby Yoda moet z'n bek houden met dat irritante gepiep.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Baby Yoda zou eroverheen dansen zonder te vallen.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Blij dat de reling wel goed vastzit
Wedden dat je baby Yoda aan je borst zou leggen ook al piept hij nog 1000 keer zo hard of irritant.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Baby Yoda moet z'n bek houden met dat irritante gepiep.
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat je baby Yoda aan je borst zou leggen ook al piept hij nog 1000 keer zo hard of irritant.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil The Mandalorian zo graag zien maar ik durf ook echt niet
I know. En dan val je in slaap en dan kom je rond 23.30 weer terug en dan gaat iedereen slapenquote:
Ohwquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met niks. Teveel gegeten de afgelopen week.
Klein scheutje whisky in de koffie, lepeltje basterdsuiker, tifje slagroom en cacaoquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met niks. Teveel gegeten de afgelopen week.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein scheutje whisky in de koffie, lepeltje basterdsuiker, tifje slagroom en cacao
Hoezo niet durven?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil The Mandalorian zo graag zien maar ik durf ook echt niet
Oostblokkert.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een beetje melk en wat suiker. Iets anders blieft Buda niet in zijn koffie.
Ook geen amaretto ofzo erin?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil er 100quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Slim hoor, baby Yoda vlak voor kerst. Nou wil ieder kindje zo’n pop onder de boom
Bah.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Hetzelfde kan gesteld worden over melk en suiker in je koffiequote:Op zaterdag 30 november 2019 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Glaasje ernaast is wel lekker. Erin is zonde van de koffie én van de amaretto.
Kindje?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Slim hoor, baby Yoda vlak voor kerst. Nou wil ieder kindje zo’n pop onder de boom
De eerste drie afleveringen zijn safe.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er iets met baby Yoda gebeurt![]()
I can't
Zwarte koffie vind ik niet lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hetzelfde kan gesteld worden over melk en suiker in je koffie
Ok, eentje danquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je zoveel nichtjes en neefjes?
Fixedquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koffie vind ik niet lekker
quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik zag een baby Yoda-borduursel.
Volgens mij is toch redelijk evident dat Yoda overleeftquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er iets met baby Yoda gebeurt![]()
I can't
Is Yoda niet, slechts hetzelfde ras, ben je dom of zo?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is toch redelijk evident dat Yoda overleeft
Hmmzzquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eerste drie afleveringen zijn safe.
Waarom zou je goede koffie verpesten met melk of suiker?quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik zag een baby Yoda-borduursel.
Wat een vriendelijkheidquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Yoda niet, slechts hetzelfde ras, ben je dom of zo?
Is ander wezentje maar we noemen hem maar baby Yodaquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is toch redelijk evident dat Yoda overleeft
Omdat ik het lekkerder vind misschien?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je goede koffie verpesten met melk of suiker?
Aflevering vier wellicht, die heb ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
HmmzzIk zag al een heel dramatisch stukje.
Kloptquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I know. En dan val je in slaap en dan kom je rond 23.30 weer terug en dan gaat iedereen slapen
Dan kun je het net zo goed nog lekkerder maken met nog iets erinquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ik het lekkerder vind misschien?
Nog nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het bekend eigenlijk wat Yoda is?
Ik merk het.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mag je maar als het me echt aan het hart gaat en het is belangrijk kom ik ervoor op
Bevalt het tot nu toe?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aflevering vier wellicht, die heb ik nog niet gezien.
Dan heb ik dat iig niet gemist.quote:
Hoop het ookquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt
Hoop dat de cappuccinos iets verbetert
https://starwars.fandom.com/nl/wiki/Yoda%27s_Speciesquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, best geinig!quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
Godsamme
[ afbeelding ]
"If “Planet of the Apes” and “Star Wars” had a baby, this is it. This reworked doll is giving us nightmares — and not just because of the $599 price tag."
Wowquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
Godsamme
[ afbeelding ]
"If “Planet of the Apes” and “Star Wars” had a baby, this is it. This reworked doll is giving us nightmares — and not just because of the $599 price tag."
Ok verwijder dit.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
Godsamme
[ afbeelding ]
Idd, gewoon zwart. Zonder smaakverziekers zoals melk en suikerquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Koffie gewoon zwart, zoals god het bedoeld heeft.
Groen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
GROEN..GROEEEEEN!!!quote:
Drink ik ook meestal welquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens moet iedereen het lekker zelf weten met zijn koffie, alleen basic zwart wint wat mij betreft.
450 was beter geweest.quote:
Moet je lekker doen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog een kop koffie maken. Mét smaakverziekers.
549....quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor 599 heb je volgens mij een leuk robotding ook.
Zie, nog geld over ook!quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:01 schreef Bos81 het volgende:
Een woonbegeleidster en ik vroegen ons laatst af. Hoe Sjefke zou klinken als hij kon praten. Zij kwam toen op Yoda...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind jou meer een type voor een flamingo op de wc.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
Zou nog wek kopen en op de plee ztten
[..]
Ja gaat nergens over toch voor zo'n psycho popje
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een type voor een flamingo op de wc.
Ik zag vandaag flamingo-sloffen. Much verleiding.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kunnen weerstaan?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag flamingo-sloffen. Much verleiding.
Ies klassieker.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er met je g-toets vanavond?
Ik kreeg een plaatje toegestuurd met sloffen met gigantische staande lullen erop....quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag flamingo-sloffen. Much verleiding.
Ik stuur die NU door aan je doorquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb iets van 8 paar sloffen op het moment en de meeste zijn mal. Ik heb er echt niet meer nodig.quote:
Ik ook. Van Molo.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kreeg een plaatje toegestuurd met sloffen met gigantische staande lullen erop....
Er is altijd plaats voor meer.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb iets van 8 paar sloffen op het moment en de meeste zijn mal. Ik heb er echt niet meer nodig.
Nou, ik heb "mijn hoek" in de slaapkamer eens opgeruimd. Heel veel ruimte heb ik niet meer.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is altijd plaats voor meer.
Je LULTquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stuur die NU door aan je door
Jammerquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb iets van 8 paar sloffen op het moment en de meeste zijn mal. Ik heb er echt niet meer nodig.
Ik durf berichten van Molo niet eens meer te openen in het openbaarquote:
Gewoon plaatjes niet automatisch downloaden.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik durf berichten van Molo niet eens meer te openen in het openbaar
Snap ikquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik durf berichten van Molo niet eens meer te openen in het openbaar
Heeft dat nut bij Molo?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Praatgroepje beginnen? Tijd voor een interventie....
Is te laat!quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Praatgroepje beginnen? Tijd voor een interventie....
Die komt er waarschijnlijk gezellig bij zitten met een glas wijn en borrelnootjesquote:
Dat je oud bent.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef UitStraling het volgende:
Wat zegt dit over mij dat ik hier nu op aan het huiskamerdansen ben?
Klinkt plausibel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die komt er waarschijnlijk gezellig bij zitten met een glas wijn en borrelnootjes
Berryquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat je oud bent.
Heet je Berry? Nies je vaak?
Gewoon op een plek plannen, waar ze nog nooit geweest is, en een tijd doorgeven en dan ook echt op die tijd beginnen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die komt er waarschijnlijk gezellig bij zitten met een glas wijn en borrelnootjes
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewoon op een plek plannen, waar ze nog nooit geweest is, en een tijd doorgeven en dan ook echt op die tijd beginnen.
Geheid dat we een uur vrij kunnen praten.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
Cliff heeft dezelfde kleur ogen als baby Yoda.
Minder minderquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is altijd plaats voor meer.
Klinkt plausibel!quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewoon op een plek plannen, waar ze nog nooit geweest is, en een tijd doorgeven en dan ook echt op die tijd beginnen.
Zeefje in huis?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin in yoghurt maar we hebben alleen maar yoghurt met aardbeien in huis
Leonos, Ifranequote:Op zaterdag 30 november 2019 20:22 schreef Koen66 het volgende:
Wie zijn hier naast @:Budapestenaar de mod eigenlijk?
Ifrane en Leonosquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:22 schreef Koen66 het volgende:
Wie zijn hier naast @:Budapestenaar de mod eigenlijk?
Die was goed walgelijk hèquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is te laat!
Ik werd wel misselijk van dat uitgeholde stuk vlees dat ze laatst stuurde"Time to settle" oid
Wat een haters hier zegquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die te zoete smaak krijg je er toch niet uit.quote:
Klopt. Ifrane wel een keer, een poos geleden.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Di heb ik hier nog nooit gezien.
Ik heb jouw nummer niet, kan wel wat matigheid je kant op sturen als je wilt hoorquote:
Ja uiteraard!quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:23 schreef UitStraling het volgende:
Het gaat me echt niet staan maar ik wil dat gouden shirt van Clif, mag dat Miauw?
Je zal als vent/lesbo/etc zo'n kut voor je neus tegenkomenquote:
Nee, laat maar. Het is goed zoquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer niet, kan wel wat matigheid je kant op sturen als je wilt hoor
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Je zal als vent/lesbo/etc zo'n kut voor je neus tegenkomen![]()
Ik had niet eens gezien dat je blauw wasquote:
als het maar nat genoeg is toch?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Je zal als vent/lesbi/etc zo'n kut voor je neus tegenkomen![]()
Ifrane heeft net zijn nick veranderdquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:26 schreef Bos81 het volgende:
Leonos volgens mij wel,of de naam moet er op lijken. Ifrane zegt me ook niks, maar dat zegt meer over mij dan over hem/haar
Ik zie hem alleen in KLB voorbij komenquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had niet eens gezien dat je blauw was![]()
![]()
Leonos nog steeds mod? Is 'ie er nu wel dan?
Okthnxbye.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Je zal als vent/lesbo/etc zo'n kut voor je neus tegenkomen![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
als het maar nat genoeg is toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had niet eens gezien dat je blauw was![]()
![]()
Leonos nog steeds mod? Is 'ie er nu wel dan?
Dat zegt me wel wat meer jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ifrane heeft net zijn nick veranderdo.us2.o was zijn naam tot een paar dagen geleden
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen in KLB voorbij komen
Jezus, dat is niet te volgen manquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ifrane heeft net zijn nick veranderdo.us2.o was zijn naam tot een paar dagen geleden
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat zei je nou hierboven? Er zijn grenzen, dit is wayyyyyy beyond
Ik heb niks gezien dus... ik kan niet oordelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Die heb ik dan nog nooit gezien. Jaar geleden oid kwam Leonos heel af en toe buurtenquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Ifrane wel een keer, een poos geleden.
Wie denkt er bij hem nog meer aan Leonidas?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leonos is nog steeds mod.
Ik heb zijn speer....quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie denkt er bij hem nog meer aan Leonidas?
Zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien dus... ik kan niet oordelen.
Yepquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef -Miauw- het volgende:
Was er weer een naamveranderdingactie?
Er is wel een andere user die me doet denken aan Leonidas, maar Leonos nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie denkt er bij hem nog meer aan Leonidas?
Nieuwe Star Trek serie.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:30 schreef Molo het volgende:
Wát is dat Mandelorian gebeuren trouwens??
Yup ivm 20 jaar Fok. Wel dokkenquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:29 schreef -Miauw- het volgende:
Was er weer een naamveranderdingactie?
Danny heeft weer centjes nodigquote:
Wie?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is wel een andere user die me doet denken aan Leonidas, maar Leonos niet
Owwwwwwquote:
Leonidas was toch de leider van de spartanen in 300?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie?
Ik bedoelde overigens de bonbons, wijf
Zéker!quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoezo, gaat toch goed met het forum?
Viel me net pas in dat het ook een karakter uit 300 isquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie?
Ik bedoelde overigens de bonbons, wijf
Geloof dat ik dat stukje niet zo boeiend vond bij Grieks vroegerquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Leonidas was toch de leider van de spartanen in 300?
Luie mensenquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Viel me net pas in dat het ook een karakter uit 300 is![]()
Een of andere KLB'er. Ben te lui om nu te gaan zoeken.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Geloof dat ik dat stukje niet zo boeiend vond bij Grieks vroeger![]()
Niet onthouden iig
quote:
Is Odesy een beetje goed te doen en hoe open is de wereld?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik speel toevalig net spel, Assasins Creed dat in die tijd afspeelt.
Nerdquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Jezus, ik weet echt wel dat de Mandalorian uit Babylon 5 is hoor. Dit was express.
Star Warsquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
GVD, ok, ik google straks zelf wel
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Jezus, ik weet echt wel dat de Mandalorian uit Babylon 5 is hoor. Dit was express.
Ja, vrij open. En gigantisch!quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is Odesy een beetje goed te doen en hoe open is de wereld?
Ik vind dat soort werelden juist heerlijkquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, vrij open. En gigantisch!
Ik vind zelf dat er wat teveel vrijheid is... teveel te doen. Dus niet helemaal mijn spelletje nog of zo.
Ik ben al 3 keer opnieuw begonnen, dat helpt ook niet.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat soort werelden juist heerlijk![]()
Heeft bij mij echt 3 maanden geduurd voor ik de story line van GTA 5 af door alles wat je ernaast kon doen
Oh ja, die moet ik nog afkijken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:34 schreef Arch-Indar het volgende:
En dan die zaadvragende ogen erbij.....quote:
Horizon Zero Dawn heb ik nooit gespeeld en met Assasins Creed ben ik bij bij Black Flag gestopt te spelen. Toen zijn ze het echt beginnen uit te melken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben al 3 keer opnieuw begonnen, dat helpt ook niet.
Maar dan is het wel een grote wereld en geschikt voor je. Ik had zelfde met Horizon Zero Dawn. Ook nooit ver in gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mijn ringtonequote:
Dit is mijn eerste Assasins Creed.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Horizon Zero Dawn heb ik nooit gespeeld en met Assasins Creed ben ik bij bij Black Flag gestopt te spelen. Toen zijn ze het echt beginnen uit te melken.
Had je Bugs even tussen zijn ogen toegeblaft?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En dan die zaadvragende ogen erbij.....
Het is dat ik zo moe ben maar anders....
Ik heb anders nog wel wat nummers voor je mocht je ooit op 'werkbezoek' moeten voor een paar dagen in Maastrichtquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:41 schreef Molo het volgende:
Star Wars en Star Trek, beide niets voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Ik ben begonnen bij de eerste in 2007 toen ik net een half jaar de PS3 hadquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste Assasins Creed.
Floeps erin?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, dan had ik met dat plaatje op mijn telefoon even naar het toilet gelopen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Had je Bugs even tussen zijn ogen toegeblaft?
Ben weer vergeten dat ik naar André Rieu wilde op het Vrijthofquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel wat nummers voor je mocht je ooit op 'werkbezoek' moeten voor een paar dagen in Maastricht
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een film die jij kan waarderen. Is een parodie op onder andere Star Trek, is Duits en enorm gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Meen je dat?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben weer vergeten dat ik naar André Rieu wilde op het Vrijthof![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, dan had ik met dat plaatje op mijn telefoon even naar het toilet gelopen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haat jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker bezig mutsquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben weer vergeten dat ik naar André Rieu wilde op het Vrijthof![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een film die jij kan waarderen. Is een parodie op onder andere Star Trek, is Duits en enorm gay.
Ja absoluut!quote:
Veel wijn en jij.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja absoluut!![]()
Vet man, veel wijn erbij, gaaaaaan
JarJar.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Star Wars is toch wel een beetje mijn leven
Rogue One is een aanrader.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb alleen de originele 6 films gezien en daarna niets meer
Hey, jouw leven.quote:
Dure tickets man... 140 euro!!!quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja absoluut!![]()
Vet man, veel wijn erbij, gaaaaaan
Met vier tickets heb je je robot.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dure tickets man... 140 euro!!!
Muah, niet zo'n behoefte aan. Nog genoeg andere dingen om te zien eerstquote:
De laatste Rambo moet ik nog zien.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, niet zo'n behoefte aan. Nog genoeg andere dingen om te zien eerst
140 cent is nog teveel om een kut kind op een viool te horen krijsenquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:
Nou, afgelopen twee weekenden ging er vrij veel door. Écht veelquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Gezien de verhalen afgelopen tijd...
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Nou, afgelopen twee weekenden ging er vrij veel door. Écht veel![]()
Ik verbaasde mezelf eigenlijk
Lijkt me serieus fantastisch een keer mee te makenquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hater!quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
140 cent is nog teveel om een kut kind op een viool te horen krijsen![]()
Gedurende die concerten vermeed ik altijd het vrijthof
Ik maakte zaterdagavond in de Davos skibar de 'fout' door te zeggen dat ik nog nooit jägermeister op had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |