thanks, ik heb het live mogen zien tussen de streamlocks doorquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Loop iets achter met monteren, hier was een paar keer om gevraagd ....![]()
[ afbeelding ]
Een zwarte brief voor de bewoners - 28 november 2019.
x7ol6qo
[ afbeelding ]
Filmpjes van het thuisfront - 28 november 2019.
x7ol81s
Dank je wel DGK voor al je inzet van de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7ol6qo
[ afbeelding ]
x7ol81s
Wil toch ff zeggen dat het geweldig is wat jij al jaren doet. Top! Ik ben er blij mee! Ook al jaren😀quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7ol6qo
[ afbeelding ]
x7ol81s
Met Sinterklaas toch allemaal familieleden verkleed als piet op het terrein in Uto1quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:47 schreef Flow3r het volgende:
Was in Utiopia 1 ook zo saai, geen stemmingen want Sinterklaas en alles maar weer uitgesteld, zal me ook niks verbazen als er een oud bewoner terug komt zoals Ivan toen
Ivan was veel eerder terug tochquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:47 schreef Flow3r het volgende:
Was in Utiopia 1 ook zo saai, geen stemmingen want Sinterklaas en alles maar weer uitgesteld, zal me ook niks verbazen als er een oud bewoner terug komt zoals Ivan toen
O ja zoiets was het toen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met Sinterklaas toch allemaal familieleden verkleed als piet op het terrein in Uto1
Als kerstelfjesquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met Sinterklaas toch allemaal familieleden verkleed als piet op het terrein in Uto1
Ja, dat was het, dacht aan de kerstman maar wist het niet meer hoe of watquote:
Morgen!quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel DGK voor al je inzet van de afgelopen jaren.![]()
Las dat je feestje niet doorgaat, jammer van al je moeite.
Merel hoopt dat Jessie die kut rap van hem live kan zingen voor Cees
quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Heeft Marsika haar pietenpak al aan?
Morguhquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
En hij had podiumvrees? Ik hoop niet dat hij het live in Utopia bedoelt, dat trekt mijn plaatsvervangende-schaamte-klier niet aan. Wat een slijmbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |