Drugs, daarom.quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:07 schreef IxCalypso het volgende:
Nog een oudje, geen idee waarom ik ineens op dit nummer kom
Kloptquote:Op zaterdag 30 november 2019 02:09 schreef BasEnAad het volgende:
Kheb n klein foutje gemaakt in de OP hihi
Dacht dat het Nijmeegs was.quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:09 schreef BasEnAad het volgende:
't Boeijend nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 02:09 schreef BasEnAad het volgende:
Toen Prince die paal greep die niet vaststondquote:Op zaterdag 30 november 2019 02:14 schreef heracles het volgende:
Er bestaat niks briljanters dan Mr. J. Brown
Sjeez, wat faalde Prince. Teveel Coke denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Toen Prince die paal greep die niet vaststond
Word hier dan niet NAT van Irishquote:Op zaterdag 30 november 2019 02:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Toen Prince die paal greep die niet vaststond
Jonger dan mij zijnquote:
Ja want Prince had die paal vastgezetquote:Op zaterdag 30 november 2019 02:18 schreef heracles het volgende:
[..]
Sjeez, wat faalde Prince. Teveel Coke denk ik.
Doe normaalquote:Op zaterdag 30 november 2019 02:23 schreef heracles het volgende:
Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus
Wat een diepe ellendequote:Op zaterdag 30 november 2019 02:23 schreef heracles het volgende:
Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus Tyfus
73 hierquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:39 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik hou van een beetje gek. Hé Irish![]()
Pas op dat je niet uitglijdtquote:
Wat vind je hiervan?quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik draai voornamelijk negermuziek maar ik val helemaal niet op negers.
Ik geef het toe. Ik ben jaloersquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Wel op mensen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Mijn lul is niet van deze wereldquote:Op zaterdag 30 november 2019 02:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Gvd!quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel op mensen?![]()
Ach ..ik heb op zich niet veel met Molukkers
Die zijn vaak zo klein
quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:55 schreef heracles het volgende:
[..]
Mijn lul is niet van deze wereldHeb je een vriendje?
Geen onweer, geen bliksem, hartstikke droog hierquote:
Zelfs jij bent niet ongevoelig voor dit nummer...quote:Op zaterdag 30 november 2019 03:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Geen onweer, geen bliksem, hartstikke droog hier
Voor Garth Brooks?quote:Op zaterdag 30 november 2019 03:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zelfs jij bent niet ongevoelig voor dit nummer...
Kutzooi!quote:
Nee, op hontenquote:Op zaterdag 30 november 2019 02:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel op mensen?![]()
Ach ..ik heb op zich niet veel met Molukkers
Die zijn vaak zo klein
Das een mooie overgangquote:Op zaterdag 30 november 2019 03:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee, op honten
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd..![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 03:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom? Dat vind ik nuchter ook ^^
Later!quote:Op zaterdag 30 november 2019 03:26 schreef heracles het volgende:
Heerlijk al die positiviteit vanavond. Maar goed. Ik ga jullie verlaten. Het stijgt me naar me hoofd
Jajaquote:Op zaterdag 30 november 2019 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel dat je nu veel relaxter bent.
En je lult veel minder uit je nek.
Hou het bij je hoofdquote:Op zaterdag 30 november 2019 03:26 schreef heracles het volgende:
Heerlijk al die positiviteit vanavond. Maar goed. Ik ga jullie verlaten. Het stijgt me naar me hoofd
quote:Op zaterdag 30 november 2019 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wij gaan nog eens samen 72 uur lang coke bingen.
Snowflakequote:Op zaterdag 30 november 2019 03:26 schreef heracles het volgende:
Heerlijk al die positiviteit vanavond. Het stijgt me naar me hoofd
Zeker wel, jochie.quote:
Haha! Had hem ook klaar staanquote:
Zeker niet, ik ga je niet eens ontmoeten ooitquote:Op zaterdag 30 november 2019 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zeker wel, jochie.![]()
Deze is wat mij betreft zwaar ondergewaardeerd.
Dachtutniequote:Op zaterdag 30 november 2019 03:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geil man![]()
Gewoon een keer lekker samen doen![]()
Jonkiequote:
Doe je mee?quote:Op zaterdag 30 november 2019 03:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geil man![]()
Gewoon een keer lekker samen doen![]()
Paar dagen geleden zoveel gesnoven dat de coke uit m’n traanbuisjes kwam.quote:
Hou je es ff rustig jochiequote:Op zaterdag 30 november 2019 03:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Paar dagen geleden zoveel gesnoven dat de coke uit m’n traanbuisjes kwam.
Ja pa. Ik ga 2 dagen rust nemen. Dat ga ik proberen. Of het lukt...quote:
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 30 november 2019 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja pa. Ik ga 2 dagen rust nemen. Dat ga ik proberen. Of het lukt...
Misschien kan je beter een een keer gezellig samen met IC gaan bingenquote:Op zaterdag 30 november 2019 03:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Paar dagen geleden zoveel gesnoven dat de coke uit m’n traanbuisjes kwam.
Laten we coke gezellig houdenquote:Op zaterdag 30 november 2019 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja pa. Ik ga 2 dagen rust nemen. Dat ga ik proberen. Of het lukt...
Bang?quote:Op zaterdag 30 november 2019 04:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien kan je beter een een keer gezellig samen met IC gaan bingen
Johquote:Op zaterdag 30 november 2019 04:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie toch echt dat je wat zegt
Okay, gaan we dan een keer DMT doen ipv coke?quote:Op zaterdag 30 november 2019 04:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie toch echt dat je wat zegt
Ik ben niet zo bang aangelegdquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 04:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Okay, gaan we dan een keer DMT doen ipv coke?
Ik heb anders nog wel een hele dikke kloppende buis in m’n broek als je geen genoegen neemt m’n traanbuisjes.quote:Op zaterdag 30 november 2019 04:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang aangelegd![]()
Maar het lijkt me onhandig om je traanbuisjes daarna leeg te snuiven![]()
Slaap lekker ICquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 04:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Slaap lekker IC![]()
![]()
Kom je voortaan iedere vrijdag gezellig hier mee blowen
Klinkt als uitdeukenquote:Op zaterdag 30 november 2019 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een hele dikke kloppende buis in m’n broek als je geen genoegen neemt m’n traanbuisjes.
Sommige mensen zouden verplicht permanent stoned moeten zijn.quote:
Moest ff googelen wat barkie betekendquote:
Maar is wel n lekker nummertjequote:Op zaterdag 30 november 2019 04:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moest ff googelen wat barkie betekend
Echt wel!!quote:Op zaterdag 30 november 2019 04:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden verplicht permanent stoned moeten zijn.![]()
Ik vind de muziek wel chil ,maar de stem , het knulletje en de tekst minderquote:
Diva gedragquote:Op zaterdag 30 november 2019 04:55 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga pitten en kom waarschijnlijk niet voor 15:00 m’n bed uit.![]()
![]()
Ja zeker wel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:14 schreef heracles het volgende:
Er bestaat niks briljanters dan Mr. J. Brown
Sowieso een van de lekkerste films ooit.quote:
Nice!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |