Hoe lang blijf je hier?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van een jarenlang minimum van 15 graden naar pittoresk Utrecht in november is wel een wending. Dan kom je jezelf toch keihard tegen.
Je moet er wat voor over hebben om.. je familie te bezoeken of ontvlucht je Spanje?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van een jarenlang minimum van 15 graden naar pittoresk Utrecht in november is wel een wending. Dan kom je jezelf toch keihard tegen.
16 december keer ik weer om, maar er is een redelijke kans dat ik volgend jaar een definitieve comeback maak.quote:
Sterkte Cavaliers.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
16 december keer ik weer om, maar er is een redelijke kans dat ik volgend jaar een definitieve comeback maak.
Hopelijk volgt er nog wat DSI genot.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Getint spul in het spel, dan blijft het onder de pet.
Vind ik toch echt bizar eigenlijkquote:
Dan kan hij dichter bij jou zijn.quote:
Het initiële plan was om hier op ''vakantie'' te komen met moeders de vrouw, maar het gaat niet zo goed met haar moeder dus moesten we de plannen wijzigen. Derhalve slaap ik momenteel weer even veilig onder de wol bij paps en mams.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om.. je familie te bezoeken of ontvlucht je Spanje?
Die waren er wel. Rijden nu in de buurt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hopelijk volgt er nog wat DSI genot.
Een aanslag met 3 gewonden en een dodequote:
Kan ook gewoon zijn dat ze niemand konden vinden. Niemand zomaar lopen speculeren met zo weinig informatie. Of je moet iemand van de politie vinden, maar die gaan niets los laten in een lopend onderzoek. En het is vrijdag.quote:
fake newsquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een aanslag met 3 gewonden en een dode
Jeetje, sterkte.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het initiële plan was om hier op ''vakantie'' te komen met moeders de vrouw, maar het gaat niet zo goed met haar moeder dus moesten we de plannen wijzigen. Derhalve slaap ik momenteel weer even veilig onder de wol bij paps en mams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |