Bedankt voor de duiding, makker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is de Friese spelling, ouwe reus
Welke nieuwr van Spinvis?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga je stemmen op Thinking Of A Place?
Nienke (ook wel Nynke) is van oorsprong een Friese meisjesnaam.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:50 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het zijn twee verschillende namen. Nynke komt uit het grieks.
Fidan heeft een nosejob gehad. Sinds ik dat weet wantrouw ik haar.quote:
shit, misluktquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nienke (ook wel Nynke) is van oorsprong een Friese meisjesnaam.
De naam is afgeleid van de Friese naam Nine,
before and after pics?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Fidan heeft een nosejob gehad. Sinds ik dat weet wantrouw ik haar.
Vanwege de AVG hoef ik daar geen antwoord op te geven.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie ook dingen gekocht op deze black friday?
wat waarschijnlijk is afgeleid van Catharina. Catharina komt van het Griekse woord katharos dat "rein, schoon, zuiver" betekent.quote:
Evert is te goed voor zo'n programma.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Wat een pulp TV, en dan ook nog Evert als commentator.
Weinig interessante deals gezien. We worden gewoon beflikkerd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie ook dingen gekocht op deze black friday?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |