SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand aub enig idee wat dit is?
[ Bericht 18% gewijzigd door LPFAN op 01-12-2019 11:13:19 ]Niet doen
Al weken? Dan moeten je tanden wel uitvallen ondertand?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:04 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, maar het is al weken zo. Ik ben alleen bang dat het terug gaat trekken.
Ik was 2 maanden geleden bij de tandarts, ze had ook foto's gemaakt. Geen woord over tandsteen (dat heeft ze verwijderd), geen woord over gaatjes/ontstekingen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:31 schreef Lienekien het volgende:
Plaque > tandsteen > gaatjes > ontstekingen > extractie > kunstgebit.
Maar hoort dat niet pijn te doen? Laat ik het zo zeggen, als ik mijn lip niet omhoog had geschoven, had ik het nooit gezien. Anderzijds aan de achterkant van mijn kiezen is idd een ontsteking, die doet retezeer, maar dat heb ik wel vaker zo'n tandvleesontsteking, en het tandvlees is daar ook dik en rood en bloed. Dit blauwe ingetrokken tandvlees bloed niet.quote:
Geen idee, sinds wanneer heeft tandvlees gevoel?quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:03 schreef Cockwhale het volgende:
Het was een grapje. Ontstekingen zijn vaak (donker)rood. Gezond tandvlees roze. Dit blauwgrijzige lijkt bijna op necrose. Zit er wel gevoel in?
Kan een mens echt in 2 maanden ernstige paradontitis krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:07 schreef Hoogslaper het volgende:
Zou parodontitis kunnen zijn. Het is natuurlijk aan jou om te beslissen of je het over het weekend heen tilt of niet.
Wij ook nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:02 schreef Kluun1985 het volgende:
Tyfuszooi!!! Heb het inmiddels ook boven 2 andere kiezen!!!
Ja, ga naar de tandarts...MAAR die neemt mij nooit serieus. Sterker nog zij en haar assistente lachen me altijd in mijn gezicht uit. Nu vermoed ik dat er dit keer wel iets heel ernstigs is, MAAR dan verwijzen ze me misschien naar de huisarts. Die laat bloedprikken en dan kom ik erachter dat ik diabetes of een andere angstaanjagende ziekte heb.
Hoe dan ook ben ik FOKT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |