Ik ga NU kijkenquote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe foto
Ik oordeel niet hoor geen stressquote:Op zondag 1 december 2019 22:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zou me echt ongemakkelijk voelen bij een 8+, zit zelf de hele dag op de bank chips te vreten
Volgens mij hebben de meesten hier een verrotte band met een of beide oudersquote:Op zondag 1 december 2019 21:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja meid, weet je. We kunnen Myrrr uitlachen, maar ze geeft aan dat haar moeder geen constante factor in haar leven is geweest, dat doet iets met je. Een kind dat niet goed kan hechten, heeft daar later last van.
Ik weet dat we hier lekker bashen op elkaar, maar in dit geval vind ik het te simpel.
Dat verklaart de misstappen in de liefde dan ook vaak.quote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meesten hier een verrotte band met een of beide ouders
Je moet ook zelf proberen een 8+ te zijn.quote:Op zondag 1 december 2019 22:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zou me echt ongemakkelijk voelen bij een 8+, zit zelf de hele dag op de bank chips te vreten
Prachtig. Alleen wie is de beste man aan je linkerzijde? Ik hoop dat het je broer is anders duik ik regelrecht een depressie inquote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe foto
Dat ligt een beetje gevoelig nu iddquote:Op zondag 1 december 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Liverpool wordt anders kampioen
lolquote:Op zondag 1 december 2019 22:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Prachtig. Alleen wie is de beste man aan je linkerzijde? Ik hoop dat het je broer is anders duik ik regelrecht een depressie in
Heb alleen een zusquote:Op zondag 1 december 2019 22:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Prachtig. Alleen wie is de beste man aan je linkerzijde? Ik hoop dat het je broer is anders duik ik regelrecht een depressie in
Haha jaquote:Op zondag 1 december 2019 22:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je moet ook zelf proberen een 8+ te zijn.
Niks mis met persoonlijke groeiquote:
Geen last vanquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |