Nee niet.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
niet door die tindermatch van je
Kom op, als menig individu op de planeet er één spot denkt die toch iets van. "Sow." Wie je ook bent of waar je vandaan komtquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen sterk over verdeeld.
Chevy vindt dat geheel klasse, de rest geeft er geen ene neuk om.
Hoe is F1?quote:
Het is waar je het op mikt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig was ze niet teringlekker.
[..]
Kom op, als menig individu op de planeet er één spot denkt die toch iets van. "Sow." Wie je ook bent of waar je vandaan komt
Wil je ook een warme knuffel?quote:
Nee bedankt vriend. Word iedere dag al bedolven onder de knuffelsquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wil je ook een warme knuffel?
Verdorie, heeft Teddy weer voor noppes in de magnetron gezeten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee bedankt vriend. Word iedere dag al bedolven onder de knuffels
Lekker hoor. En, bakt mevrouw er wat van?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mevrouw Kiid doet nu een poging (=
Maar moet ff carrière gaan spelen een keer
Nee doe maar een warme natte kutquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wil je ook een warme knuffel?
Is dit een shoutout naar #Amarantha ?quote:
Nee dan had ik gewoon gevraagd of ik haar liefdesgrot mocht antikrakenquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is dit een shoutout naar #Amarantha ?
Ik ruik altijd m’n oksels.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:00 schreef Rozevla het volgende:
Niet normaal.
Ik zit op de bank en ruik gewoon mijn eigen stink voeten
Hahaaaatjes
Ben je psychisch instabiel? Dan zeker weten.quote:
Nee dat ben ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je psychisch instabiel? Dan zeker weten.
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als we jou mogen aanranden dan ja.
Noem je amarantha nu instabielquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je psychisch instabiel? Dan zeker weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |