SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Foute Bron danquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mariska vertrekt volgens diezelfde bron.
Ik ga kijken om te zien dat Jessie daar natuurlijk niet in meegaat gezien de gezamelijk band met Cees.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Merel wil Mariska op de bank zetten.
x7om7v5
Hij heeft al met haar gesproken of ze echt voor 7 Dec thuis wil zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ga kijken om te zien dat Jessie daar natuurlijk niet in meegaat gezien de gezamelijk band met Cees.
DGK.....Mooiste RLS ooit....quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De fontein, bezoek!
[ afbeelding ]
Nou, dat vind ik nou oprecht jammer!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas lukt het niet om genoeg aanmeldingen te krijgen voor de
COS meeting, dus ik moet het helaas cancellen .... erg jammer.
Merel heeft een gesprek tussen Mylene en Franny afgeluisterd. Ze hebben het over waarschuwingstemmen gehad. Ik neem aan op Jessie of Merel, of beiden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Merel wil Mariska op de bank zetten.
x7om7v5
Jammer.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
He wat jammer DGK😔quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, zwaar klote, heb er veel tijd in gestoken, gesproken met mogelijke lokatiesquote:
Wat is gedachte hierbij?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het niet zo verwonderlijk dat het hier doodvalt en dat is echt niet altijd aan de streams te wijten.
Haha letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het niet zo verwonderlijk dat het hier doodvalt en dat is echt niet altijd aan de streams te wijten.
Mijn SL was vastgelopen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Frennie bij de geiten, koetjes en kalfjes in het martelhokje.
Ik heb die naam niet gehoord, hoorde wel de naam John en Chris dacht ikquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:35 schreef zodeju het volgende:
Wat heeft Tim met Maris van doen......dat hij aan de poort zou staan als ze er uit gaat.
Ze zijn haar aan het plagen met verschilolende mannen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:35 schreef zodeju het volgende:
Wat heeft Tim met Maris van doen......dat hij aan de poort zou staan als ze er uit gaat.
Nee, althans dat denk ik. Hoorde zijn naam vallen en even later zei Maris er wat over tegen Gerrit en die zei weer nee, heb niks tegen Franny gezegd want dat is niet zo leuk of zo iets.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb die naam niet gehoord, hoorde wel de naam John en Chris dacht ik
Oh, ok dat is het......thnxquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze zijn haar aan het plagen met verschilolende mannen.
Er mag niet over Tim gesproken worden, Franny weet niet dat hij vader wordt.
Ik weet niet hoe ik er bij kom, maar ik dacht dat het al bekend was daar.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De sfeer. Reacties op elkaar i.p.v. op de streams waar trouwens niets van gezegd wordt.
Zal his in dit spel meegaan?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel heeft een gesprek tussen Mylene en Franny afgeluisterd. Ze hebben het over waarschuwingstemmen gehad. Ik neem aan op Jessie of Merel, of beiden.
Merel stelt voor om op Mariska te stemmen, maar dan hebben ze er 9 nodig. Daarom gaat ze met Hiske en Franny praten. Dat is niet gebeurd of niet gezien door de SL's.
Ik denk het niet. Maar zeker weten doe je het nooit bij Hiske. Ze is nu alleen maar bezig om zich nergens in te mengen.quote:
We gaan het zien. Als we het al gaan zien met al die Sl van de laatste dagenquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar zeker weten doe je het nooit bij Hiske. Ze is nu alleen maar bezig om zich nergens in te mengen.
Heel krampachtig allemaalquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar zeker weten doe je het nooit bij Hiske. Ze is nu alleen maar bezig om zich nergens in te mengen.
Grappig, als je het aankaart in de SC moet je je 10x verantwoorden. ben je de "dommie" begrijpt men je niet, zogenaamd! Want je moet tenslotte op je plaats gezet worden.quote:
quote:
Is merel de baas of zo. Moet toch iedereen zelf doen waarom zij?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Ze gaan sinterklaas vieren. Ze moeten een surprise maken en een gedicht, maar de kadootjes koopt Merel.
Mariska doet niet mee, kinderachtig gedoe en dan maak je een surprise en dan zit er geen kadootje bij.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Grappig, als je het aankaart in de SC moet je je 10x verantwoorden. ben je de "dommie" begrijpt men je niet, zogenaamd! Want je moet tenslotte op je plaats gezet worden.
Ik heb mijn felle tijd gehad, ik zei tegen mijn man jammer, o ja antwoordde hij terug... Ik heb menig discussie gevoerd op dit kut inet, weet er alles van.
Dus, en dit is voor de bijdehandtjes, ik lach je uit!
Merel denkt dat ze de baas is en wil alles onder controle houden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is merel de baas of zo. Moet toch iedereen zelf doen waarom zij?
Van de week zei ze iig nog dat ze wilde dat Maris bleefquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Zeker weten. Merel probeert het er op te gooien dat Hiske "ook niet van dit gedoe houdt", maar het lijkt me sterk als Hiske 3 stemmen aan Mariska geeft.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van de week zei ze iig nog dat ze wilde dat Maris bleef
Heeft ze nog niet door dat ze uit moet kijken. Na Jessie kan zij het ook zo krijgen denkquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel denkt dat ze de baas is en wil alles onder controle houden.
Zou je hier iets mee willen suggereren?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
Lekker doorgaan dus.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze nog niet door dat ze uit moet kijken. Na Jessie kan zij het ook zo krijgen denk
Kom
Om Jessie eruit te krijgen en daarna Merel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Iedereen wil ineens blijven, gezellig!!
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:51 schreef zodeju het volgende:
Oh, zag de dekens bewegen bij Jessie, dacht Moet niet gekker worden hij zit gewoon te lezen terwijl zij bezig is.......maar hij was zichzelf even aan het kietelen.....![]()
![]()
Wie van de dames zou zo sterk zijn om tegen haar in te gaan. Geen een . Van alles wat er nu ziet alleen Ger denk ikquote:
Gaat denk ik niet gebeuren...quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Om Jessie eruit te krijgen en daarna Merel.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:51 schreef zodeju het volgende:
Oh, zag de dekens bewegen bij Jessie, dacht Moet niet gekker worden hij zit gewoon te lezen terwijl zij bezig is.......maar hij was zichzelf even aan het kietelen.....![]()
![]()
Je moet ook helemaal niet tegen haar ingaan, maar haar er gewoon uitkieperen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie van de dames zou zo sterk zijn om tegen haar in te gaan. Geen een . Van alles wat er nu ziet alleen Ger denk ik
Je moet krabben waar het jukt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:51 schreef zodeju het volgende:
![]()
Dat is inderdaad het betere werk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal niet tegen haar ingaan, maar haar er gewoon uitkieperen.
Beter!quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal niet tegen haar ingaan, maar haar er gewoon uitkieperen.
Merel is een gemakkelijke prooi....Ik zie Mylene haar verbaal wel aanpakkenquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie van de dames zou zo sterk zijn om tegen haar in te gaan. Geen een . Van alles wat er nu ziet alleen Ger denk ik
Zou je denken?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel is een gemakkelijke prooi....Ik zie Mylene haar verbaal wel aanpakken
Precies, Mylene doet wel mee om Jessie en Merel eruit te werken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Brandon, Gerrit, Jessie, merel en Hiske zijn de laatste 5....Waar kan ik tekenen?quote:
Nee, Mylene is snel emotioneel en Merel zal daar gebruik van maken en hard overheen gaan bleren, het liefst met allerlei beledigingen. Een normale discussie zal ze niet aangaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan gaat Brandon winnen. Of Hiske. Eén van die twee.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Brandon, Gerrit, Jessie, merel en Hiske zijn de laatste 5....Waar kan ik tekenen?
Ja, en dan als ze hetzelfde doen als de laatste keer met de twins en Merel en Jessie doen hetzelfde als stel hebben ze nog een voorsprong.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Brandon, Gerrit, Jessie, merel en Hiske zijn de laatste 5....Waar kan ik tekenen?
Zo zal het idd gaan. Daar is Mylene niet tegen opgewassen, dat gebler.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, Mylene is snel emotioneel en Merel zal daar gebruik van maken en hard overheen gaan bleren, het liefst met allerlei beledigingen. Een normale discussie zal ze niet aangaan.![]()
Daarom: nergens tegenin gaan, maar een schop onder haar platte reet.
Ik denk en hoop het niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
👍quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een stel moet er niet tussen zitten dus 1 van die 2 moet eruit.
Nou ik vind Mylene een stuk harder blèren en die kan goed de slachtoffer rol spelen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zal het idd gaan. Daar is Mylene niet tegen opgewassen, dat gebler.
ik heb toch het vermoeden dat, achter het grote streamlock, Mylene en brandon tekeer zijn gegaan tegen Merelquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zal het idd gaan. Daar is Mylene niet tegen opgewassen, dat gebler.
Er is meer gebeurd dan we gezien en gehoord hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:05 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb toch het vermoeden dat, achter het grote streamlock, Mylene en brandon tekeer zijn gegaan tegen Merel
Dat er gewoon een keer een druppel is geweest die de emmer deed overlopen voor Mylene en Brandon.
nergens op gebaseerd, gewoon een gevoel.
en hoe weten ze dat dan weer ? ook doorgekregen op de markt?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:07 schreef puzziepie het volgende:
Merel tegen Jessie over een aantal oud- Utopianen die pasgeleden bij elkaar waren en ergens heen waren geweest
Jens,Maik, Dree,Dil,Klly, Faye ,en Chip ..
Grappig...ze 'vergeet' Lotus te noemen
En Erik en ze lachen er een beetje schamper om. Jodelie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:07 schreef puzziepie het volgende:
Merel tegen Jessie over een aantal oud- Utopianen die pasgeleden bij elkaar waren en ergens heen waren geweest
Nee maar er is wel iets gebeurtquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:05 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb toch het vermoeden dat, achter het grote streamlock, Mylene en brandon tekeer zijn gegaan tegen Merel
Dat er gewoon een keer een druppel is geweest die de emmer deed overlopen voor Mylene en Brandon.
nergens op gebaseerd, gewoon een gevoel.
Geen ideequote:Op vrijdag 29 november 2019 23:08 schreef Verida het volgende:
[..]
en hoe weten ze dat dan weer ? ook doorgekregen op de markt?
Oh ja Erik ookquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Erik en ze lachen er een beetje schamper om. Jodelie.
dat er meer gebeurd is lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er is meer gebeurd dan we gezien en gehoord hebben.![]()
En dat krijgen we ook niet te zien.Ik heb de uitzending van vanavond bekeken.
Ze mag niet praten als hij aan het lezen is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:08 schreef shiitake het volgende:
Jessie is ook altijd zo lekker geïnteresseerd als Merel iets vertelt. Hij kijkt nog niet eens op vanachter z'n boek.
Het kan, maar misschien meer. Mylene had het over waarschuwingsstemmen voor "hen" vanwege hun gedrag en Franny knikte instemmend.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:09 schreef Verida het volgende:
[..]
dat er meer gebeurd is lijkt me duidelijkMaar ik heb zelf het vermoeden dat het om Mylene en Brandon gaat, die uit hun plaat zijn gegaan tegen Merel en Jessie
Ze zei wel Eric erbij.....quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:07 schreef puzziepie het volgende:
Jessie en Jeffry.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zei wel Eric erbij.....
Was het Merel die van Lotus op haar kop kreeg over het harde praten terwijl ze in de caravan als sliepen of was dat tegen Jessie??
nee dat denk ik dus juist helemaal niet.. Ik denk dat Merel /Jessie uit haar/zijn plaat is gegaan .Geen idee tegen wiequote:Op vrijdag 29 november 2019 23:09 schreef Verida het volgende:
[..]
dat er meer gebeurd is lijkt me duidelijkMaar ik heb zelf het vermoeden dat het om Mylene en Brandon gaat, die uit hun plaat zijn gegaan tegen Merel en Jessie
staat wel een foto in het grote facebook topicquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:08 schreef Verida het volgende:
[..]
en hoe weten ze dat dan weer ? ook doorgekregen op de markt?
Ik verbeterde mezelf net al : Erik was er ook bijquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zei wel Eric erbij.....
Was het Merel die van Lotus op haar kop kreeg over het harde praten terwijl ze in de caravan als sliepen of was dat tegen Jessie??
Dat denk ik ook. Je hoorde vlak voor die SL Merel op een hoog toontje bleren: jij bent ermee begonnen!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
nee dat denk ik dus juist helemaal niet.. Ik denk dat Merel /Jessie uit haar/zijn plaat is gegaan .Geen idee tegen wie
Mylene speelt op dit moment ... en dat doet ze goed . Ik kan niet anders zeggen
Oh ja dat was geen goede combi....dat was ik alweer kwijt......quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik verbeterde mezelf net al : Erik was er ook bij
Geen idee hoe het met Merel/Lotus zat maar mij gaat het meer om Jessie die het altijd over Lotus had
Dat heb ik dus niet meegekregen (woensdag morgen toch?)quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Je hoorde vlak voor die SL Merel op een hoog toontje bleren: jij bent ermee begonnen!!![]()
Mylene speelt het spel inderdaad goed.![]()
Hoe weet ze dat dan weer... kan ze volgens mij alleen op Insta zien..quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:07 schreef puzziepie het volgende:
Nee dinsdagochtend.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet meegekregen (woensdag morgen toch?)
Toen sliep ik nog
Dat weet ik niet , van de week werd hier een filmpje gepost van die bijeenkomstquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Hoe weet ze dat dan weer... kan ze volgens mij alleen op Insta zien..
Of via een bezoeker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Hoe weet ze dat dan weer... kan ze volgens mij alleen op Insta zien..
Ode aan Jordy, de vlagquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie is klaar met lezen en dus gaan ze slapen. De andere streams op de buitenkant van de caravan.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Net uitzending gezien, eindigt daar waar De Grote SL begon.
Alleen het godslasterlijk taalgebruik en ordinaire gekrijs vanhebben ze weggeknipt.
Oké, maar het is kikkert hè, die hep altijd een gekke mening, maar dat is toch ook wel leukquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gewoon, geen commentaar op het niet ter zake kundige gezwets van desbetreffende poster.
Gekke meningen die leuk zijn?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, maar het is kikkert hè, die hep altijd een gekke mening, maar dat is toch ook wel leuk
Tuurlijk daar moet je de humor van inzien, er lopen hier zoveel mensen rond met allerlei rare meningen en ideeën. Als je je daarover boos moet gaan makenquote:
Maar ja het is wat het is, er gebeurt op die streams niks meer om over te tikken, ja dan gaan de zijwegen wijd open ..... en so what?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:50 schreef Chanel5 het volgende:
Zolang het hier zo'n zooitje is kan ik helaas niets leuk vinden en reken ik iedereen af op iedere punt en komma.
Ik heb alles gelezen en werd er niet blij van.
Maar quoten met zo'n standaard zinnetje eronder daar worden anderen dan weer niet blij van.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:50 schreef Chanel5 het volgende:
Zolang het hier zo'n zooitje is kan ik helaas niets leuk vinden en reken ik iedereen af op iedere punt en komma.
die loopt toch echt alsof ze onder de invloed is van iets.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Oma doet een avond wandelingetje...
[ afbeelding ]
En omdat er op de streams niets meer is gooi je de "zijwegen "open, ga je een btje je eigen leven lijden en maar een btje aanrommelen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar ja het is wat het is, er gebeurt op die streams niks meer om over te tikken, ja dan gaan de zijwegen wijd open ..... en so what?
fles vullen en terug naar de "Saver Zone"quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Niks handjes wassen na toiletgebruik![]()
[ afbeelding ]
Nee, de bewoners moeten het luchtig houden, is allemaal veels te opwindend.....quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:58 schreef chufi het volgende:
Wordt er verder nog geneukt of mag dat ook al niet meer ivm de SLs
Lekker hoor. Ik verbaas me daar ook altijd over.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Niks handjes wassen na toiletgebruik![]()
[ afbeelding ]
De logica van Frann en Ger ..quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, de bewoners moeten het luchtig houden, is allemaal veels te opwindend.....
Dat dan weer niet, hij zit tegen de caravan aan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wat wappert ie mooi in de wind.
Laten we wel bij de feiten blijven, inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, hij zit tegen de caravan aan.
Het waait daar altijd hard in Utopia.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:14 schreef Chanel5 het volgende:
Wat zou hij kunnen wapperen terwijl hij tegen de caravan geplaatst is?
Dat is nogal overdreven.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
De logica van Frann en Ger ..
Enige vrije huisjes aanwezig om gezellig een 2pers-bed te planten en gewoon relaxed de laatste dagen door te brengen met elkaar...
Nee Ger nuekt Fran in het Maartelaarshofje elke ochtend en avond, na en voor de andere 2 weer het toneel betreden
Okay, daar zit hem de pijn....quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En omdat er op de streams niets meer is gooi je de "zijwegen "open, ga je een btje je eigen leven lijden en maar een btje aanrommelen?
Een btje je eigen ding doen, over een modje heenwalsen want dat schijnt tegenwoordig in te zijn...
Ik bedoelde het echter cynisch, want ze loopt telkens zonder schaamte in haar string rond en dat ook zonder schaamte of enige vorm van onzekerheid.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo lijkt het wel elke keer ....
quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het echter cynisch, want ze loopt telkens zonder schaamte in haar string rond en dat ook zonder schaamte of enige vorm van onzekerheid.
Wat is het nut van deze wel zeer onnuttige bijdrage?quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:08 schreef jasoe het volgende:
Ken je dat gevoel, dat je een poepie moet laten in de trein
Je weet niet waar je het over hebt, echt een gevalletje klok en klepel.en wat heeft die kikkert misdaan dan, want dat vroeg ik. En Chanel, hou er rekening mee dat als je uitdeelt je ook moet kunnen incasseren hè, Ik haal dat even aan i.v.m.je afrekenen van mensen op elke punt en komma, het is geen wild west showquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En omdat er op de streams niets meer is gooi je de "zijwegen "open, ga je een btje je eigen leven lijden en maar een btje aanrommelen?
Een btje je eigen ding doen, over een modje heenwalsen want dat schijnt tegenwoordig in te zijn...
In de stiltecoupe!quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:08 schreef jasoe het volgende:
Ken je dat gevoel, dat je een poepie moet laten in de trein
Toch wel.quote:
En meteen weer bomen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 07:52 schreef Dotteke het volgende:
De gifkikkers zijn wakker
[ afbeelding ]
Beter, alsquote:
Volgens Buienradar is de gevoelstemperatuur in Laren op dit moment -2,2 graden. Op de Snotschaal van Richter voorspelt dat een tsunami aan snot. Beter dat die Snotkoker dan nog blijft slapen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, als
Als die twee inbeeld zijn zie ik liever bomen
quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Volgens Buienradar is de gevoelstemperatuur in Laren op dit moment -2,2 graden. Op de Snotschaal van Richter voorspelt dat een tsunami aan snot. Beter dat die Snotkoker dan nog blijft slapen.
Blijkbaar wel anders zet je er niets onder. je vermeld het bewustquote:
Je bent aanvallendquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gewoon, geen commentaar op het niet ter zake kundige gezwets van desbetreffende poster.
Reken er maar niet opquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:50 schreef Chanel5 het volgende:
En nu ben jij degene die er wat van moet gaan zeggenquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is Merel die 'n schone string aan trekt, dat geeft wat golfslagquote:Op zaterdag 30 november 2019 08:17 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat beweegt die boot![]()
Zijn Jessie en Merel weer bezig , of is dat een obesi-birdy![]()
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is Merel die 'n schone string aan trekt, dat geeft wat golfslag
quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:17 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Beestje wordt zeeziek op deze manier Mooi gifje trouwensquote:Op zaterdag 30 november 2019 08:17 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
GM Appeltjequote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 30 november 2019 08:29 schreef Braindead2000 het volgende:
De botoxpanter heeft maar weinig tijd besteed aan haar gezichtsbedekking. Geen zwarte brief dus vandaag, geen onverwachtestemmingen dus vandaag.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh dat is de bedoeling niet, en zeker niet voor jou!quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat 'n leuke UI! Niet te lang naar staren [ afbeelding ]
Damn vreselijke uiquote:Op zaterdag 30 november 2019 08:53 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Oh dat is de bedoeling niet, en zeker niet voor jou!
quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:53 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Oh dat is de bedoeling niet, en zeker niet voor jou!
Basherquote:Op zaterdag 30 november 2019 08:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Damn vreselijke ui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Basher
dat mag jij vinden......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Ga jij eens naar bed. je droomt hardopquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:01 schreef Jian het volgende:
Nou laten we het weekend eens goed beginnen met de stem; "allemaal buiten verzamelen, we stemmen over 20 minuten, hop, hop, hop
Kijk maar uit jij, want ik grijp je op elke punt en kommaquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat mag jij vinden......
Goed plan, alleen per direct is beter totaal geen overlegquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:01 schreef Jian het volgende:
Nou laten we het weekend eens goed beginnen met de stem; "allemaal buiten verzamelen, we stemmen over 20 minuten, hop, hop, hop
Nee die is er nog niet uit geweest om de beesten te voerenquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Zelf de beestje kunnen het heen en weer krijgen, Franny ligt nog in de nest. Of is ze er al uitgeweest>
daarom zet ik nu meer .......quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk maar uit jij, want ik grijp je op elke punt en komma![]()
Ik kijk naar stream 1 (andere heb ik niet) en het snurkt
quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik hoop voor die gasten dat het voor het eind van Utopia daar nog ff heel erg koud
gaat worden, overdag zo'n -15 ofzo. Geen sneeuw want dat isoleert weer [ afbeelding ]
Heb je nu geluk Jessie en Merel op 1quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben Niet bang van jou.................................................quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog B en B ers vanavond kwamenquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik hoop voor die gasten dat het voor het eind van Utopia daar nog ff heel erg koud
gaat worden, overdag zo'n -15 ofzo. Geen sneeuw want dat isoleert weer [ afbeelding ]
Dat had ik ook begrepenquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:12 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog B en B ers vanavond kwamen
Goedemorgen 🥐 ☕ 🍳🥞quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:16 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
allen een fijne dag !
Wat een stom gelul weer over de bitcorns
Zou ook niet mee doenquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maris de spelbreekster
Op nog wel meer manieren ookquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dit kun je op twee manieren lezen.
ik geef haar groot gelijk, Het komt op als kakken, je moet een lootje trekken en Merel koopt de cadeautjes en die mag je vervolgens inpakken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maris de spelbreekster
Ik ben vanmiddag zwarte pietquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook niet mee doen
Je moet een suprise maken en Merel koopt de cadeutjes voor iedereen
Ze had van mij een dikke middelvinger kunnen krijgen
Qua wat?quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maris de spelbreekster
quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag zwarte piet![]()
![]()
kinderen bang maken
Ow... past ook wel bij Marisquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
maris wil niet mee doen met het sinterklaasgedoe
ik kan haar niet echt ongelijk geven hoor. Ze hebben gisteren pas lootjes getrokken en Merel koopt de cadeaus voor iedereen en dan mag je voor je lootje ineens een gedicht en suprise maken....quote:
Daar hoef je je toch niet voor te schminken?quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
![]()
kinderen bang maken
Ga gelijk ff naar laren dan, kan je der twee meenemen in de zakquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
![]()
kinderen bang maken
Geef haar ook groot gelijk, raar gedoe we doen dit, maar ik koop de cadeautjes, maf wijf die Merelquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:27 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan haar niet echt ongelijk geven hoor. Ze hebben gisteren pas lootjes getrokken en Merel koopt de cadeaus voor iedereen en dan mag je voor je lootje ineens een gedicht en suprise maken....
ik zou er denk ik ook voor passen
kloptquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch niet voor te schminken?![]()
Zeker leuk filmpje, ook ff snel gekekenquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:29 schreef Shambles het volgende:
Mooi filmpje op de krant over het vliegtuig.
Ik las hier gisteren dat hij alleen stond te kijken. Maar een groot deel van de groep stond bij hem.
nou, dat is leuk......quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:34 schreef Mjelleke het volgende:
Volgens mij zijn er een hoop misverstanden. De kadootjes horen niet bij de surprise. Men moet enkel een surprise maken voor degene waarvan je een lootje hebt getrokken.
Dat is dan weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:36 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, dat is leuk......
en dan merel de shine pakken met de cadeautjes die zij heeft uitgezocht ...
Leuk voor Gerrit, en 2 waren er niet bij, rara wie? En hoorde gisteravond Gerrit zeggen dat ze er totaal niks over hebben gezegd tegen hemquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker leuk filmpje, ook ff snel gekeken
Hij was geëmotioneerd
op de streams werd Gerrit alleen in beeld gebracht, net alsof er verder niemand stond te kijkenquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:29 schreef Shambles het volgende:
Ik las hier gisteren dat hij alleen stond te kijken. Maar een groot deel van de groep stond bij hem.
Die bomen geven iig meer duidelijkheid dan die halve gesprekjes van een minuut waar vervolgens weer een SL op komtquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Iedereen zwijgt.
Bomen.
Iedereen zwijgt.
Bomen.
Ja, het klinkt weer lekker allemaal. His is ook een ouwe hijgdoos hoor ppfffquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Snotgeluiden van Jessie, astmageluiden van Hiske, slokgeluiden van...? Talpa weet wel spannende tv te maken.
Dat doet hij alleen omdat het de finale is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit is bezig met het dagelijkse uitruimen van de vaatwasser dat doet ie toch maar ...... niks lui
Was te verwachten, die zijn zo jaloersquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:43 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Leuk voor Gerrit, en 2 waren er niet bij, rara wie? En hoorde gisteravond Gerrit zeggen dat ze er totaal niks over hebben gezegd tegen hem
Misselijk he, Toen er een kwam voor Merel was het constant in beeld, met alle bewoners die er bij stonden.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:44 schreef Verida het volgende:
[..]
op de streams werd Gerrit alleen in beeld gebracht, net alsof er verder niemand stond te kijken
quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat doet hij alleen omdat het de finale is.
Oh van een 2e heb ik niks gehoordquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was te verwachten, die zijn zo jaloers
Ik meende gelezen te hebben dat er 2 vliegtuigjes zouden komen, of dat er geld genoeg was voor twee?
Komt er nog een of bewaren ze dat, weet iemand hier iets over?
Thnx,quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:49 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Oh van een 2e heb ik niks gehoord
Eerlijk gezegd zou ik dat ook niet doen. Hij heeft toch ook niets tegen Merel gezegd over het shownieuws en dj gebeuren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:43 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Leuk voor Gerrit, en 2 waren er niet bij, rara wie? En hoorde gisteravond Gerrit zeggen dat ze er totaal niks over hebben gezegd tegen hem
Beweren ze omdat er meer geld was opgehaaldquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was te verwachten, die zijn zo jaloers
Ik meende gelezen te hebben dat er 2 vliegtuigjes zouden komen, of dat er geld genoeg was voor twee?
Komt er nog een of bewaren ze dat, weet iemand hier iets over?
Dom kind sorryquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:02 schreef puzziepie het volgende:
Tranny legt aan Katie uit dat het programma gaat stoppen en dat Katie dan gaat verhuizen
quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:02 schreef puzziepie het volgende:
Tranny legt aan Katie uit dat het programma gaat stoppen en dat Katie dan gaat verhuizen
Ach wie is er daar wel normaal ?quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Hiske? Wat mankeert er aan dat mens? Dat is echt niet normaal. Die geluiden. Slokkende astmageluiden terwijl ze niks doet.
Stream 3 is al heel lang het zelfdequote:Op zaterdag 30 november 2019 10:06 schreef puzziepie het volgende:
1 stream op de lucht , 1 op een stuk dak en boom, en 2 hele streams op Tranny en His
Het is echt niet te doen deze 'finale'quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stream 3 is al heel lang het zelfde
Nee het is saaier dan saai.. Hoop toch wel dat er volgende week wat gaat gebeuren.. Wanneer stopt het eigenlijk halve wegen december of eerder?quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is echt niet te doen deze 'finale'![]()
wat een slap gedoe
Als je geluk hebt mag je 1 minuut naar pratende bewoners kijken,..gevolgd door een SL van een uur
dat doet hij omdat ze het bij toerbeurt moeten doen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat doet hij alleen omdat het de finale is.
Tussen 10 en 20 december? Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 30 november 2019 10:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee het is saaier dan saai.. Hoop toch wel dat er volgende week wat gaat gebeuren.. Wanneer stopt het eigenlijk halve wegen december of eerder?
naar de laatste stuiptrekkingen van wat ooit een leuk programma had kunnen worden....quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:18 schreef puzziepie het volgende:
Baggerstreams...waar kijk ik nog naar
O oke, nou gelukkig zit mij geld er niet tussenquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Beweren ze omdat er meer geld was opgehaald
Ja, ze vertelde dat die een nieuwe papa en mama kreegquote:
En Katie knikt instemmend en zegt: Hè hè eindelijk van jullie verlostquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:02 schreef puzziepie het volgende:
Bomen.quote:
Die was niet alleen voor Merel, maar ook voor John, Mike, Jeffry en Jessie.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misselijk he, Toen er een kwam voor Merel was het constant in beeld, met alle bewoners die er bij stonden.
Dit was er slechts van op de streams te zien .....quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:29 schreef Shambles het volgende:
Waar we al niet blij mee kunnen zijn of nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bomen.Ik lag bijna in coma kijkende naar de Utopianen. Gelukkig brengen de bomen er weer wat leven in.
Hebben die allemaal al een vliegtuigje gehad....dacht alleen Merelquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die was niet alleen voor Merel, maar ook voor John, Mike, Jeffry en Jessie.
Er was genoeg geld voor 2, begreep ik.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx,
Dan zal ik het wel verkeerd gelezen hebben.
We gaan het zien. Vandaag nog een zou hilarisch zijnquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er was genoeg geld voor 2, begreep ik.
Verder weet ik het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |