Het woord ‘opeens’ is opeens twee woorden geworden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:31 schreef Rodgrod het volgende:
The Hague is op eens onderdeel van Amsterdamtwitter:Breakingservice twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 20:24:40#BREAKING A Stabbing incident at the Hague in Amsterdam, NetherlandsReports of several injuries #GroteMarkstraat #TheHauge https://t.co/3ObYqkVOI2 reageer retweet
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:34 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Het woord ‘opeens’ is opeens twee woorden geworden.
Niet je gratis smart tv bij een nieuw abonnement thuis opwachten..quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef StephanL het volgende:
Heerlijk man. Vechten om black friday deals en daarna steken
Als je me zou vertellen dat dit een foto is van een land uit midden oosten zou ik het ook geloven.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:26 schreef IriYe het volgende:
Verwarde mens?
Meerdere gewonden na steekpartij in Hudson's Bay Den Haag, klopjacht op dader
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-op-dader~aaa4bd76/
[ afbeelding ]
Opvallend weinig witte mensen. Maarja, die hebben dan ook geen geld meer om uit te geven.
Winterjassen en mutsen, typisch beeld inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als je me zou vertellen dat dit een foto is van een land uit midden oosten zou ik het ook geloven.
Welkom in Nederland 2050quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Winterjassen en mutsen, typisch beeld inderdaad.
Die fotoquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:26 schreef IriYe het volgende:
Verwarde mens?
Meerdere gewonden na steekpartij in Hudson's Bay Den Haag, klopjacht op dader
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-op-dader~aaa4bd76/
[ afbeelding ]
Opvallend weinig witte mensen. Maarja, die hebben dan ook geen geld meer om uit te geven.
Winterjassen en mutsen zijn al vele jaren een bekend beeld in de koudere maanden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Welkom in Nederland 2050Dit gaat zich verspreiden.
Maar goed. Met een mes opzak naar Hudson Bay
Komt zo wel heel dichtbijquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:25 schreef MissJ het volgende:
WTF, begin van de avond liep ik daar nog langs. Gelukkig weer veilig thuis.
Oei!!!111!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:25 schreef MissJ het volgende:
WTF, begin van de avond liep ik daar nog langs. Gelukkig weer veilig thuis.
Afgeven op NL maar zelf wel in de VS wonen en dingen als « Achja alles voor de commercie denk ik dan maar » roepenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:48 schreef Scarface88 het volgende:
En trouwens die black friday hype in NederlandVerzin gewoon eens wat nieuws in plaats van alles uit Amerika kopieren. De Nederlandse black friday is lachwekkend. Ik woon in de VS en hier heb je echt mega deals waar je een dure tv super goedkoop op de kop tikt bijvoorbeeld. In Nederland krijg je een paar procent korting nou whoopee
Achja alles voor de commercie denk ik dan maar.
Plaatje linken lukt niet. Een linkje wel. Hebben ze beschermd omdat ze die foto's ook verkopen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:50 schreef Rodgrod het volgende:
Brandweer met steekwerende vesten zie je ook niet dagelijks
[ afbeelding ]
Niet geheel onlogisch in het geval van een steekpartij.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:50 schreef Rodgrod het volgende:
Brandweer met steekwerende vesten zie je ook niet dagelijks
[ afbeelding ]
Ik zie hem wel?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Plaatje linken lukt niet. Een linkje wel. Hebben ze beschermd omdat ze die foto's ook verkopen.
https://www.regio15.nl/im(...)nt-14501/qnnnqT.jpeg
Ik nu ook, misschien heb ik het dan misquote:
Hollandse krenterigheid he.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:48 schreef Scarface88 het volgende:
En trouwens die black friday hype in NederlandVerzin gewoon eens wat nieuws in plaats van alles uit Amerika kopieren. De Nederlandse black friday is lachwekkend. Ik woon in de VS en hier heb je echt mega deals waar je een dure tv super goedkoop op de kop tikt bijvoorbeeld. In Nederland krijg je een paar procent korting nou whoopee
Achja alles voor de commercie denk ik dan maar.
Mauie stad.... achtâh de dùinûh.....quote:
Prima plek om niet te zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:01 schreef wimschim het volgende:
[..]
Mauie stad.... achtâh de dùinûh.....
Hier is black friday al sinds de jaren 50 een ding. In Nederland pas sinds een aantal jaren om mensen gek te maken en centen uit de zakken te kloppen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:52 schreef Prego het volgende:
[..]
Afgeven op NL maar zelf wel in de VS wonen en dingen als « Achja alles voor de commercie denk ik dan maar » roepen![]()
Omdat mijn neefjes, nichtjes en familie er wonen. En omdat mijn kind ook een Nederlands paspoort heeft mocht hij ooit in Europa willen wonen. Joh gek he dat ik me druk maak om mijn geboorteland.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:54 schreef Fries1956 het volgende:
[..]
Als jij in Amerika woont, wat zeur je dan over dat nederland islamiseert? Blijf lekker in de US of A, en stoor de nederlanders niet zo met je white supremacy gezeur. Heb je overigens al witte kappen bestelt? Schijn je in de us of A nog wel te hebben.
Ben een keer in een Primark geweest. Man man man volk dat je daar ook ziet...quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo'n koopavond trekt ook wel een bepaald publiek.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef IriYe het volgende:
BREAKING! : GEEN Premium-artikel!!
Slachtoffers steekpartij Den Haag ’willekeurig gekozen’
Het is niet bekend hoe ernstig de slachtoffers gewond zijn. Ze zouden nog wel kunnen praten.
https://www.telegraaf.nl/(...)-willekeurig-gekozen
Ah een verwarde man met lage bloedsuiker dus weer.quote:De situatie doet volgens de bron denken aan de steekpartij op het terras in Den Haag in mei 2018, waarbij Malek F. drie mensen levensgevaarlijk verwondde.
twitter:POL_DenHaag twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 21:05:08Bij het steekincident aan de #GroteMarktstraat zijn er drie personen gewond geraakt. Heeft u iets gezien van dit incident, of hebt u camerabeelden of ander beeldmateriaal? Meld dit dan via 0900-8844. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |