Pas op want ik maak je blauw.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:27 schreef mootie het volgende:
En de ergste off-topicers blauw maken heb ik altijd een vreselijk gekke beslissing gevonden.
Oh ja, daar moet je ook nog op lettenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof hij 2 weken banloos doorkomt
Ik meen het serieus, mocht er een nieuwe RLS komen, gaan we meer mét jullie in gesprek.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En de Nowlivers hebben de overhand, de oude RLS-ers hebben het nakijken.
En dat is kut met peren.
Er was toch niks met de Cos zoals ie was. Over de streams, de rest kun je in andere tipocs kwijt.
Maar de huidige tendens is ‘ja, ik ga niet allerlei tabbladen openen’
Ja toch, eerst het einde inluiden. Wanneer is dat eik?quote:
Dat mét is momenteel ver te zoeken, en dat geeft nou juist de wrijving.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, mocht er een nieuwe RLS komen, gaan we meer mét jullie in gesprek.
Je mag me aan m'n woorden houden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, daar is al zo vaak om gevraagd. En dat ging ons niks aan. Dat werd pijnlijk duidelijk.
Zal best snel zijn. Voor half december, denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja toch, eerst het einde inluiden. Wanneer is dat eik?
En dan hebben we nog een Rehab
Maar we vallen terug hé!quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja toch, eerst het einde inluiden. Wanneer is dat eik?
En dan hebben we nog een Rehab
Maar dát lijkt me onmogelijk om dat nog ff in dat maandje op te lossen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat mét is momenteel ver te zoeken, en dat geeft nou juist de wrijving.
Maar dat wil maar niet doordringen. Ofzo.
en dan gevolgd door het inmiddels zo welbekende mail adres....quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, daar is al zo vaak om gevraagd. En dat ging ons niks aan. Dat werd pijnlijk duidelijk.
Uiteindelijk wordt de dynamiek toch een beetje bepaald door het type user, denk ik?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, mocht er een nieuwe RLS komen, gaan we meer mét jullie in gesprek.
Het speelt natuurlijk al meer dan een jaar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar dát lijkt me onmogelijk om dat nog ff in dat maandje op te lossen.
Nogal.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt de dynamiek toch een beetje bepaald door het type user, denk ik?
Ik denk dat RLS wel extra vatbaar is voor vertrutting.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Het speelt natuurlijk al meer dan een jaar.Als het geen 2 jaar is.
Ik kan er op dit moment niets meer aan veranderen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:34 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan gevolgd door het inmiddels zo welbekende mail adres....
als er iets een dooddoener was, dan was het wel dat mailadres de afgelopen maanden. Over de discussies of serieus bedoelde feedback is helemaal niets terug te vinden, allemaal weggeveegd. Dus als je het niet live meegemaakt hebt, kun je dus ook nooit meer nagaan of je vraag of feedback al een keer eerder gedaan is.
Je mag, nee moet, me aan mn woorden houden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik amper in de COS posrquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Het speelt natuurlijk al meer dan een jaar.Als het geen 2 jaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |