Terrormootiequote:Op vrijdag 29 november 2019 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus milder betekent meer notes en allerlei bans.
Hier ga ik even over nadenken. Misschien is terrormodus wel the way to go dan.
En ik ben altijd netjes en voorkomend, en lief. Ik scheld praktisch nooit. Ik wil geen terrormootie!quote:
Ach joh, ik kom zo nu en dan binnen met "lekker bakkie" en de koffiesmiley en dan krijg ik een note wegens trollen (Yvonne geloof ik)quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit ze weer ff te lezen, en het is te idioot voor woorden.
‘En dus?’ Dat snap ik dan wel, zo’n post kan echt niet.
Dat zit ik volgens mij nu te doen? Denk ik?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet bij Utopia gepost
Maar zo komen de mods ook binnenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach joh, ik kom zo nu en dan binnen met "lekker bakkie" en de koffiesmiley en dan krijg ik een note wegens trollen (Yvonne geloof ik)
Mods belachelijk maken, 2 notes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zo komen de mods ook binnen![]()
Goedemorgen kanjer!
Hoi lieverd, alles goed?
‘Insert random verhaal over ziekte’
Godsamme Toverkol… wéér foetballe. zooi .. ik ga morgen naar Fijne Snuiters.. leuker dan balletje trappe kijkenquote:
Neequote:Op vrijdag 29 november 2019 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Loop je nu de boel op te stoken... Wij krijgen voor minder al een note en Mootie een ban.
Feiten!quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mods belachelijk maken, 2 notes.
Ik vind mezelf serieus echt nooit over de schreef gaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeserieus niet.
Ik zou me persoonlijk niet zo druk maken om de notes, het wordt pas, serieus als je echt over de schreef gaat.
Dat geloof je toch nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Goedemorgen kanjer!
Hoi lieverd, alles goed?
Ik ook niet...1 van de weinige die meestal on stream post.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf serieus echt nooit over de schreef gaan.
Weet je wat het is? Als je een poos later notes eens naleest denk je, waar gaaaaaat dit over, nergens over.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het overgrote deel van mijn notes wel verdien, als ik dat zo terugleesquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
en de bewijzen van je goede gedrag zijn door overvloedig vegen natuurlijk ook niet meer terug te vindenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach joh, ik kom zo nu en dan binnen met "lekker bakkie" en de koffiesmiley en dan krijg ik een note wegens trollen (Yvonne geloof ik)
En dat vind ik kut. Eerder stond er in de topic pointer en de OP dat groetjes, zwaaitjes etc in de SC horen. Maar we zijn totaal verNowlived.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Goedemorgen kanjer!
Hoi lieverd, alles goed?
Je hebt vrijwel geen notesquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook niet...1 van de weinige die meestal on stream post.
Oke dan, veel plezier ik was twee weken terug naar de Wild Romancequote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godsamme Toverkol… wéér foetballe. zooi .. ik ga morgen naar Fijne Snuiters.. leuker dan balletje trappe kijken
Ja en aantallen tellen niet? Nou als iemand een account ziet met 314 notes denkt ie al snel, zo da's een beste forumterroristquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeserieus niet.
Ik zou me persoonlijk niet zo druk maken om de notes, het wordt pas, serieus als je echt over de schreef gaat.
En volgens mij altijd netjes in discussies in de FB. Ja, ik wil wel graag antwoorden en ga ook door als alles wordt weggemoffeld. Dan is een ban veel makkelijker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook niet...1 van de weinige die meestal on stream post.
Ik heb ruim 9 jaar 1 note gehad...Positief...en nu , ook al zijn het er maar een paar ineens binnen weken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt vrijwel geen notesIk heb er 83.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |