Daar verschuil je je altijd achter ‘mods geven geen bans’. Zo sneu.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, gelukkig beslissen de mods dat niet.
[..]
Maar nu loop je eigenlijk weer uit op "Ik weet het gewoon beter". Wie ben jij om te beslissen wanneer iets op een bepaalde manier moet? Als je dat zo goed weet, kom dan het modteam versterken zou ik zeggen
True,quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar een beslissing kun je ook terugdraaien, dat is het leuke aan beslissingen.
Ga ook eens met Murp overleggen hoe je met Cossers omgaat. Die heeft veel verkloot hier.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat ik afronden dat UTO niet makkelijk is/was.
Er echt wel verkeerde keuzes door mij gedaan zijn.
Maar ik ben ook blij dat we dit met elkaar goed kunnen afronden.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sowieso.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:00 schreef Toverheks het volgende:
Ik stem voor Mootie als mod maar dat roep ik al jaren
Ik geef je een tipquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
True,
en soms is dat niet zo heel erg eenvoudig
Je wilt niemand kwetsen, en dan hang je daar te bungelen en los het dan maar eens op )
Welnee, wat kan jij er aan doen als users Mods gaan afpissen en er mee stoppen.. die users aanpakken.. en niet met fluwelen handschoentjes…quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil je ook één ding meegeven, UTO-ers zijn nu eenmaal een heel apart volkje, ( liefhebbend is dit) en man man man, het is bij tijden écht niet gemakkelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ga ook eens met Murp overleggen hoe je met Cossers omgaat. Die heeft veel verkloot hier.
Dat doet Murp.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, wat kan jij er aan doen als users Mods gaan afpissen en er mee stoppen.. die users aanpakken.. en niet met fluwelen handschoentjes…
Spreek voor jezelf, ik paint net een Mootie Hitler.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
We zijn allemaal volwassenen hier
Murp is wel apart zeg maar. Doet dingen die totaal niet te begrijpen zijn. Ook niet open.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil je ook één ding meegeven, UTO-ers zijn nu eenmaal een heel apart volkje, ( liefhebbend is dit) en man man man, het is bij tijden écht niet gemakkelijk.
Deze is vers.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey, ik had heul geen Hitlerkikker!
Ach, dat wordt zo opgeblazen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil je ook één ding meegeven, UTO-ers zijn nu eenmaal een heel apart volkje, ( liefhebbend is dit) en man man man, het is bij tijden écht niet gemakkelijk.
En dat is bij tijden best lastig.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geef je een tip![]()
Beter een mod teleurstellen dan maanden gereutel en geklooi van ontevreden users.
En als de mods users afpissen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, wat kan jij er aan doen als users Mods gaan afpissen en er mee stoppen.. die users aanpakken.. en niet met fluwelen handschoentjes…
Noem er eens éénquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach, dat wordt zo opgeblazen.
Ik lees andere topics waar het veel heftiger aan toe gaat.
Eén van je problemen, je gaat direct in de verdediging en er komt niets meer binnen, kom eens uit je hoofd en stel je eens open voor wat mensen te melden hebben, denk er gewoon eens over na i..p.v. alleen maar zaken verre van je te werpen. Ik beslis hier nies, dan zou ik op de stoel van Yv. moeten gaan zitten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, gelukkig beslissen de mods dat niet.
[..]
Maar nu loop je eigenlijk weer uit op "Ik weet het gewoon beter". Wie ben jij om te beslissen wanneer iets op een bepaalde manier moet? Als je dat zo goed weet, kom dan het modteam versterken zou ik zeggen
Het is nu eenmaal zo. Ik beslis niet of iemand een ban krijgt en zo ja, hoelang.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar verschuil je je altijd achter ‘mods geven geen bans’. Zo sneu.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, aan die blauwe kun je nog een puntje zuigen. Dat was baggeren pur sang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |