Nee maar flip erboven welquote:
Ja dat ken ik wel. Al vind ik december wel erg gezellig. Al ben ik bang dat er geen kerstboom komt in mijn huis ripquote:Op zondag 1 december 2019 17:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat lief om te horen
Hier, mwah veel drank, veel gezeik... je kent het wel, december..
Jelly? Mijn vriend mag je niet hebben.quote:Op zondag 1 december 2019 17:26 schreef Jimbo het volgende:
tevens, kijk-mij-even-tof-doen-dat-ik-wel-een-vriendje-heb-post
Az mag best wel meer scorenquote:Op zondag 1 december 2019 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel. Al vind ik december wel erg gezellig. Al ben ik bang dat er geen kerstboom komt in mijn huis rip
[..]
Jelly? Mijn vriend mag je niet hebben.
Ik kijk niet (meer)quote:Op zondag 1 december 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Az mag best wel meer scoren
Wat is er gebeurd met eerlijk zullen we alles delenquote:Op zondag 1 december 2019 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel. Al vind ik december wel erg gezellig. Al ben ik bang dat er geen kerstboom komt in mijn huis rip
[..]
Jelly? Mijn vriend mag je niet hebben.
Ik wil gewoon niet dat hij straks helemaal weg van jou is en niet meer van mij.quote:Op zondag 1 december 2019 18:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met eerlijk zullen we alles delen
Jaaaaahaaaaaaaaquote:
quote:Op maandag 2 december 2019 08:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaahaaaaaaaa
En sinds gisteren heb ik eindelijk mijn vensterbanken klaardus daar gaat nu alvast kerstversiering op
Schiet het al een beetje op?quote:Op maandag 2 december 2019 08:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staat wel zielig in een huis dat verder helemaal niets heeft.
Jawel, ik kom alleen rare beslissingen van vorige bewoners tegen en dat kost tijd om te verhelpen.quote:Op maandag 2 december 2019 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op?
Jezus, mooi kut is dat. Stucen is ook niet goedkoop.quote:Op maandag 2 december 2019 09:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, ik kom alleen rare beslissingen van vorige bewoners tegen en dat kost tijd om te verhelpen.
Gisteren wilde ik muur in de gang verven, bladerde al het verf af.
Bleek dat vorige bewoners de muur niet voorbehandeld hadden dus nu moet ik kiezen tussen opnieuw stukadoor of iets van (glas)vliesbehang erop gooien.
Vooral die voorrij kosten etc zijn verhoudingsgewijs gewoon echt duur.quote:Op maandag 2 december 2019 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, mooi kut is dat. Stucen is ook niet goedkoop.
Ja dat snap ik. Ik vind dat behang ook niet mooi dus sowieso wachten. Maar dat is persoonlijk.quote:Op maandag 2 december 2019 09:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral die voorrij kosten etc zijn verhoudingsgewijs gewoon echt duur.
En met dit vochtige weer duurt het ook lang voor het droog is.
En dan is het wachten tot hij tijd heeft.
En tot die tijd kan er niet geverfd en dus ook geen vloer gelegd worden. Dat is dus vertraging van een maand tijd.
Beetje mijn probleem dus ook. Dus nu twijfel ik of ik het waard vind of nietquote:Op maandag 2 december 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik vind dat behang ook niet mooi dus sowieso wachten. Maar dat is persoonlijk.
Als je niet op de schopstoel zit is het geen probleem om even te wachten tochquote:Op maandag 2 december 2019 09:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje mijn probleem dus ook. Dus nu twijfel ik of ik het waard vind of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |