Dus je kind eet alleenquote:Op zondag 1 december 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is ook pas na het eten thuis
Sterkte met het herstel alvastquote:Op zondag 1 december 2019 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over exact 1 WEEK komt de kerstboom erin hier.
Laat het lopen kerelquote:Op zondag 1 december 2019 14:24 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme ik moet zo nodig schijten dat ik een kerstboom van 1.50 ermee kan boetseren
Maar ik heb geen zin om van de bank af te komen
Dan maar op de bank doenquote:Op zondag 1 december 2019 14:24 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme ik moet zo nodig schijten dat ik een kerstboom van 1.50 ermee kan boetseren
Maar ik heb geen zin om van de bank af te komen
Goed op laten drogen en je kan zo de uitgeharde stukken eraf slaan.quote:Op zondag 1 december 2019 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nieuw kleur bank, niks mis mee.
Zal een lekker geurtje aan hangen ookquote:Op zondag 1 december 2019 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed op laten drogen en je kan zo de uitgeharde stukken eraf slaan.
ligt eraan wat Jimbo allemaal eetquote:Op zondag 1 december 2019 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal een lekker geurtje aan hangen ook
Als ze niet verkopen moet je toch wat. Wel een dieet vol fiberquote:
Zit goed onder de wol die @Jimboquote:Op zondag 1 december 2019 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze niet verkopen moet je toch wat. Wel een dieet vol fiber
Laten we maar stoppen dan. Voor je het weet gaat het over seks.quote:Op zondag 1 december 2019 14:43 schreef Jimbo het volgende:
Ik ben veel te beeld-denkend voor dit gesprek
![]()
Met wollen truienquote:Op zondag 1 december 2019 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we maar stoppen dan. Voor je het weet gaat het over seks.
Als je nou z'n stukje wol inslikt, en het niet afknipt kan je wel heel lang flossen als ie er ana de andere kant weer uit isquote:Op zondag 1 december 2019 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met jou weet je het maar nooit
quote:Op zondag 1 december 2019 14:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je nou z'n stukje wol inslikt, en het niet afknipt kan je wel heel lang flossen als ie er ana de andere kant weer uit is
quote:Op zondag 1 december 2019 14:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je nou z'n stukje wol inslikt, en het niet afknipt kan je wel heel lang flossen als ie er ana de andere kant weer uit is
Goedquote:Op zondag 1 december 2019 11:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Inmiddels van positief naar 'meh' gegaan
[..]
Hoe is t flipper
Wat lief om te horenquote:Op zondag 1 december 2019 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goedben echt heel erg verliefd op mijn vriend
![]()
Met jou?
Heb je dat?quote:Op zondag 1 december 2019 17:26 schreef Jimbo het volgende:
tevens, kijk-mij-even-tof-doen-dat-ik-wel-een-vriendje-heb-post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |