Hij loopt al de halve dag te roepen dat hij moe is maar dan niet willen gaan liggen. Honger hebben maar alleen maar willen snacken. Gruwelijk irritant.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feestmaand he. Altijd leuk, not
Oh griepje op komst?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij loopt al de halve dag te roepen dat hij moe is maar dan niet willen gaan liggen. Honger hebben maar alleen maar willen snacken. Gruwelijk irritant.
Mag toch verdomme hopen van niet. Heeft hij vorige maand ofzo ook al gehadquote:
Ja herkenbaar maar ik weet niet wat er allemaal heerst maar mensen vallen met bosjes neer. Vandeweek zaten er slechts 4 kinderen in de klas, de rest was ziekquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag toch verdomme hopen van niet. Heeft hij vorige maand ofzo ook al gehad
Dat hadden we hier anderhalve maand terug ofzo. Toen was het hele huis hier ook ziek.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja herkenbaar maar ik weet niet wat er allemaal heerst maar mensen vallen met bosjes neer. Vandeweek zaten er slechts 4 kinderen in de klas, de rest was ziek
Haha ja mooi hequote:Op zaterdag 7 december 2019 19:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hadden we hier anderhalve maand terug ofzo. Toen was het hele huis hier ook ziek.
Kom je die klas binnen en alleen maar gehoest wat je hoorde
Die van jou was druk met drie anderen zei ze dus ze kon mijn 245 kilo er niet meer bij hebbenquote:Op zondag 8 december 2019 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedemorgen FEEstbeesten
@:flippiee hoe was pakjesavond?
@:dud0r hoeveel wijfjes heb je weer niet kunnen neuken?
quote:Op zondag 8 december 2019 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die van jou was druk met drie anderen zei ze dus ze kon mijn 245 kilo er niet meer bij hebben
Het was gezellig. Ik heb nog nuttige cadeaus kunnen winnen met dobbelspelquote:Op zondag 8 december 2019 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedemorgen FEEstbeesten
@:flippiee hoe was pakjesavond?
@:dud0r hoeveel wijfjes heb je weer niet kunnen neuken?
FEE / [Skyradio top 50] De stembussen zijn geopendquote:Op zondag 8 december 2019 12:25 schreef Nia het volgende:
Mijn keuze voor de Skyradio top 50: Melanie Thornton met Wonderful Dream (Holidays Are Coming), omdat ik 'm zo lekker mee kan blèren.
Ik ga zo stemmen. Ik had onverwachts andere plannenquote:Op maandag 9 december 2019 08:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
FEE / [Skyradio top 50] De stembussen zijn geopend
Wat een stormloop topic
Netjesquote:Op maandag 9 december 2019 08:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was gezellig. Ik heb nog nuttige cadeaus kunnen winnen met dobbelspel
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 9 december 2019 08:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga zo stemmen. Ik had onverwachts andere plannen
Ja hoor.quote:Op maandag 9 december 2019 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Telt binnen nu en een uur ook nog als zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |