abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190201890
Laten ophalen, contant betalen en geld controleren op echtheid. De dingen waar je op moet letten staan op internet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_190211406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 22:56 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Welke kosten aan Paypal?

Ik gebruik Paypal al jaren, maar het is bij mij gratis.
Ik gebruik het ook al jaren maar betaal vrijwel altijd een fee van een paar % als ik geld ontvang.
pi_190211697
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:16 schreef 111210 het volgende:

[..]

Ik gebruik het ook al jaren maar betaal vrijwel altijd een fee van een paar % als ik geld ontvang.
Okay, dat is het verschil dus. Ik gebruik Paypal alleen om zelf te betalen.
  maandag 2 december 2019 @ 21:16:10 #54
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_190239258
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:09 schreef Sub4ethnicmale het volgende:
Dat vertel ik liever niet. Ik heb het object naar waarheid omschreven met fotos erbij. Het gaat om een retro machine. En ik ben bang dat ik bakstenen of een kapot model terugkrijg dat soort dingen. Het is nogal zeldzaam.

Ik zou zeggen: niet doen! Zeker als het nogal zeldzaam is ligt de macht bij jou als verkoper. Graag of helemaal niet.

Mijn ervaring met Paypal: Een dame had tickets voor iets gekocht. Maand later werd er een claim neergelegd voor de tickets, iemand zou haar inloggegevens hebben gestolen. Daar heb ik als verkoper 0,0 invloed op. Wellicht liggen ze op een briefje naast de pc. Toch besluit Paypal de transactie terug te draaien. De tickets waren uiteraard al gebruikt. Paypal reageert alleen met geautomatiseerde berichten op onze klacht en voor die ¤200 kunnen we niets ondernemen. Dus verlies moeten nemen.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')