SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Er moet op tv ook nog wat te zien zijn.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:06 schreef Jemoederniet het volgende:
We mogen wel de gymles integraal meemaken, maar de ruzies tussen Gerrit en Jessie verdwijnen achter de bomen.
Daar doelde ik op, vandaag pas krijgen ze een hele bulk aan emails binnen opeens, aangaande de executie verkoop... Dus de FEBO heeft ze gewoon opgespaardquote:
dat zeden ze vanm ook alquote:Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef Flow3r het volgende:
Mariska had gehoopt dat ze vandaag zouden stemmen
Franny vraagt of het klopt dat Mariska voor 7 december naar huis wil
antwoord mogen we niet horen![]()
Nee, het is geen doen. Ik vind het al knap dat je er iets van kan bakken en braden.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zeden ze vanm ook al
..
kapot lastig cosseh zo
al die Bomen
beter we maken gewoon een verslag per dag
en paco pakt het geheel
geen doen dit
we gaan klieren, gierenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, het is geen doen. Ik vind het al knap dat je er iets van kan bakken en braden.
Misschien tijd om gericht aan Gerrit dan een mail erover te sturenquote:
Goed idee wel.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Misschien tijd om gericht aan Gerrit dan een mail erover te sturen
Jahh sluit maar al, die zooi daar is dood tot morgen, en dan nogquote:Op donderdag 28 november 2019 20:48 schreef Giggio het volgende:
febo naar huis
streams weer morgen v.a. uurtje of 8 als ze op kantoor zijn?
bewoners ook een vrij avondje met z'n allen naar de bios zeker?
pilletjes in de mikken en slapen zekerquote:Op donderdag 28 november 2019 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh sluit maar al, die zooi daar is dood tot morgen, en dan nog
Ze worden nog vaak toe gesproken dan. Het is niet anders dan sl de laatste dagen.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:51 schreef Giggio het volgende:
of worden ze toegesproken/ krijgen ze instructies dat de boot-tokkies met rust gelaten moeten worden met de stemmingen?
eindscript is ook ingewikkeldquote:Op donderdag 28 november 2019 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze worden nog vaak toe gesproken dan. Het is niet anders dan sl de laatste dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |