quote:Op donderdag 28 november 2019 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
Gerrit zegt, Jesie is verliefd geworden op de luie Gerrit, deze Gerrit vindt hij niks aan
Dus Katie heeft ook niets met Jessie?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:27 schreef puzziepie het volgende:
Katie heeft het ook niet zo op honden
dat wisten we al toch?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Katie heeft ook niets met Jessie?
Katie ook niet op Jessiequote:Op donderdag 28 november 2019 18:27 schreef puzziepie het volgende:
Katie heeft het ook niet zo op honden
Maar hij heeft wel hele gesprekken. Kudo's voor hemquote:Op donderdag 28 november 2019 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG die Brandon met zn theorietjes, eiwitten, vetten koolhydraten, hij snapt er echt niets van, maar brabbelt maar raak
Katie heeft Jessie vaak genoeg gebetenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was mij nog niet opgevallen....
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus al die grootspraak was van voor 2019.....tandarts elke drie maanden tieten botox schoonheidsbehandelingen
Als ik kijk naar foto's en berichtjes vermoed ik dat het meisje nog geen 2 jaar oud is en dat het geen conbtact meer hebben misschien zo rond haar geboorte is geweest, misschien ook toen ze hoorde dat haar vader een kindje weer kreeg?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, is dat paps. Hamid.
Dit was in februari. Dan was ze nog goed met paps.
Ik vind het zo'n nikserige jongen. Die zal dus wel winnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG die Brandon met zn theorietjes, eiwitten, vetten koolhydraten, hij snapt er echt niets van, maar brabbelt maar raak
heeft Merel hem ook gebeten ?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Katie heeft Jessie vaak genoeg gebeten
Merel ook trouwens
Ja die slappe lulquote:Op donderdag 28 november 2019 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel hele gesprekken. Kudo's voor hem
https://i.gyazo.com/52dae85a14f867a2ea799ae935b318d0.pngquote:Op donderdag 28 november 2019 18:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
eh Katie gaat verhuizen ??
frann heeft dr verstand van
o zjess ook
Hoe armoedig ben je dan als je zo haat op je zusjequote:Op donderdag 28 november 2019 18:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Als ik kijk naar foto's en berichtjes vermoed ik dat het meisje nog geen 2 jaar oud is en dat het geen conbtact meer hebben misschien zo rond haar geboorte is geweest, misschien ook toen ze hoorde dat haar vader een kindje weer kreeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |