tis idd af en toe net een kerelquote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef Angelique61 het volgende:
Moet wel zeggen dat Merel erg op haal vader lijkt uiterlijk!
Hij is zo nadat hij merkt dat het ook anders kan lopen en niet zoals hij het in zijn hoofd had. Nooit gedacht dat hij het wel eens niet kon worden.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kan die drol niet inslikken en zal er tot in den treure over doorgaan.
zo vaart Zjessquote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kan die drol niet inslikken en zal er tot in den treure over doorgaan.
Waarom niet? Iedereen is vrij op wie hij/zij maar wil stemmen. Zou Jessie dit soort nonsens nu echt menen?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jesaja: "Gerrit kan het NIET maken om op mij te stemmen"
Nee, ze heeft hem nodig om te winnenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik Merel zou zijn, zou ik ook een keer zeggen, tyf op man.......
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Hiske had het over de karakters van Jessie en Gerrit botsen.
Nou, Jessie botst met iedereen die hem niet volgt of gelijk geeft. Daar ligt sowieso het probleem van deze toestand.
of juist urenlang, dat kan ook nogquote:Op donderdag 28 november 2019 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zou Hiske wel eens zijn gebeft?
Kan het mij niet voorstellen![]()
[ afbeelding ]
Ja, denk echt honderd procent.....hoe moet en zal winnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen is vrij op wie hij/zij maar wil stemmen. Zou Jessie dit soort nonsens nu echt menen?
Het recht om te stemmen op wie hij wil is voorbehouden aan Jessiequote:Op donderdag 28 november 2019 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen is vrij op wie hij/zij maar wil stemmen. Zou Jessie dit soort nonsens nu echt menen?
Alleen "Helaas" is ze niet kaalquote:Op donderdag 28 november 2019 18:44 schreef Angelique61 het volgende:
Moet wel zeggen dat Merel erg op haal vader lijkt uiterlijk!
Gerrit maakt niet voor niks ruzie met Jessie.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Het recht om te stemmen op wie hij wil is voorbehouden aan Jessie
Sterker nog, ik wíl me dat niet voorstellenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Jessie een straatverbod hebben gekregen m.b.t. Boyd?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie kan er maar niet over ophouden, nu weer tegen Merel: Hij kan het niet maken
om op me te stemmen!
Dit.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft hem nodig om te winnen
zekerquote:Op donderdag 28 november 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Gerrit maakt niet voor niks ruzie met Jessie.
trekt zo de schheur open roept ze regelmatigquote:Op donderdag 28 november 2019 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Hiske 'n schone kut, en jij 'n lamme tongquote:Op donderdag 28 november 2019 18:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of juist urenlang, dat kan ook nog
Sowieso niet, maar laten we eerlijk zijn......zo erg is ze ook niet, op elk potje past een deksel...zie haar in een koud land op een berg in een hutje met haar wederhelft.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wíl me dat niet voorstellen
O jawel hoor. Als je kijkt naar sommige stelletjes, dan vraag ik mij dat ook af, maar ze hebben kinderen, dus...... het is niet onmogelijk. En opgeknapt ziet ze er best wel goed uit.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we daar maar niet over speculerenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou Jessie een straatverbod hebben gekregen m.b.t. Boyd?![]()
Kan mij er alles bij voorstellen. Ik had in ieder geval begrepen dat er niet over gepraat mag worden (dat Boyd gedoe). Kan me nu helemaal niet voorstellen dat Boyd gemakkelijk van hem af kwam. Lijkt mij ook iemand waar je de rechter erbij moet halen om van hem af te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |