Ah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2019 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Nu kun je het je niet meer veroorloven omdat je het goede voorbeeld moet geven?Nu kan ik me niet meer concentrerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2019 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in. Ik mag jou graag.
Ik wist niet dat ze zo groot konden zijn!quote:
SPOILER: LET OP!!! EEN GROTE KWAK!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2019 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze zo groot konden zijn!![]()
Die is echt niet te zuupenSPOILER: LET OP!!! EEN GROTE KWAK!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Maanzaad of sesamzaad? Het is immers bij de bakker he.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit wel wat opgepropt zaad tussen ja
Ow ik vind het echt wel lekker hoor, op een terrasje!quote:Op woensdag 27 november 2019 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is echt niet te zuupen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |