Utopia2.0 met zijn hengelquote:Op woensdag 27 november 2019 17:42 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Koi karpers kunnen nog veel duurder zijn. Worden regelmatig hele vijvers leeggetrokken.
Hendugquote:
ik dacht dat een shell op de cover stond?quote:
iedereen had een eigen koffer uiteindelijkquote:Op woensdag 27 november 2019 17:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik dacht dat een shell op de cover stond?
Nee, ieder mocht een eigen cover kiezen en werd dan 10stuks van gemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik dacht dat een shell op de cover stond?
Waar denk je waar ik mijn rekeningen van betaal....quote:Op woensdag 27 november 2019 17:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
vandaar dat ie altijd 's nachts gaat
oh, dat is mij helmaal ontgaanquote:Op woensdag 27 november 2019 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
iedereen had een eigen koffer uiteindelijk![]()
behalve mariska, die wulte niet in de mekkezien
ik weet niet wat jij vangt dan, maar tis geen botquote:Op woensdag 27 november 2019 17:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar denk je waar ik mijn rekeningen van betaal....
Oh ik dacht dat Franny het niet wist Pffffffffquote:Op woensdag 27 november 2019 17:52 schreef zodeju het volgende:
Merel bekent nog nooit gestofzuigd te hebben en weet niet hoe hij werkt. Franny moet het toch vaak gezien hebben van Alexandra......
Nee joh....Echt??quote:Op woensdag 27 november 2019 17:52 schreef mcspicy het volgende:
Febo heeft ingegrepen kan niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |