Die heeft haastquote:
Vanavond 22 mensen die aan het spelen zijn ......... en 11 daarvan hebben een rood/wit hart en als je stil bent hoor je engelen zingen, Ajax, Ajax, Ajaxquote:Op woensdag 27 november 2019 19:31 schreef Paco55 het volgende:
Dit is genieten. Drie mensen die aan het spelen zijn. Gebeurd veels te weinig daar.
Dat belooft wat voor de finale!quote:Op woensdag 27 november 2019 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die lange sl heb ik nog mee gekregen. Maar na 12.30 niet meer. Dus veel sl vanmiddag. Slap zooitje dus
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vanavond 22 mensen die aan het spelen zijn ......... en 11 daarvan hebben een rood/wit hart en als je stil bent hoor je engelen zingen, Ajax, Ajax, Ajax
Die zijn niet aan het spelen die zijn hun brood aan het verdienen. Aan engelen zang heb ik een hekel net als aan engelenhaar. Weet niet van welke ik de meeste jeuk krijg.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vanavond 22 mensen die aan het spelen zijn ......... en 11 daarvan hebben een rood/wit hart en als je stil bent hoor je engelen zingen, Ajax, Ajax, Ajax
Amsterdam en Ajax het werkt als een rode lap of nietquote:Op woensdag 27 november 2019 19:39 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Die zijn niet aan het spelen die zijn hun brood aan het verdienen. Aan engelen zang heb ik een hekel net als aan engelenhaar. Weet niet van welke ik de meeste jeuk krijg.
Leg die eens even uit....quote:Op woensdag 27 november 2019 19:39 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Die zijn niet aan het spelen die zijn hun brood aan het verdienen. Aan engelen zang heb ik een hekel net als aan engelenhaar. Weet niet van welke ik de meeste jeuk krijg.
Nee ik ben niet dat soort Rotterdammer. Dat soort stammentwisten kunnen me gestolen worden.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Amsterdam en Ajax het werkt als een rode lap of niet
Jessie en Merel doen eigenlijk al maanden haast nergens aan mee.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:48 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie en Merel hoeven er niet bij op zo te zien
Die zijn officieus er al uit ... tis w88 op de bus.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:48 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie en Merel hoeven er niet bij op zo te zien
Van de troon naar de schopstoel.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:52 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Die zijn officieus er al uit ... tis w88 op de bus.
Om wat?quote:
Echt niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |