Snap ik, was maar een grapje. Spoedig herstel gewenst!quote:Op woensdag 27 november 2019 10:37 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zin in een ban. Daarnaast ben ik herstellende van een operatie. Dus weet niet of het nog mogelijk is om langs te gaan. Misschien volgende week eten op woensdag. Hangt ervan ac hoe ik mij voel
Dan zijn veel mensen blij en ook de utopianenquote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
Jessie gaat zuigen in een discussie.
Sterkte gewenst.Je filmpje was mooi om te zien.Werd heel veel gedeeld ook.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:37 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zin in een ban. Daarnaast ben ik herstellende van een operatie. Dus weet niet of het nog mogelijk is om langs te gaan. Misschien volgende week eten op woensdag. Hangt ervan ac hoe ik mij voel
Kijken hoe Oranje Boven het gaat doen in haar eentje.quote:
Ik zal hem missenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan zijn veel mensen blij en ook de utopianen
O ja las het, je bent geopereerd, beterschap.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:38 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Jawel, lekker in mijn bedje. Pijn valt wel mee vandaag
Zeker, dan is het de laatste paar dagen nog leuk streamen als hij weg is.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet de manier zoals hij het spel speelt. En dan boos worden als ie zelf 1 stem krijgt. Hij wil precies bepalen wue er vertrekt. Sorry maar dat is gewoon geen eerlijk spel. Wie is hij om te bepalen wie er overblijven als laatste 5quote:Op woensdag 27 november 2019 10:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Snap ik, was maar een grapje. Spoedig herstel gewenst!![]()
Maar jij bent geen fan van Jessie zo te lezen?
Maar gelukkig hebben we Brandon nogquote:Op woensdag 27 november 2019 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker, dan is het de laatste paar dagen nog leuk streamen als hij weg is.
Ik nietquote:Op woensdag 27 november 2019 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lol, het zou kunnen verkeren!!!quote:Op woensdag 27 november 2019 10:43 schreef Hagenesie het volgende:
Straks zitten Mariska en Mylene nog bij de laatste 5.
Dat is jessies plan. Want daar heeft ie geen concurentie aan. Denkt ie. Mag hopen dat als ie hiske en brandon wegspeelt. Dat mylene er alsnog met de winst vandoor gaat. Dan lig ik echt in een deukquote:Op woensdag 27 november 2019 10:43 schreef Hagenesie het volgende:
Straks zitten Mariska en Mylene nog bij de laatste 5.
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:45 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Dat is jessies plan. Want daar heeft ie geen concurentie aan. Denkt ie. Mag hopen dat als ie hiske en brandon wegspeelt. Dat mylene er alsnog met de winst vandoor gaat. Dan lig ik echt in een deuk
Ik zie Brandon niet weggestemd worden.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:45 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Dat is jessies plan. Want daar heeft ie geen concurentie aan. Denkt ie. Mag hopen dat als ie hiske en brandon wegspeelt. Dat mylene er alsnog met de winst vandoor gaat. Dan lig ik echt in een deuk
Eens, dat alleen al, zou voor mij reden genoeg zijn om het hem niet te gunnen.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:42 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Niet de manier zoals hij het spel speelt. En dan boos worden als ie zelf 1 stem krijgt. Hij wil precies bepalen wue er vertrekt. Sorry maar dat is gewoon geen eerlijk spel. Wie is hij om te bepalen wie er overblijven als laatste 5
Nu gewoon nog even een SLquote:Op woensdag 27 november 2019 10:45 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Dat zou wel een top scenario zijn, ik zou me ook kapot lachen!quote:Op woensdag 27 november 2019 10:45 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ik ook niet,denk dat die gewoon gaat winnen,en van mij mag hij.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:46 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
[..]
Ik zie Brandon niet weggestemd worden.
Jessie wil in de finale graag, merel, gerrit, mariska, franny en zichzelf. Tenminste dat zijn de mensen aan wie hij altijd de finale beloofdequote:Op woensdag 27 november 2019 10:46 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben #teamBrandonquote:Op woensdag 27 november 2019 10:48 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik ook niet,denk dat die gewoon gaat winnen,en van mij mag hij.
Jessie ruimt iedereen op (als de de mogelijkheid heeft) met gemak uit de weg.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:46 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
[..]
Jessie wil in de finale in ieder geval mensen van wie hij kan verwachten dat ze op hem stemmen als UvhJ. Met wie hij nu samenspant om bij de 5 te horen is een deel van zijn strategie.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:48 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Jessie wil in de finale graag, merel, gerrit, mariska, franny en zichzelf. Tenminste dat zijn de mensen aan wie hij altijd de finale beloofde
Ja inderdaad Heb ook t gesprek tussen F en M gemist maar zal vast geen duidelijkheid geweest zijn vanuit Fquote:Op woensdag 27 november 2019 10:26 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja moet eerlijk zeggen dat ik haar gesprek gemist heb, maar doelde eigenlijk meer op haar houding over het algemeen. Zij kan geen standpunt innemen en die behouden. En dus geen kant kiezen. Dan is Gerrit weer oke, want piemel en dan is Gerrit weer een klootzak want ook piemel en dan is ze ineens gebruikt...En dat uit zij weer naar Merel toe en dat geeft Merel weer voer...
We kunnen wel opbreken, het is afgelopen. Ze hebben elkaar afgemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Nou het heeft nu wel lang genoeg geduurd die SL zeg ppfff
Is er een keer wat mogen we weet niet kijken
Ik moet even lachenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:51 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
ik ook Hiske of Brandon dat maakt me niet uit.
Wat sneu dit, een vliegtuigje voor die nietsnut.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dan zit Gerrit allang thuis [ afbeelding ]
Mylene gaat vol op Jessie. Ze is er klaar mee om gebruikt te worden om iedereen naar huis te spelen. Ze blijft nog even hangen om te proberen hem weg te spelen.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:54 schreef stormiot het volgende:
Wow wat een ochtend Zeer benieuwdvhoe dit verder gaat verlopen Wie komt er op de bank na dit alles?
Hoorde trouwens iets over "Situatie met Jes en Mylene" En dat M op hem zou gaan. Over welke situaie gaat dit? Heb ik gemist.
Maar wel gezegd dat t lust is en dat ie geen relatie wil.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:26 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Hij heeft haar nog nooit in het gezicht neukertje genoemd
Die tekst is wel heel mooi.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dan zit Gerrit allang thuis [ afbeelding ]
Precies, hij heeft nu zogenaamde gevoelens omdat hij haar nodig heeft voor de finale.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:57 schreef stormiot het volgende:
[..]
Maar wel gezegd dat t lust is en dat ie geen relatie wil.
Thanks dacht al zoiets idd. Die gaat nog winnen op deze manier :pquote:Op woensdag 27 november 2019 10:57 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Mylene gaat vol op Jessie. Ze is er klaar mee om gebruikt te worden om iedereen naar huis te spelen. Ze blijft nog even hangen om te proberen hem weg te spelen.
Wat ik een supergoed plan vindt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |