Fout is my middle name.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fout is my middle name.
Nee, leugens, ik heb geen tweede naam.
ik wel. en een derde ook nogquote:Op woensdag 27 november 2019 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fout is my middle name.
Nee, leugens, ik heb geen tweede naam.
Neequote:Op woensdag 27 november 2019 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En zoals een goed Limburger betaamt is één van die namen Maria?
Eh, geen gelovige achtergrond en m'n ouders vonden één naam wel zat. Maar goed ook, mijn zus d'r handschrift neemt zoveel ruimte in beslag dat het anders nooit zou passen op formulieren.quote:
Volgens mij hebben veel LImburgers zelfs 4 namenquote:Op woensdag 27 november 2019 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En zoals een goed Limburger betaamt is één van die namen Maria?
Idem hier. Behalve die zusquote:Op woensdag 27 november 2019 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, geen gelovige achtergrond en m'n ouders vonden één naam wel zat. Maar goed ook, mijn zus d'r handschrift neemt zoveel ruimte in beslag dat het anders nooit zou passen op formulieren.
k ga dan voor Met.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HubertusAls ik me ooit nog laat dopen, neem ik dat al twee naam aan. Buda Hubertus
Mijn beide ouders zijn katholiek opgevoed en hebben ook geen doopnamen. Alleen een langere versie van hun roepnaamquote:Op woensdag 27 november 2019 09:51 schreef Bos81 het volgende:
Gelovige ouders, check
Rooms-Katholieke basischool. Check
Communie en Vormsel, Check
Doopnamen.. Nee
Nee mijn eerste naam is toch al Bitterbalquote:Op woensdag 27 november 2019 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je als eerste naam Portie aanneemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |