Ahw wat leuk om te horen, gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:42 schreef DeLuna het volgende:
Wij mogen ons ook melden!
Pino heeft mij vorige week zondag ten huwelijk gevraagd.We willen in 2022 gaan trouwen, dus dat duurt nog even maar we kijken vast mee in dit topic. Hoewel er op dit moment waarschijnlijk niet zoveel gebeurt.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:42 schreef DeLuna het volgende:
Pino heeft mij vorige week zondag ten huwelijk gevraagd.We willen in 2022 gaan trouwen, dus dat duurt nog even maar we kijken vast mee in dit topic. Hoewel er op dit moment waarschijnlijk niet zoveel gebeurt.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:42 schreef DeLuna het volgende:
Jahaaaaaaa zo leukquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:42 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:15 schreef Barreltje het volgende:
Onze gemeente communiceerde overigens het volgende over de corona maatregelen:Tot 1 juli maximaal 30 mensen (incl getuigen en fotograaf), gratis/administratief in het gemeentehuis kan alleen met bruidspaar+getuigen en verder niemand, en op de locatie waar ik trouw max 20 mensen. Maar ik kan niet vinden wat er na 1 juli nog geldt. Wij trouwen dus 10 juli maar ook dan hebben we er alsnog niet meer dan 20 mensen bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaan jullie gemeentes er mee om?Fuck the EBU.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:42 schreef DeLuna het volgende:
Mogen wij vrouwen ook commentaar geven wat we gewild zouden hebben en /of wat fantastisch was ?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:40 schreef sanger het volgende:
Na er enkele keren over te hebben nagedacht is het nu wel tijd om echt werk te gaan maken van een toekomstige bruiloft![]()
Ik ben op zoek naar ervaringen rondom het aanzoek etc.
Liefst vanuit mannelijk perspectief (sorry dames als dat wat ouderwets overkomt).
• Wat zijn dingen waar je rekening mee moet houden?
• Wat was jij achteraf vergeten?
• Wat zou jij anders gedaan hebben?
De bruiloft zelf hebben we wel al ideetjes over gedeeld met elkaar. Waarschijnlijk klein en op een mooie (tropische) locatie met alleen de getuigen en directe familie. Geen groot feest, misschien iets van een receptie in de plaatselijke kroeg (als dat tegen die tijd weer mag uiteraard) voor vrienden, teamgenoten en collega's.
Vind ik wel!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mogen wij vrouwen ook commentaar geven wat we gewild zouden hebben en /of wat fantastisch was ?![]()
Heb je wel direct ‘ja’ gezegd?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Vind ik wel!
Tip: vraag niet je vriendin ten huwelijk op zaterdagochtend om half negen om vervolgens om negen uur te vertrekken om je zus te helpen verhuizen tot laat in de avond.
Ja, het zit me nog steeds dwars
Oh ja natuurlijk! Die invalshoek is natuurlijk ook heel handig (en had ik nog niet aan gedacht eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mogen wij vrouwen ook commentaar geven wat we gewild zouden hebben en /of wat fantastisch was ?![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Vind ik wel!
Tip: vraag niet je vriendin ten huwelijk op zaterdagochtend om half negen om vervolgens om negen uur te vertrekken om je zus te helpen verhuizen tot laat in de avond.
Ja, het zit me nog steeds dwars
been there, done that, got the divorce papersquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:24 schreef Seven. het volgende:
Of zoals ik hem heb gevraagd, zo van 'dan hebben we legaal alles netjes afgetikt'
Ze heeft overigens ook al een keer nee gezegd omdat ze een aanzoek van een stomdronken vent direct vanuit de kroeg geen echt aanzoek vond...quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:01 schreef Barreltje het volgende:
ik zei nee .. want dat was geen fatsoenlijk aanzoek.. maar achteraf wel een mooi verhaal
Daar ben ik al over aan het nadenken inderdaadquote:bedenk ook goed waar je het doet, en of je het openbaar of intiem wilt.. ik had me enorm onprettig gevoeld als er allerlei omstanders bij waren geweest.. en heb een goede tekst klaar
Ik heb mijn vrouw in Valencia ten huwelijk gevraagd. Ik had haar wijsgemaakt dat we een fietstocht zouden doen, maar in plaats daarvan had ik een Riksja met chauffeur geregeld en werden we een uur lang door Valencia rondgereden. De chauffeur was een Nederlander die van mijn aanzoek af wist en in de open lucht discotheek (L'umbracle) gaf hij mij het teken dat we op de juiste plek waren en ben ik op mijn knie gegaan. De chauffeur heeft alles met foto's vast gelegd en had een fles cava bij zich. Daarna zijn we op een terrasje gaan zitten en hebben we het goed gevierd. Valencia blijft altijd een speciale stad voor ons.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:40 schreef sanger het volgende:
Na er enkele keren over te hebben nagedacht is het nu wel tijd om echt werk te gaan maken van een toekomstige bruiloft![]()
Ik ben op zoek naar ervaringen rondom het aanzoek etc.
Liefst vanuit mannelijk perspectief (sorry dames als dat wat ouderwets overkomt).
• Wat zijn dingen waar je rekening mee moet houden?
• Wat was jij achteraf vergeten?
• Wat zou jij anders gedaan hebben?
De bruiloft zelf hebben we wel al ideetjes over gedeeld met elkaar. Waarschijnlijk klein en op een mooie (tropische) locatie met alleen de getuigen en directe familie. Geen groot feest, misschien iets van een receptie in de plaatselijke kroeg (als dat tegen die tijd weer mag uiteraard) voor vrienden, teamgenoten en collega's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |