Hoe oud ben je? Hoezo?quote:Op maandag 2 december 2019 12:36 schreef Questular het volgende:
Overwaarde van rond de 250k in stenen maar 100k op de rekening gaat echt nooit gebeuren.
Dat gaat wel gebeuren als je je woning verkoopt en 100k goedkoper gaat wonenquote:Op maandag 2 december 2019 12:36 schreef Questular het volgende:
Overwaarde van rond de 250k in stenen maar 100k op de rekening gaat echt nooit gebeuren.
Ben je die gast die in rechten sc postte? Is 't dus daarvan?quote:Op maandag 2 december 2019 15:45 schreef Degodvader het volgende:
Ongeveer rond m'n 25e. Niet lang erna in stenen gestopt.
Vraag wat je wil.quote:Op maandag 2 december 2019 15:55 schreef Puk1234 het volgende:
Deze TS is een beetje de weg kwijt. Ook al zou je een ton hebben, snap ik nog niet je vage topic. Dan al helemaal niet gesproken over de antwoorden die je hier geeft. Wat ben jij een vage gast.
Kan me niet herinneren dat ik daar ooit gepost heb.quote:Op maandag 2 december 2019 15:46 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ben je die gast die in rechten sc postte? Is 't dus daarvan?
Hoe jong? En waar zat dat geluk 'm in? Ben je wel jurist?quote:Op maandag 2 december 2019 16:01 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik daar ooit gepost heb.
Maar het is een combinatie van jong afstuderen (kan ik niemand aanraden), heel spaarzaam leven (kan ik niemand aanraden) en achterlijk veel geluk hebben.
Ben jij een kloon van Harlekien?quote:
Die wil ook zo jong mogelijk binnen zijn.quote:
Ben jij vrijgezel?quote:Op maandag 2 december 2019 16:09 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoe jong? En waar zat dat geluk 'm in? Ben je wel jurist?
Daar gaat 't mij niet om. Hoe oud is die gast? Waarschijnlijk gaat 't hem om materialisme terwijl 't mij om zekerheid gaat. Wat is die vraag als ik vragen mag?quote:Op maandag 2 december 2019 16:23 schreef Elpis het volgende:
[..]
Die wil ook zo jong mogelijk binnen zijn.
En anders had ik een reactie/suggestie voor een vraag die je elders had gesteld.
Maar die klopt dan niet.
Van jouw leeftijd.quote:Op maandag 2 december 2019 16:28 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Daar gaat 't mij niet om. Hoe oud is die gast? Waarschijnlijk gaat 't hem om materialisme terwijl 't mij om zekerheid gaat. Wat is die vraag als ik vragen mag?
Wat houden de plannen precies in tov huidige situatie?quote:Op maandag 2 december 2019 16:42 schreef Anton91 het volgende:
@:ThePrinceTWP wat verwacht jij van de kabinetsplannen om box 3 te gaan belasten, iedereen heeft het natuurlijk over passief inkomen etc en ik heb daar zelf ook aan gedacht, maar wat zal dit voor jou betekenen als dit doorgaat? Ga je dan op een andere manier door of?
Dat er een stuk meer belasting betaald moet worden over vermogen in box 3:quote:Op maandag 2 december 2019 16:44 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wat houden de plannen precies in tov huidige situatie?
Zal proberen te schuiven maar deel vastgoed aanhouden maar weet hier niet genoeg vanaf om te weten in hoeverre het echt er toe doet. Vastgoed is een grote sector met belangen dus daar vind men wel iets op. Wat voor mij nu van grootste belang is is nagaan of ik dit werk fysiek vol kan houden en wat 't me los van 't vastgoed oplevert tov gaan studeren. In vijf jaar die je studeert kun je ongeveer 1.5 extra aan vermogen opbouwen uit arbeid. Is dat genoeg om jezelf zekerheid te bieden tov studeren is de vraag.quote:Op maandag 2 december 2019 16:45 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat er een stuk meer belasting betaald moet worden over vermogen in box 3:
https://www.abnamro.nl/nl(...)aarder-in-box-3.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |