Ja die deelneemster moet niet zo moeilijk doen over iemand die op haar kruipt als ze toch knock-out is en er niks van merkt. Gun zo iemand zijn pleziertje. Ze kent haar plek niet meer.quote:
Ze droegen een kort rokje en vroegen er dus om...quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja die deelneemster moet niet zo moeilijk doen over iemand die op haar kruipt als ze toch knock-out is en er niks van merkt. Gun zo iemand zijn pleziertje. Ze kent haar plek niet meer.
Het zijn echt de vrouwen die heropgevoed moeten worden, niet mannen die zulke acties ondernemen.
Iedereen weet toch wat voor lui ermee doen aan dit soort programma's, dat men nog verbaasd is dat het alleen aandachtshoeren zijnquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Had je wat zinnigs van die domme wijven verwacht? Dit zijn gewoon 2 laagopgeleide dames die mee hebben gedaan voor wat meer volgertjes en er alles aan doen om "relevant" te blijven.
Jezelf hoereren voor geld heet dat.
Nope en werken ze lekker in een call center of achter de kassa.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:18 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen weet toch wat voor lui ermee doen aan dit soort programma's, dat men nog verbaasd is dat het alleen aandachtshoeren zijn
Over 5 jaar kent niemand ze meer.
Ja, als je voor wat Instagram-volgertjes meedoet aan zoiets en je zo laat gaan, dan ben je niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja die deelneemster moet niet zo moeilijk doen over iemand die op haar kruipt als ze toch knock-out is en er niks van merkt. Gun zo iemand zijn pleziertje. Ze kent haar plek niet meer.
Het zijn echt de vrouwen die heropgevoed moeten worden, niet mannen die zulke acties ondernemen.
Ik chargeerde juist omdat ik het zo krom vind dat terrestrial er een m/v kwestie van maakt waarbij de vrouwen maar moeten veranderen. Terwijl de aanleiding voor het filmpje van die dames, waar terrestrial op reageert, een kerel is die zijn handen niet kan thuis houden. En dat is blijkbaar zo normaal dat het gewoon gemonteerd en uitgezonden wordt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, als je voor wat Instagram-volgertjes meedoet aan zoiets en je zo laat gaan, dan ben je niet helemaal lekker.
Wat niet wegneemt dat iemand die erop kruipt fout bezig is.
Snap niet zo goed waarom per se de een helemaal fout moet zijn en de ander helemaal goed.
Ook een platte pannenkoek heeft twee kanten. Het is niet zo slim om in die setting te zuipen tot je knock-out gaat. Net zoals dat het stelen van een gouden ketting natuurlijk afkeurenswaardig is, maar het niet slim is om er mee te zwaaien in 'n sloppenwijk in Caracas.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik chargeerde juist omdat ik het zo krom vind dat terrestrial er een m/v kwestie van maakt waarbij de vrouwen maar moeten veranderen. Terwijl de aanleiding voor het filmpje van die dames, waar terrestrial op reageert, een kerel is die zijn handen niet kan thuis houden. En dat is blijkbaar zo normaal dat het gewoon gemonteerd en uitgezonden wordt.
Dat vind ik allemaal net ietsje kwalijker dan een verwaande aandachtshoer zijn, dus vind het vreemd om bij de verandering de prioriteit niet bij het stoppen van zulk gedrag te leggen, maar wel bij vrouwen die respect moeten leren opbrengen voor het een of ander in een traditonelere rolverdeling.
Kan iemand de deuren dicht doen? Niemand spreekt dat tegen hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook een platte pannenkoek heeft twee kanten. Het is niet zo slim om in die setting te zuipen tot je knock-out gaat. Net zoals dat het stelen van een gouden ketting natuurlijk afkeurenswaardig is, maar het niet slim is om er mee te zwaaien in 'n sloppenwijk in Caracas.
Was het er verder wel mee eens dat dat dit programma als een magneet werkt op aandachtshoeren. En heb weinig op met het type vrouw Rodanya/Demi. Heb liever dat er 'n bord eten klaar staat dan dat er weer een post is gedaan op Instagram over opgespoten lippen.
Ik moet wel zeggen dat de roodharige Lizzy wel echt een hele mooie vrouw is. Geef haar wel een goede styliste.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:03 schreef Halcon het volgende:
Ook een platte pannenkoek heeft twee kanten. Het is niet zo slim om in die setting te zuipen tot je knock-out gaat. Net zoals dat het stelen van een gouden ketting natuurlijk afkeurenswaardig is, maar het niet slim is om er mee te zwaaien in 'n sloppenwijk in Caracas.
Was het er verder wel mee eens dat dat dit programma als een magneet werkt op aandachtshoeren. En heb weinig op met het type vrouw Rodanya/Demi. Heb liever dat er 'n bord eten klaar staat dan dat er weer een post is gedaan op Instagram over opgespoten lippen.
Ze zullen er geen goede boterham mee kunnen verdienen. Met dit soort mensen is de aandacht maar van korte duur en vergeet men ze snel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:33 schreef Michellee het volgende:
Wat zijn Demi en Rodanya voor vreselijke mensen. Zonder temptation had niemand ze gekend, met hun youtube kanaal. Demi had ergens ook toegegeven dat ze alleen maar meedeed voor de instafame.
Maar goed, Rodanya vind ik echt vreselijk geworden toen ze haar zwangerschap zo vreselijk aan het uitbuiten was.
Ze zijn allemaal labiel daar.quote:Op maandag 2 december 2019 12:24 schreef Superfatcat het volgende:
heeft iemand Temptation USA nog gezien?
Wat een weggewaaid dakraam is die Casey. Daar kan ik ook wel een paar stempeltjes op plakken. Nu vind ik het van Ashley ook niet slim dat ze van de ene naar de andere rent, maar wat ik van Casey zie nu... daar moet je als vrouw wel van wegrennen.
Hartstikke manipulatief joh....quote:Op maandag 2 december 2019 12:24 schreef Superfatcat het volgende:
heeft iemand Temptation USA nog gezien?
Wat een weggewaaid dakraam is die Casey. Daar kan ik ook wel een paar stempeltjes op plakken. Nu vind ik het van Ashley ook niet slim dat ze van de ene naar de andere rent, maar wat ik van Casey zie nu... daar moet je als vrouw wel van wegrennen.
Waarom ben je aan het posten op Fok in plaats van aan het boenen of koken? Heeft jouw man je niet goed onder controle?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:37 schreef Chia het volgende:
En dan denk ik juist als Nederlandse vrouw dat wij veel te aardig zijn voor mannen. Blijkbaar zijn er nog veel teveel die graag weer vrouwen zouden onderdrukken door bepaalde rolpatronen te forceren vanwege een paar aandachtshoeren.
Hij is wel salesman geweest hequote:Op donderdag 5 december 2019 09:14 schreef avotar het volgende:
Poeh, die Casey, wat een slechte acteur.
Maar als dit is hoe je echt bent?quote:Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef Eagles89 het volgende:
Wat denk je dat ze je gratis twee weken in een 2k per dag villa laten slapen in Thailand als je geen druppel drinkt en geen verleider normaal te woord wilt staan...en dan nu klagen dat de verleiders gepushed werden pffff ja logisch als je daar als een verwaande zombie rondloopt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |