abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190181198
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wacht, wat? :') _O-
Ja die deelneemster moet niet zo moeilijk doen over iemand die op haar kruipt als ze toch knock-out is en er niks van merkt. Gun zo iemand zijn pleziertje. Ze kent haar plek niet meer.

Het zijn echt de vrouwen die heropgevoed moeten worden, niet mannen die zulke acties ondernemen.
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:06:04 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_190181264
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja die deelneemster moet niet zo moeilijk doen over iemand die op haar kruipt als ze toch knock-out is en er niks van merkt. Gun zo iemand zijn pleziertje. Ze kent haar plek niet meer.

Het zijn echt de vrouwen die heropgevoed moeten worden, niet mannen die zulke acties ondernemen.
Ze droegen een kort rokje en vroegen er dus om... |:(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_190181353
Die Peter van der Vorst ook natuurlijk ook een gladjakker. Die trekt zich wrs af bij de gedachte van een verkrachting in zijn show, want aandacht dus kijkers.
pi_190181426
Boos laat wel goed zien dat Peter vdV het allemaal wel heel makkelijk op de producent afschuift en de medewerkers van RTL.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2019 10:18:49 ]
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:18:39 #30
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190181427
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:57 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Had je wat zinnigs van die domme wijven verwacht? Dit zijn gewoon 2 laagopgeleide dames die mee hebben gedaan voor wat meer volgertjes en er alles aan doen om "relevant" te blijven.

Jezelf hoereren voor geld heet dat.
Iedereen weet toch wat voor lui ermee doen aan dit soort programma's, dat men nog verbaasd is dat het alleen aandachtshoeren zijn _O-

Over 5 jaar kent niemand niemand die lui meer.
pi_190181435
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:18 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen weet toch wat voor lui ermee doen aan dit soort programma's, dat men nog verbaasd is dat het alleen aandachtshoeren zijn

Over 5 jaar kent niemand ze meer.
Nope en werken ze lekker in een call center of achter de kassa.
pi_190181997
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wacht, wat? :') _O-
En dan nog een paar mensen die zeggen helemaal mee eens :')
pi_190184707
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja, als je voor wat Instagram-volgertjes meedoet aan zoiets en je zo laat gaan, dan ben je niet helemaal lekker.

Wat niet wegneemt dat iemand die erop kruipt fout bezig is.

Snap niet zo goed waarom per se de een helemaal fout moet zijn en de ander helemaal goed.
pi_190184861
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 14:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, als je voor wat Instagram-volgertjes meedoet aan zoiets en je zo laat gaan, dan ben je niet helemaal lekker.

Wat niet wegneemt dat iemand die erop kruipt fout bezig is.

Snap niet zo goed waarom per se de een helemaal fout moet zijn en de ander helemaal goed.
Ik chargeerde juist omdat ik het zo krom vind dat terrestrial er een m/v kwestie van maakt waarbij de vrouwen maar moeten veranderen. Terwijl de aanleiding voor het filmpje van die dames, waar terrestrial op reageert, een kerel is die zijn handen niet kan thuis houden. En dat is blijkbaar zo normaal dat het gewoon gemonteerd en uitgezonden wordt.

Dat vind ik allemaal net ietsje kwalijker dan een verwaande aandachtshoer zijn, dus vind het vreemd om bij de verandering de prioriteit niet bij het stoppen van zulk gedrag te leggen, maar wel bij vrouwen die respect moeten leren opbrengen voor het een of ander in een traditonelere rolverdeling.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2019 14:33:16 ]
pi_190184970
En dan denk ik juist als Nederlandse vrouw dat wij veel te aardig zijn voor mannen. Blijkbaar zijn er nog veel teveel die graag weer vrouwen zouden onderdrukken door bepaalde rolpatronen te forceren vanwege een paar aandachtshoeren.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2019 14:38:47 ]
pi_190185211
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 14:30 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik chargeerde juist omdat ik het zo krom vind dat terrestrial er een m/v kwestie van maakt waarbij de vrouwen maar moeten veranderen. Terwijl de aanleiding voor het filmpje van die dames, waar terrestrial op reageert, een kerel is die zijn handen niet kan thuis houden. En dat is blijkbaar zo normaal dat het gewoon gemonteerd en uitgezonden wordt.

Dat vind ik allemaal net ietsje kwalijker dan een verwaande aandachtshoer zijn, dus vind het vreemd om bij de verandering de prioriteit niet bij het stoppen van zulk gedrag te leggen, maar wel bij vrouwen die respect moeten leren opbrengen voor het een of ander in een traditonelere rolverdeling.
Ook een platte pannenkoek heeft twee kanten. Het is niet zo slim om in die setting te zuipen tot je knock-out gaat. Net zoals dat het stelen van een gouden ketting natuurlijk afkeurenswaardig is, maar het niet slim is om er mee te zwaaien in 'n sloppenwijk in Caracas.

Was het er verder wel mee eens dat dat dit programma als een magneet werkt op aandachtshoeren. En heb weinig op met het type vrouw Rodanya/Demi. Heb liever dat er 'n bord eten klaar staat dan dat er weer een post is gedaan op Instagram over opgespoten lippen.
pi_190185220
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ook een platte pannenkoek heeft twee kanten. Het is niet zo slim om in die setting te zuipen tot je knock-out gaat. Net zoals dat het stelen van een gouden ketting natuurlijk afkeurenswaardig is, maar het niet slim is om er mee te zwaaien in 'n sloppenwijk in Caracas.

Was het er verder wel mee eens dat dat dit programma als een magneet werkt op aandachtshoeren. En heb weinig op met het type vrouw Rodanya/Demi. Heb liever dat er 'n bord eten klaar staat dan dat er weer een post is gedaan op Instagram over opgespoten lippen.
Kan iemand de deuren dicht doen? Niemand spreekt dat tegen hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2019 15:04:39 ]
pi_190185336
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:03 schreef Halcon het volgende:

Ik moet wel zeggen dat de roodharige Lizzy wel echt een hele mooie vrouw is. Geef haar wel een goede styliste.
pi_190196567
Wat zijn Demi en Rodanya voor vreselijke mensen. Zonder temptation had niemand ze gekend, met hun youtube kanaal. Demi had ergens ook toegegeven dat ze alleen maar meedeed voor de instafame.

Maar goed, Rodanya vind ik echt vreselijk geworden toen ze haar zwangerschap zo vreselijk aan het uitbuiten was.
pi_190196783
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 09:33 schreef Michellee het volgende:
Wat zijn Demi en Rodanya voor vreselijke mensen. Zonder temptation had niemand ze gekend, met hun youtube kanaal. Demi had ergens ook toegegeven dat ze alleen maar meedeed voor de instafame.

Maar goed, Rodanya vind ik echt vreselijk geworden toen ze haar zwangerschap zo vreselijk aan het uitbuiten was.
Ze zullen er geen goede boterham mee kunnen verdienen. Met dit soort mensen is de aandacht maar van korte duur en vergeet men ze snel.
pi_190197107
Vieze wijven die twee maar dat was al duidelijk tijdens het programma.
SOONY
pi_190229808
heeft iemand Temptation USA nog gezien?

Wat een weggewaaid dakraam is die Casey. Daar kan ik ook wel een paar stempeltjes op plakken. Nu vind ik het van Ashley ook niet slim dat ze van de ene naar de andere rent, maar wat ik van Casey zie nu... daar moet je als vrouw wel van wegrennen.
  Miss 200.000.000! maandag 2 december 2019 @ 13:29:50 #43
367000 roos94
pi_190231018
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 12:24 schreef Superfatcat het volgende:

Wat een weggewaaid dakraam is die Casey. Daar kan ik ook wel een paar stempeltjes op plakken. Nu vind ik het van Ashley ook niet slim dat ze van de ene naar de andere rent, maar wat ik van Casey zie nu... daar moet je als vrouw wel van wegrennen.
Ze zijn allemaal labiel daar.
pi_190245855
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 12:24 schreef Superfatcat het volgende:

Hartstikke manipulatief joh....
Striving to be more than average.
pi_190252471
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 november 2019 14:37 schreef Chia het volgende:
En dan denk ik juist als Nederlandse vrouw dat wij veel te aardig zijn voor mannen. Blijkbaar zijn er nog veel teveel die graag weer vrouwen zouden onderdrukken door bepaalde rolpatronen te forceren vanwege een paar aandachtshoeren.
Waarom ben je aan het posten op Fok in plaats van aan het boenen of koken? Heeft jouw man je niet goed onder controle?
  donderdag 5 december 2019 @ 09:14:58 #46
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_190278110
Poeh, die Casey, wat een slechte acteur.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zondag 8 december 2019 @ 19:17:51 #47
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190332153
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:14 schreef avotar het volgende:
Poeh, die Casey, wat een slechte acteur.
Hij is wel salesman geweest he :')
Even een babbeltje en hup hij heeft Ashley zo weer terug.

Nou ik hoop dat ze hem volgende week keihard laat zitten met zijn ring. Wat een arrogante dwaas zeg. Ashley mag blij zijn dat ze van hem af is.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_190332721
TEMPTAAAAAAAAAAAAAAAATION USA ga ik dan maar kijken als de normale editie niet meer komt :') |:)
SOONY
pi_190351261
Temptation USA was vorig seizoen al mooi maar dit seizoen is meer richting de NL/BE versie gegaan. Vooral Ashley en Casey zorgen voor mooie TV en maken het beter dan vorig seizoen vind ik. In elk geval meer actie, ze gaan allemaal voor de bijl dit seizoen, wat ik bij sommige koppels wel echt verrassend vond.

Overigens ben ik het wel eens met de mensen hierboven over die discussie die vinden dat vrouwen het soms zelf ook gewoon over zich afroepen. Ze gedragen zich als de grootste sletten drinken zich helemaal lam en als er dan op de deur wordt geklopt dan doen ze de deur van hun slaapkamer open en laten ze dat “exotisch” roofdier ook gewoon binnen en beginnen ze gewoon een gesprek in bed. En uiteindelijk: hij heeft helemaal niets gedaan behalve wat gefriemeld, geen sex of wat voor penetratie dan ook. En die Rodanya en Demi willen wel de lusten maar niet de lasten van deelname aan zo’n programma als Tempa. Wat denk je dat ze je gratis twee weken in een 2k per dag villa laten slapen in Thailand als je geen druppel drinkt en geen verleider normaal te woord wilt staan...en dan nu klagen dat de verleiders gepushed werden pffff ja logisch als je daar als een verwaande zombie rondloopt....
pi_190359174
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef Eagles89 het volgende:
Wat denk je dat ze je gratis twee weken in een 2k per dag villa laten slapen in Thailand als je geen druppel drinkt en geen verleider normaal te woord wilt staan...en dan nu klagen dat de verleiders gepushed werden pffff ja logisch als je daar als een verwaande zombie rondloopt....
Maar als dit is hoe je echt bent?
Zoals Laura, die in elkaar geslagen werd op straat omdat 'ze het programma verpest'. Dat meisje is kennelijk zo, ze houdt niet van wilde feesten en miste haar partner. Dus in plaats van dat mensen bewonderen dat iemand trouw is, wordt ze in elkaar gebeukt. :?

https://www.ad.nl/show/te(...)ze-kijkers~a085ad5e/

Ik vraag me echt af soms in wat voor wereld we leven. Als een vrouw te 'sletterig' is, dan is het haar eigen schuld dat een man zich niet in kan houden. Let ze goed op haar grenzen, dan is ze verwaand...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')