Je moet gewoon een paardenmeisje nemen. Is ze helft van de tijd bij die knolquote:Op woensdag 27 november 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Ligt eraan met wat voor type het is.
Ja maar dat is niet zo makkelijk te vertellen omdat het er gewoon heel erg aan ligt met voor type je een relatie hebt, of het iemand is die veel aandacht nodig heeft of juist rustig is. Dus ik heb geen idee.quote:Op woensdag 27 november 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoel meer het concept van een relatie.
Het enige voordeel wat ik daar van kan bedenken is de cowgirl positie.quote:Op woensdag 27 november 2019 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet gewoon een paardenmeisje nemen. Is ze helft van de tijd bij die knol
True. Maar voor elke relatie heb je natuurlijk een zekere commitment nodig en een zekere vrijheid die je weggeeftquote:Op woensdag 27 november 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo makkelijk te vertellen omdat het er gewoon heel erg aan ligt met voor type je een relatie hebt, of het iemand is die veel aandacht nodig heeft of juist rustig is. Dus ik heb geen idee.
Waar ik bij kinderen wel die inschatting kan maken omdat die sowieso veel aandacht nodig hebben en het een grote verantwoordelijkheid is.
Denk dat ik niet zo goed erin ben om zoiets te onderhouden nee, ben toch iets te gewend om op mezelf te zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar voor elke relatie heb je natuurlijk een zekere commitment nodig en een zekere vrijheid die je weggeeft
Zeker met jouquote:Op woensdag 27 november 2019 01:55 schreef SoS87 het volgende:
Stel vrouw en koters zo lang mogelijk uit. Als je vrijheid je lief is.
Ja alleen omdat jij kennelijk negatieve ervaringen ermee hebt.quote:Op woensdag 27 november 2019 01:55 schreef SoS87 het volgende:
Stel vrouw en koters zo lang mogelijk uit. Als je vrijheid je lief is.
Nog verder gegaan met The Deuce?quote:Op woensdag 27 november 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja alleen omdat jij kennelijk negatieve ervaringen ermee hebt.
Genoeg vrouwen tegenwoordig die ook waarde hechten aan vrijheid waarbij je dus niet meteen enorm gebonden bent aan elkaar in een relatie
Nee, vandaag niet, voetbal gekeken en overdag aan studie gezeten. Morgen weer denk ikquote:Op woensdag 27 november 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog verder gegaan met The Deuce?
Oh het voetbal kon mij vanavond niet zo boeien.quote:Op woensdag 27 november 2019 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet, voetbal gekeken en overdag aan studie gezeten. Morgen weer denk ik
Jij hebt kinderen?quote:Op woensdag 27 november 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja alleen omdat jij kennelijk negatieve ervaringen ermee hebt.
Genoeg vrouwen tegenwoordig die ook waarde hechten aan vrijheid waarbij je dus niet meteen enorm gebonden bent aan elkaar in een relatie
Nee, maar ik ken genoeg mensen met kinderen die niet zo megalomaan erop reageren als jij doet.quote:
Jij kent mijn ex nietquote:Op woensdag 27 november 2019 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken genoeg mensen met kinderen die niet zo megalomaan erop reageren als jij doet.
Je bent een psychopaat als je claimt dat je je kinderen en je ex wilt verbranden, en bij de overgrote meerderheid weet ik dat dat voor de grap zo is, maar jij bent bloedserieus.
Je kinderen dan. Je bent 32? Ze kunnen niet bijzonder oud nog zijn. Nogal een uitspraak hoorquote:
Niet zo serieus johquote:Op woensdag 27 november 2019 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kinderen dan. Je bent 32? Ze kunnen niet bijzonder oud nog zijn. Nogal een uitspraak hoor
Heiden?quote:Op woensdag 27 november 2019 02:25 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Precies zoals God het bedoeld heeft.
God
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |