ook hij mag winnen, wat mij betreft, het zijn allemaal maar mensen, en dat zien wequote:Op woensdag 27 november 2019 00:08 schreef Bblurker2 het volgende:
Hopelijk gaat die eikel van een Jessie niet winnen.
En ik heb lekker vrij.quote:
lekker hoorquote:Op woensdag 27 november 2019 00:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
En ik heb lekker vrij.(sorry). Heb wel de afgelopen 2 dagen alles gemist, dus morgen even lekker inhalen.
Dan mag het.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
En ik heb lekker vrij.(sorry). Heb wel de afgelopen 2 dagen alles gemist, dus morgen even lekker inhalen.
ik denk dat Hiske hoopt dat Merel nog meer en beter gaat liegenquote:Op woensdag 27 november 2019 00:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gerrit: Het is een bewogen dag, week, weet je, ik hoop gewoon niet dat Franny liegt.
Hiske: En aan de andere kant hoop ik ook dat Merel niet liegt.
bizar ookquote:Op woensdag 27 november 2019 00:15 schreef chufi het volgende:
Ger heeft 3 paar nieuwe schoenen besteld.. Nike, Versace en Timbas
quote:Op woensdag 27 november 2019 00:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan mag het.![]()
Ik spiek af en toe wel mee.
is ook zo, is ook het enige wat je mee mag nemen, kledingquote:Op woensdag 27 november 2019 00:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ook hij heeft die 500 euro gekregen toch? Wat had hij er anders voor moeten bestellen?
Hij had eerder al schoenen an 330¤ besteldquote:Op woensdag 27 november 2019 00:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ook hij heeft die 500 euro gekregen toch? Wat had hij er anders voor moeten bestellen?
en die waren gelijk de volgende dag kapotquote:Op woensdag 27 november 2019 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had eerder al schoenen an 330¤ besteld
dus zullen dan wel teruggestuurd zijn lijkt mijquote:Op woensdag 27 november 2019 00:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en die waren gelijk de volgende dag kapot
Dus niet alleen op de leugens letten maar vooral juist in combi met de uitdrukking op hun gezicht en hun non-verbale houdingquote:Op woensdag 27 november 2019 00:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk dat Hiske hoopt dat Merel nog meer en beter gaat liegen
Klopt ... ik zie het probleem daar ook niet inquote:Op woensdag 27 november 2019 00:17 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2019 00:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus niet alleen op de leugens letten maar vooral juist in combi met de uitdrukking op hun gezicht en hun non-verbale houding
Wie?quote:Op woensdag 27 november 2019 00:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]![]()
![]()
klopt, heb je dat gezien, had ze goede tips voor
ze had het erover dat Gerrit met Jessie moest gaan praten, en dan niet moest luisteren, maar op zn nonverbale houding moest gaan lettenquote:
Oh goeiequote:Op woensdag 27 november 2019 00:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze had het erover dat Gerrit met Jessie moest gaan praten, en dan niet moest luisteren, maar op zn nonverbale houding moest gaan letten
Uiteraard zijn we allemaal maar mensen. Neemt niet weg dat ik hem een eikel vind.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ook hij mag winnen, wat mij betreft, het zijn allemaal maar mensen, en dat zien we
hetzelfde, maar het gaat erom dat iedereen daar dezelfde kans moet hebben, er zijn geen uitverkoren winnaars daar, sowieso, een pot van iets van 60000 euro? Wilde dat ik het had hoor daar gaat t niet om, maar dat is zo op.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:24 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Uiteraard zijn we allemaal maar mensen. Neemt niet weg dat ik hem een eikel vind.
sinds wanneer past een boot in een kist???????quote:Op woensdag 27 november 2019 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardige momenten, manipulator Jessie ......![]()
[ afbeelding ]
Jessie en Franny deel 1 - 26 november 2019.
x7oi02w
[ afbeelding ]
Jessie en Franny deel 2 - 26 november 2019.
Dus dat.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Hiske in de zak zit van de FEBO en daar haar opdrachten krijgt. Zoals ik al zei, in wezen hoeft zij alleen maar de kant van Gerrit te kiezen, Mariska zal volgen en Brandon zal ook in die richting bewegen, op wie moet hij anders stemmen. Dat Jessie daar boos over zal zijn, so be it, hij staat buiten de poort dus daar heb je helemaal geen last van Het argument van Hiske is dan ook bullshit en dat weet ze best.
wow heftigquote:Op woensdag 27 november 2019 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, Gerrit geeft hier aan Jessie aan dat het over is wat hem betreft .....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit is klaar met Jessie - 26 november 2019.
x7oi7ke
zeg je nu dat Gerrit slimmer is dan Jessie? Dat is wel een dingetjequote:Op woensdag 27 november 2019 00:35 schreef Catrientje het volgende:
Gerrit heeft het slim gespeeld nu hij dicht bij de finale staat kan hij zo Jessie eruit kicken met zijn mooie praatjes van dat hij veel te kort in utopia zat bla bla bla zodat hij die kist met geld kan krijgen
Ja, best wel, ik denk dat Jessie het toen pas in de gaten had dat hij er mogelijk uitvliegt ....quote:
hij gaf de voorzet en gerrit kopte 'm in...en dan bij merel huilie "hij zei: het is over..!" huil huilquote:Op woensdag 27 november 2019 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, best wel, ik denk dat Jessie het toen pas in de gaten had dat hij er mogelijk uitvliegt ....
Nope. Gaat normaal om 0.00 uur uit.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:39 schreef puzziepie het volgende:
Is er altijd licht aanin de Silo rond deze tijd?
Ja ...daarom viel het me nu ook opquote:Op woensdag 27 november 2019 00:41 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Nope. Gaat normaal om 0.00 uur uit.
ik kan me herinneren dat hij vertelde in UTO1 dingen fout te hebben gedaan, dat gedoe rond de eindstrijd, dat hij daar van geleerd had, the bitch is back from hellquote:Op woensdag 27 november 2019 00:40 schreef Orwell het volgende:
[..]
hij gaf de voorzet en gerrit kopte 'm in...en dan bij merel huilie "hij zei: het is over..!" huil huil
ja mooi hequote:Op woensdag 27 november 2019 00:44 schreef Bramenstruik het volgende:
Filmpje, Gerrit: je bent een wandelend toneelstukje manecht
Het grappige is dat het veelzeggend is dat Jessie gewoon kan slapen terwijl Ger al een paar nachten wakker ligt door alles wat er is gebeurtquote:Op woensdag 27 november 2019 00:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
laat hem maar ff slapen en morgen weer fris op
en dat is precies waar het om gaat! Gerrit heeft een geweten ergensquote:Op woensdag 27 november 2019 00:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het grappige is dat het veelzeggend is dat Jessie gewoon kan slapen terwijl Ger al een paar nachten wakker ligt door alles wat er is gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |