Shelley's kat lijkt precies op keesjequote:Op dinsdag 26 november 2019 22:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Keesje was dol op Shelly.Vanaf dag 1 al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Shelley's kat lijkt precies op keesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt Gerrit steeds duidelijker dat Merel ook niet te vertrouwen is.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]mooi zo! die vind ik zelfs nog erger dan jessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt Gerrit steeds duidelijker dat Merel ook niet te vertrouwen is.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:28 schreef Orwell het volgende:
als deze mensen er niet in slagen om nu het adelkaars koppel te slopen,
zijn het echt stuk voor stuk idioten. vooral his
ja echt maar ik het is algemeen bekend dat ze daar niet geheel vrij in zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:28 schreef Orwell het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:28 schreef Orwell het volgende:
Dat schijnt reuze mee te vallen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:30 schreef goldback het volgende:
[..]
ja echt maar ik het is algemeen bekend dat ze daar niet geheel vrij in zijn.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Helemaal mee eens, het is nu of nooit.
![]()
9 op Merel en 9 op Jessie.
wow....quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:30 schreef goldback het volgende:
[..]
ja echt maar ik het is algemeen bekend dat ze daar niet geheel vrij in zijn.
Wat een feest!!quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:31 schreef lorrie03 het volgende:
[..]![]()
en de tegenstemmen van het publiek erbij
![]()
dan nog een vliegtuigje
![]()
haha wil het wel eens zienquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Maar ja dan heb je Merel en Jessie, wie het lef heeft om op ons is nog niet klaar met ons....dan is het terrein te klein......
Ook zoiets, zelf zonder blikken of blozen op iemand stemmen maar het mag niet op hun.
Zooooooo, dat is helemaal mooi. Helemaal geen Mylene ernaast.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Helemaal mee eens, het is nu of nooit.
![]()
9 op Merel en 9 op Jessie.
Yep! Ze blijft graag om Jessie eruit te kicken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zooooooo, dat is helemaal mooi. Helemaal geen Mylene ernaast.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gosh daar zeg je wat......quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:34 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik vraag me af: wat is lekkerder:
eerst merel of eerst jes..?
Goeie, het heeft allebei voordelen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:34 schreef Orwell het volgende:
[..]
jessiequote:Op dinsdag 26 november 2019 22:34 schreef Orwell het volgende:
[..]
merelquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:34 schreef Orwell het volgende:
[..]
nee andersomquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jessie en dan heeft merl niemand meer
Maar Jessie alleen is ook leuk en dan die boot weg en bij de rest in de caravan moeten slapen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jessie en dan heeft merl niemand meer
ik voel je...quote:
preciesquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar Jessie alleen is ook leuk en dan die boot weg en bij de rest in de caravan moeten slapen.
Merel gaat bij iedereen lijmen en slijmen en wijntjes drinken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jes redt zich wel alleen, merel niet
ik denk dat merel breekt zonder jessie, als ze zouden willenquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:37 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik voel je...
aan de andere kant..
Jessies ondergang, de laatste dagen zonder merel wordt nog kutter..én voor ons langer genieten.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar Jessie alleen is ook leuk en dan die boot weg en bij de rest in de caravan moeten slapen.
bam dat dusquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haha nee denk dat dat zelfs andersom is brandon franny en hiske hebben wel een zwak voor merelquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
allebei zeer aantrekkelijk..quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel gaat bij iedereen lijmen en slijmen en wijntjes drinken.![]()
Jessie zal alleen diep beledigd en boos zijn.
Jessie moet dan zijn eigen brood smeren en was doen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
merel is de enige die de bv nog kapot kan jagen
jessie en merel zijn nu een soort van jens en myleentje. elkaar lekker vinden in de roddelsquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
ja liever merel weg ook.. kan die kop niet meer zien
en is niet haarzelf
Gelukkig heeft hij een succes leven buiten 🤣quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:33 schreef Lelie68 het volgende:
Nou Merel.. daar lig je dan met je lieffie.. hij is niets meer... nada, noppes.. en Jessie daar lig je dan met je 26 maanden Utopia ervaring. Het heeft je niets opgeleverd..
ze zei vandaag dat zij ook recht heeft op de titelquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:40 schreef Orwell het volgende:
[..]
his is de gevaarlijkste van allemaal.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een succes leven buiten 🤣
hahaha oke dat is ook wel leukquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie moet dan zijn eigen brood smeren en was doen.
Zie toch liever Jessie vertrekken. En dan Merelquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:37 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik voel je...
aan de andere kant..
Jessies ondergang, de laatste dagen zonder merel wordt nog kutter..én voor ons langer genieten.
Jammer dat Mariska niet vol op Jessie gaat.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gerrit: Ik vraag me af of 6 stemmen genoeg is om Jessie op de bank te zetten?
Mariska: Ik denk zelfs dat het een bank van drie of vier gaat worden, maar wat gaat Franny doen?
Gerrit: Dat weet ik niet.
Ik verwacht er nog niks van......wel zal ik in de luchtquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie toch liever Jessie vertrekken. En dan Merel
ja 1 zielige stemquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jammer dat Mariska niet vol op Jessie gaat.
ik ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik verwacht er nog niks van......wel zal ik in de lucht![]()
kijken want ik wil het vliegtuigje niet missen.....
Welk Vliegtuigje?quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik verwacht er nog niks van......wel zal ik in de lucht![]()
kijken want ik wil het vliegtuigje niet missen.....
Mariska zei, 1 stem Brandon en twee op diegene waar ik vorige keer op ging.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jammer dat Mariska niet vol op Jessie gaat.
het zal me eerlijk gezegd aan me reet roesten wie eerst.. als ze maar opdonderenquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten. Een keer twee tegelijk eruit is ook leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:45 schreef Orwell het volgende:
[..]
het zal me eerlijk gezegd aan me reet roesten wie eerst.. als ze maar opdonderen)
Ik begreep 1 op Jessie, want dat gedoe bij de laatste 5 en 2 op de vorige en dat was Mylene.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Mariska zei, 1 stem Brandon en twee op diegene waar ik vorige keer op ging.
Dat was Jessie?
that's the spiritquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:45 schreef Orwell het volgende:
[..]
het zal me eerlijk gezegd aan me reet roesten wie eerst.. als ze maar opdonderen)
Er is vandaag een actie gestart voor Gerrit om een vliegtuigje met spandoek te doneren.....er is al geld voor twee vliegtuigjes.......quote:
ja dat begreep ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik begreep 1 op Jessie, want dat gedoe bij de laatste 5 en 2 op de vorige en dat was Mylene.
Daar gaat het ook om!!quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:45 schreef Orwell het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Zonder Jessie is merel niks andersom nog wel .quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Nou dan vaan de Jessie fans snel volgen denkquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is vandaag een actie gestart voor Gerrit om een vliegtuigje met spandoek te doneren.....er is al geld voor twee vliegtuigjes.......
Nijntje?quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
lol merel heeft haar boek bijna uit
Wie had dat ooit kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is vandaag een actie gestart voor Gerrit om een vliegtuigje met spandoek te doneren.....er is al geld voor twee vliegtuigjes.......
mariska 1 op jessie toch?quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:48 schreef puzziepie het volgende:
Dus Maris gaat niet op Jessie stemmen en His ook niet
Oh ik lees hier net Brandy? zal wel een foutje zijn danquote:
De bedoeling is zo snel mogelijk, het liefst morgen.....Ik wil die koppen van het duo zien......quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Nou dan vaan de Jessie fans snel volgen denk
Ik. Gaat nog druk worden boven Utopia. Wanneer gaat dat gebeuren?
Wat een onzin toch altijd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
ze hadden het over Brandon, dacht dat Mariska Brandon bedoelde met stemmen te geven,quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik begreep 1 op Jessie, want dat gedoe bij de laatste 5 en 2 op de vorige en dat was Mylene.
ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
De bedoeling is zo snel mogelijk, het liefst morgen.....Ik wil die koppen van het duo zien......
laten we het hopen...................ik moet het eerst zien allemaalquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
De bedoeling is zo snel mogelijk, het liefst morgen.....Ik wil die koppen van het duo zien......
Nou ben benieuwd ben er morgen middag niet maarquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:40 schreef Orwell het volgende:
[..]
his is de gevaarlijkste van allemaal.
O ze gaan morgen stemmen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hiske: Ik heb al gezegd, ik heb geen zin om spelletjes te spelen, dus ja, het wordt morgen best wel heftig hoor, het slaat allemaal nergens meer op, echt niet, het is echt kut, ik heb morgen echt een probleem, ik weet niet hoe ik moet stemmen, echt Gert, ik heb een probleem
Mariska: Ik zag hem net bij het roken, maar tegen mij zegt hij niets meer
Gerrit: Hij was zeker ontdaan, hij zegt niets meer. (nou net nog welterusten.)
Mariska; Hij maakt ook met iedereen ruzie.
Poesjuh ik denk niet op Brandon.....ze zei nog tegen Gerrit ook al zitten jullie niet helemaal op een lijn vergeet niet dat die jongen vanaf dag één er al in zit he.....quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:48 schreef Poesjuh het volgende:
24 stemmen te verdelen
Gerrit 3 op Jessie
Mylene 3 op Jessie
Mariska 1 op Jessie?(of brandon?) en 2 op Mylene
Merel en Jessie 6 op Mylene ?
Brandon 3 op mariska? (lekker veilig)
His weet het nog echt niet zegt ze nu.
Fran? Laat zich misschien beïnvloeden (aldus maris), maar door wie is de vraag (aldus gerrit)
Jullie nog ideeën?
Ja, idd. Het is bijna een gewoonte.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:52 schreef Orwell het volgende:
[..]
euh ja...
utopia2 gerelateerd, toch..?
Ik vatte het anders op, omdat ze het hadden over Jessie die nog steeds niet naar Mariska is gegaan om te vertellen dat ze wat hem betreft niet bij de laatste 5 zit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
ze hadden het over Brandon, dacht dat Mariska Brandon bedoelde met stemmen te geven,
dus ook Mylene,
Ruimt wel wel lekker op.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hiske zegt het twee keer, die zal het wel weten.
zeker, mooi om te zien hoe hij zn eigen ruiten heeft ingegooidquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk niet eens omdat het allemaal Gerrit fans zijn, meer het niet mogen van het duo.......
Jij zal het beter begrepen hebben, ik wist niet wie die tweede was.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vatte het anders op, omdat ze het hadden over Jessie die nog steeds niet naar Mariska is gegaan om te vertellen dat ze wat hem betreft niet bij de laatste 5 zit.
SBS6 presentator had het over nog 17 dagen, nou dat is nu al over 15 dagen. Dus krijgen misschien haast?quote:
De wortel van dit kwaad ligt volgens Jessie toch echt aan Gerrit......quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zeker, mooi om te zien hoe hij zn eigen ruiten heeft ingegooid
Dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat heb ik nergens nog zien staan hier........................
Maakt niet uit joh. Ik vind het leuk om dan die koppen van Jessie en zijn vogel te zien. Worden prachtbeelden en zullen dan nog meer hun ware valse aard laten zien. Je zou bijna denken, kan dat nog erger dan? Jazeker!quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk niet eens omdat het allemaal Gerrit fans zijn, meer het niet mogen van het duo.......
Ik hoop het. Het is al een poosje helemaal niks meer, dus beter stoppen dan doorneuzelen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
SBS6 presentator had het over nog 17 dagen, nou dat is nu al over 15 dagen. Dus krijgen misschien haast?
Meerdere begrijp ik nu?quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:01 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie stopte franny n briefje dat hij kreeg, maar gaf t niet aan gerrit??
Hiske: Oh ik ben zo bang om morgen te stemmen, sorry, ik vind dat ik hier moet uitkomen in mijn hoofd, ik vind dat ik het aan mezelf moet verkopen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze denken het en in de caravan ook.
Ik vermaak me er op het moment prima mee.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop het. Het is al een poosje helemaal niks meer, dus beter stoppen dan doorneuzelen.
tis de finale, ze wil met iedereen vriendjes blijven. dat kan niet (meer)quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja..ik snap haar daar ook wel weer in
ze brengt het heel flink , ze moet het aan haar zelf kunnen verkeupen, ze hep een probleem, ze weet niet wie, ze moet er ook nog uit, dus die gaat iets lafs doenquote:
Thx voor de update.....quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vermaak me er op het moment prima mee.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:01 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie stopte franny n briefje dat hij kreeg, maar gaf t niet aan gerrit??
Merel zei tegen SBS6: " Oh, ik dacht nog 23 of 24 dagen, maar jullie weten het beter dan ik."quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop het. Het is al een poosje helemaal niks meer, dus beter stoppen dan doorneuzelen.
Zo praten ze er over, sinds Gerrit en Mariska uitspraken dat ze DENKEN dat er morgen gestemd gaat worden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hiske: Oh ik ben zo bang om morgen te stemmen, sorry ik vind dat ik hier moet uitkomen in mijn hoofd, ik vind dat ik het aan mezelf moet verkopen.
Gerrit: je kan altijd nog verdelen, 2, 1.
Mariska: Ik denk ook dat we gaan stemmen en wanneer het heel vroeg is dan ga ik verdelen.
Ik denk dat His het goed heeft ...quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo praten ze er over, sinds Gerrit en Mariska uitspraken dat ze DENKEN dat er morgen gestemd gaat worden.
ja lekker manquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:07 schreef IkFok het volgende:
3 stemmen van gerrit op jessie dat word mooi morgen
Nou ik lees het morgen wel.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo praten ze er over, sinds Gerrit en Mariska uitspraken dat ze DENKEN dat er morgen gestemd gaat worden.
Merel krijgt die briefjesquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Met negatieve informatie over Gerrit. Hiske merkte terecht op dat Jessie altijd zei zulke briefjes niet te lezen en er niets mee te doen.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:08 schreef Bramenstruik het volgende:
Gerrit zegt, dan heb ik mn tijd verneukt hier![]()
![]()
uhhmmmmm..................................... JA
volgende keer maar een opletten of ze zelf niet ergens loopt te schrijvenquote:
Daar kunnen we vergif op innemen. Niet dat we dat moeten doen hoorquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze brengt het heel flink , ze moet het aan haar zelf kunnen verkeupen, ze hep een probleem, ze weet niet wie, ze moet er ook nog uit, dus die gaat iets lafs doen
Ja dat kan best, maar het is nog altijd speculeren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat His het goed heeft ...
quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:08 schreef Bramenstruik het volgende:
Gerrit zegt, dan heb ik mn tijd verneukt hier![]()
![]()
uhhmmmmm..................................... JA
Ze denken iedere dag dat er morgen wordt gestemd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze denken het en in de caravan ook.
Durft Franny niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:01 schreef lorrie03 het volgende:
ik hoop dat franny op merel of jessie gaat die stemmen gaan bij hun het hardste aankomen
Ze wil geen spelletjes spelen, maar blijft wel na haar 15 maanden om de finale mee te makenquote:
Dat zou leuk zijnquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:12 schreef Poesjuh het volgende:
Ik hoop dat het vliegtuig komt voordat de stemmen doorgegeven moeten worden
laf wijf idd...quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze wil geen spelletjes spelen, maar blijft wel na haar 15 maanden om de finale mee te maken
quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:13 schreef puzziepie het volgende:
Ger:'Het enige wat ik nu hoop is dat Mylene niet weggaat
Dat zegt dan toch al genoeg over de persoon Jessie. Wat denkt die gast wel niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:17 schreef puzziepie het volgende:
Iedereen krijgt oorlog als ze op Jessie stemmen
schurkt altijd tegen de macht aan.. ook met Sjon en z'n maat destijds..quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske schijtlaars: "als je op Jessie gaat stemmen, dan krijg je oorlog"
Nou en?
Dat is wat Jessie en Merel zelf vandaag ook zeidenquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zegt dan toch al genoeg over de persoon Jessie. Wat denkt die gast wel niet.
of gerrit trekt de keutel weer inquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
En toen werd er morgen niet gestemd
Kan hooguit een dag duren als je het goed doet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Nou en?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is wat Jessie en Merel zelf vandaag ook zeiden
dat ie de koning is, of ie gelijk krijgt bepaalt his.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zegt dan toch al genoeg over de persoon Jessie. Wat denkt die gast wel niet.
Ik hoor Hiske vanmiddag nog zeggen dat ze niet praat over Merel en Jessie in t huisjequote:Op dinsdag 26 november 2019 23:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Nou en?
Hiske kiest meestal de gemakkelijkste weg. Die is laf in het spel.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:20 schreef Orwell het volgende:
[..]
dat ie de koning is, of ie gelijk krijgt bepaalt his.
ze knielt voor de macht/ het alpha-mannetje.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hiske kiest meestal de gemakkelijkste weg. Die is laf in het spel.
nee ernaquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:12 schreef Poesjuh het volgende:
Ik hoop dat het vliegtuig komt voordat de stemmen doorgegeven moeten worden
Ze wil telkens neutraal blijven in het spel en gaat dan zielig haar stemmen veilig verdelenquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze wil telkens neutraal blijven in het spel en gaat dan zielig haar stemmen veilig verdelen
quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze wil telkens neutraal blijven in het spel en gaat dan zielig haar stemmen veilig verdelen
ik denk dat ze gelijk heeftquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
Mariska: Ik denk dat ze Mylene of mij erop zetten.
Precies, toon deze ene keer ballen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:25 schreef IkFok het volgende:
hiske rekend uit met 9 stemmen kom je zeker op de bank. Dus Hiske jij ook vol op Jessie dan heb je er 9 op jessie
jaquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies, toon deze ene keer ballen.
maar dat hou je toch niet tot half twaalf vol, als het allemaal nep is...?quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:25 schreef BloesBloes het volgende:
Sorry dit soort gesprekken slaan nergens op, iedere debiel kan beredeneren dat je Jessie weg kan stemmen als je wil. Slecht toneelstukje
een nachtje slapen doet vaak wonderenquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Mariska wilde gisteravond naar huis en Mylene wilt nu blijven,
Ik zet m net aan en hun krijgen betaald om dit soort toneelstukjes op te voerenquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:26 schreef Orwell het volgende:
[..]
maar dat hou je toch niet tot half twaalf vol, als het allemaal nep is...?
Ze willen allebei blijven om Gerrit te helpen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:28 schreef IkFok het volgende:
[..]
een nachtje slapen doet vaak wonderen
ik bedoelde 'hun'..quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik zet m net aan en hun krijgen betaald om dit soort toneelstukjes op te voeren
dat dusquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:19 schreef Orwell het volgende:
[..]
schurkt altijd tegen de macht aan.. ook met Sjon en z'n maat destijds..
Gaan steeds meer dingen op zijn plek vallen........quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:36 schreef puzziepie het volgende:
Jessie en Merel hadden aan Ger gevraagd of hij niet met Tranny in een huisje kon gaan slapen want ze waren bang voor de combi Tranny.Brandy wen lex in de caravan
Heb jij misschien het telefoongesprek tussen Ger en Remco op streams gezien?quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De ruzie van vanavond op beide streams ......![]()
[ afbeelding ]
Knallende ruzie Gerrit met Jessie.
x7ohyek
[ afbeelding ]
Ruzie op de andere stream.
x7oi6pf
quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7ohyek
[ afbeelding ]
x7oi6pf
dat klopt. toen was het nog niet zo erg dat Gerrit Frutsel "misbruikte"quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:36 schreef puzziepie het volgende:
Jessie en Merel hadden aan Ger gevraagd of hij niet met Tranny in een huisje kon gaan slapen want ze waren bang voor de combi Tranny.Brandy wen lex in de caravan
[ afbeelding ]
x7ohyek
[ afbeelding ]
x7oi6pf
meerderen denk ik, waar wil je naar toe?quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:39 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Komt er morgen een vliegtuig????
Gesprek Remco met Gerrit is niet op de streams geweest. Gesprek Merel en Franny komt morgen, als het goed is.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb jij misschien het telefoongesprek tussen Ger en Remco op streams gezien?
Of is dat niet op stream geweest?
En het gesprek tussen Ger en Tranny en Merel en Tranny ?
Precies! Het werd zelfs aangemoedigd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat klopt. toen was het nog niet zo erg dat Gerrit Frutsel "misbruikte"
Heel ver weg graag.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
meerderen denk ik, waar wil je naar toe?
Grappig (lees te ziek voor woorden) dat Jessie eerst wilde dat Ger Tranny in wilde zetten en zijn eigen plannetje nu tegen ger gebruiktquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat klopt. toen was het nog niet zo erg dat Gerrit Frutsel "misbruikte"
Ik moet ze nog zoeken, ben net pas thuis, heb wel Jessie met Franny van vanochtend ....quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:38 schreef puzziepie het volgende:
Heb jij misschien het telefoongesprek tussen Ger en Remco op streams gezien?
Of is dat niet op stream geweest?
En het gesprek tussen Ger en Tranny en Merel en Tranny ?
Daar moet hij die twee op pakken......of is aan Franny moet vertellen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies! Het werd zelfs aangemoedigd.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
meerderen denk ik, waar wil je naar toe?
Aha okay!quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gesprek Remco met Gerrit is niet op de streams geweest. Gesprek Merel en Franny komt morgen, als het goed is.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar moet hij die twee op pakken......of is aan Franny moet vertellen.
Ik moet werken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha okay!![]()
Ger wil Merel en Tranny er morgen samen bij halen om dan te kijken wie liegt
Wordt een leuk dagje als er ook gestemd gaat worden
Nee hoeft niet joh ...ik ga morgen zoveel mogelijk proberen te volgenquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik moet ze nog zoeken, ben net pas thuis, heb wel Jessie met Franny van vanochtend ....
[ afbeelding ]
x7ohyek
[ afbeelding ]
x7oi6pf
Dat heeft Tim ook een keer gedaan met de leugens van franny..... toen zat ze erbij als een zielig lammetjequote:Op dinsdag 26 november 2019 23:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha okay!![]()
Ger wil Merel en Tranny er morgen samen bij halen om dan te kijken wie liegt
Wordt een leuk dagje als er ook gestemd gaat worden
Ja, maar gelooft ze hem?.....als hij Merel en Jessie nu morgen eens aanspreekt over dat ze dat voorgesteld hebben en nu zogenaamd zich zorgen maken over Franny....... hem zo zwart maken omdat het haar zou misbruiken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hij moet het aan Franny vertellen.
Ja dat kon nog wel eens de afgang van Franny betekenen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dat heeft Tim ook een keer gedaan met de leugens van franny..... toen zat ze erbij als een zielig lammetje
vanmiddag was ze best wel ff sterk tegen Jessie, heb daarna niet meer gekeken, dus weet niet wat er verder gebeurd is qua manipulerenquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar gelooft ze hem?.....als hij Merel en Jessie nu morgen eens aanspreekt over dat ze dat voorgesteld hebben en nu zogenaamd zich zorgen maken over Franny....... hem zo zwart maken omdat het haar zou misbruiken.
Dat denk ik wel. Franny weet nu dat Merel meer gelogen heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar gelooft ze hem?.....als hij Merel en Jessie nu morgen eens aanspreekt over dat ze dat voorgesteld hebben en nu zogenaamd zich zorgen maken over Franny....... hem zo zwart maken omdat het haar zou misbruiken.
die afgang zette al in toen ik haar voor het eerst zagquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:46 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ja dat kon nog wel eens de afgang van Franny betekenen.
Er was nog iets wat Merel over Hiske gezegd heeft tegen Gerrit........Ik weet het niet meer, maar het is wel handig als Hiske dat weet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:48 schreef zodeju het volgende:
Komop Hiske vertel ook even dat hij dat tegen jouw heeft gezegd....Deze Gerrit is geen vriend meer met mij.
Nou... dat is niet helemaal waar in dit gevalquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:46 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ja dat kon nog wel eens de afgang van Franny betekenen.
Jaq, dat vergeet hij......ze zei dat Hiske ook vond dat Gerrit zich anders gedroeg........quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er was nog iets wat Merel over Hiske gezegd heeft tegen Gerrit........Ik weet het niet meer, maar het is wel handig als Hiske dat weet.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jaq, dat vergeet hij......ze zei dat Hiske ook vond dat Gerrit zich anders gedroeg........
wat Frennie weet is compleet irrelevant, het gaat erom wat ze met die info doet, en dat is maar net waar ze denkt er het meest voordeel uit te halen, ze hoeft niet te winnen, dat weet ik wel, maar waar ligt haar loyaliteit?quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Franny weet nu dat Merel meer gelogen heeft.
ik kots op his met haar meningloze uitingenquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:51 schreef puzziepie het volgende:
Ger is ontzettend trots dat hij deze keuze nu heeft gemaakt
Go Gerrie
ik vond hem vandaag best integer overkomenquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:51 schreef puzziepie het volgende:
Ger is ontzettend trots dat hij deze keuze nu heeft gemaakt
Go Gerrie
Als Ger ze morgen tegenover elkaar zet dan wordt er veel duidelijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat Frennie weet is compleet irrelevant, het gaat erom wat ze met die info doet, en dat is maar net waar ze denkt er het meest voordeel uit te halen, ze hoeft niet te winnen, dat weet ik wel, maar waar ligt haar loyaliteit?
ik ook, zo erg!quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik kots op his met haar meningloze uitingen
quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:51 schreef sjampoeh het volgende:
waar heeft jes, gerr mee genaaid precies ? dat negatief lullen over hem en t niks doen of heb ik nog wat gemist ?
his: ik wil niet dat het je kop gaat kosten (smoes)
De laatste dagen sowiesoquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vond hem vandaag best integer overkomen
Dat laatste is inderdaad het belangrijkste en ik gok op Gerrit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat Frennie weet is compleet irrelevant, het gaat erom wat ze met die info doet, en dat is maar net waar ze denkt er het meest voordeel uit te halen, ze hoeft niet te winnen, dat weet ik wel, maar waar ligt haar loyaliteit?
ja maar misschien had ik wat gemistquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dit is al 4 dagen aan de gang.
Chanteren .uitschelden , uitspelen, slecht pratenquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:51 schreef sjampoeh het volgende:
waar heeft jes, gerr mee genaaid precies ? dat negatief lullen over hem en t niks doen of heb ik nog wat gemist ?
Je kan de filmpjes met ruzies toch bekijken?quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja maar misschien had ik wat gemist
ja moet nogquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je kan de filmpjes met ruzies toch bekijken?
Nou ook niet helemaal waar wat mij betreftquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja idd een paar dagen zelfs al
ja zo denk ik ook hoorquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ook niet helemaal waar wat mij betreft
Ik vond Ger sowieso wel grappig en hij kan goed relativeren , en hij heeft zelfreflectie . Vond hem wel erf vervelend tegen Shell , maar hij heeft zeker ook zijn positieve kanten .
Jess heeft hem voor alles uitgemaakt tijdens een ruzie.....heeft Franny geprobeerd tegen Gerrit op te hitsen en dat alles omdat Gerrit anders stemde en niet Jessie van te voren heeft ingelicht. Terwijl Gerrit wel duidelijk maakte dat hij eigenlijk niet kon stemmen op diegene. Plus tijdens de twee dagen genoeg van het publiek had gehoord......hoe die twee werken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:51 schreef sjampoeh het volgende:
Welnee.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:57 schreef sjampoeh het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar denk dat de redactie denkt: dikke vinger, we gaan t anders doen met t stemmen.
lief, dank je wel.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jess heeft hem voor alles uitgemaakt tijdens een ruzie.....heeft Franny geprobeerd tegen Gerrit op te hitsen en dat alles omdat Gerrit anders stemde en niet Jessie van te voren heeft ingelicht. Terwijl Gerrit wel duidelijk maakte dat hij eigenlijk niet kon stemmen op diegene. Plus tijdens de twee dagen genoeg van het publiek had gehoord......hoe die twee werken.
Gerrit vindt dat hij ook een eigen mening mag hebben en niet blindelings Jessie hoeft te volgen.
ja maar ze kunnen het zo draaien dat het v jessie weer gunstig is. Envelop enzoquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welnee.![]()
Volgens Jens hebben ze de vrijheid om te stemmen op wie ze willen.
En Jessie blijft herhalen dat Gerrit veranderd is, ineens hard werkt en dat doet hij alleen ivm de finale en dat hij geld ruikt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jess heeft hem voor alles uitgemaakt tijdens een ruzie.....heeft Franny geprobeerd tegen Gerrit op te hitsen en dat alles omdat Gerrit anders stemde en niet Jessie van te voren heeft ingelicht. Terwijl Gerrit wel duidelijk maakte dat hij eigenlijk niet kon stemmen op diegene. Plus tijdens de twee dagen genoeg van het publiek had gehoord......hoe die twee werken.
Gerrit vindt dat hij ook een eigen mening mag hebben en niet blindelings Jessie hoeft te volgen.
Bij Hiske en bij niemand anders .......quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:58 schreef Sambalbaai het volgende:
Het wordt tijd dat Hiske haar loyaliteit laat zien. Waar ligt die? Bij Jessie en Merel if bij Gerrit.
Kom Mariska, trek je scheur open.O, en ga ook op Jessie stemmen.
Voor alsnog hebben Hiske en Mariska die ballen niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit gaat dus op Jessie, Mylene gaat ook op Jessie en dan?....Zouden Mariska en Hiske de ballen hebben?....Zo ja ligt dan ligt Jessie eruit
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja maar ze kunnen het zo draaien dat het v jessie weer gunstig is. Envelop enzo
Nee, denk dat Merel gewoon Franny overrulled ......glashard.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Ger ze morgen tegenover elkaar zet dan wordt er veel duidelijk
dat zou dom zijnquote:Op woensdag 27 november 2019 00:00 schreef puzziepie het volgende:
Ger zit nog te twijfelen of hij het Jessie moet zeggen dat hij op hem gaat stemmen
Ik vrees het ook en zonder kleerscheuren overal tussendoor proberen te glibberen.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bij Hiske en bij niemand anders .......
Als Maris 1 stem op Jessie gaat zetten dan heeft ze iig al wat meer mini ballen gekregenquote:Op woensdag 27 november 2019 00:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Voor alsnog hebben Hiske en Mariska die ballen niet.
wat je zegt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:58 schreef Sambalbaai het volgende:
Het wordt tijd dat Hiske haar loyaliteit laat zien. Waar ligt die? Bij Jessie en Merel if bij Gerrit.
Kom Mariska, trek je scheur open.O, en ga ook op Jessie stemmen.
Zoals het nu lijkt alleen Mylene en Gerrit. Hiske had het net over zes stemmen op Jessie, Zij doet niet mee. Mariska zwijgt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit gaat dus op Jessie, Mylene gaat ook op Jessie en dan?....Zouden Mariska en Hiske de ballen hebben?....Zo ja ligt dan ligt Jessie eruit
quote:Op woensdag 27 november 2019 00:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bij Hiske en bij niemand anders .......
Als Ger ze morgen tegenover elkaar zet dan heeft hij gauw genoeg door wie liegt of niet . Dus ik ben het niet eensquote:Op woensdag 27 november 2019 00:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, denk dat Merel gewoon Franny overrulled ......glashard.
quote:Op woensdag 27 november 2019 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Maris 1 stem op Jessie gaat zetten dan heeft ze iig al wat meer mini ballen gekregen
Dan breekt de oorlog uit.......Mariska kan niet op hem stemmen omdat ze samen iets met Cees hebben volgens Jessiequote:Op woensdag 27 november 2019 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Maris 1 stem op Jessie gaat zetten dan heeft ze iig al wat meer mini ballen gekregen
Het is slecht gesteld met de mensenkennis van Hiske....quote:Op woensdag 27 november 2019 00:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar daar wordt nog aan getwijfeld.
Hiske kan er met haar kop niet bij dat Merel onbetrouwbaar is. Ze heeft altijd gezegd haar vrienden door dik en dun te steunen.
het is idd niet bepaald een schakerquote:Op woensdag 27 november 2019 00:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]wilde hetzelfde tikken, mens heeft geen benul van dit soort situaties, die zijn er vooral om te vermijden met een een of andere NLP strategie
Bizar dat ze dat nog durft te zeggen na alles wat Merel heeft gedaan en waar ze vanaf wistquote:Op woensdag 27 november 2019 00:03 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske kan er met haar kop niet bij dat Merel onbetrouwbaar is. Ze heeft altijd gezegd haar vrienden door dik en dun te steunen.
Ja, die reactie!!quote:Op woensdag 27 november 2019 00:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan breekt de oorlog uit.......Mariska kan niet op hem stemmen omdat ze samen iets met Cees hebben volgens Jessie
zei ik gsteravond als laatste, denk dat Hiske niet zo zeer Jessie steunt, maar Merel welquote:Op woensdag 27 november 2019 00:03 schreef Sambalbaai het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2019 00:04 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Het is slecht gesteld met de mensenkennis van Hiske....
quote:Op woensdag 27 november 2019 00:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zei ik gsteravond als laatste, denk dat Hiske niet zo zeer Jessie steunt, maar Merel wel
Persoonlijk denk ik dat Hiske in de zak zit van de FEBO en daar haar opdrachten krijgt. Zoals ik al zei, in wezen hoeft zij alleen maar de kant van Gerrit te kiezen, Mariska zal volgen en Brandon zal ook in die richting bewegen, op wie moet hij anders stemmen. Dat Jessie daar boos over zal zijn, so be it, hij staat buiten de poort dus daar heb je helemaal geen last van Het argument van Hiske is dan ook bullshit en dat weet ze best.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vrees het ook en zonder kleerscheuren overal tussendoor proberen te glibberen.
quote:Op woensdag 27 november 2019 00:04 schreef Orwell het volgende:
[..]
het is idd niet bepaald een schaker
meer type mens erger je niet
quote:Op woensdag 27 november 2019 00:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Hiske in de zak zit van de FEBO en daar haar opdrachten krijgt. Zoals ik al zei, in wezen hoeft zij alleen maar de kant van Gerrit te kiezen, Mariska zal volgen en Brandon zal ook in die richting bewegen, op wie moet hij anders stemmen. Dat Jessie daar boos over zal zijn, so be it, hij staat buiten de poort dus daar heb je helemaal geen last van Het argument van Hiske is dan ook bullshit en dat weet ze best.
Eensquote:Op woensdag 27 november 2019 00:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Hiske in de zak zit van de FEBO en daar haar opdrachten krijgt. Zoals ik al zei, in wezen hoeft zij alleen maar de kant van Gerrit te kiezen, Mariska zal volgen en Brandon zal ook in die richting bewegen, op wie moet hij anders stemmen. Dat Jessie daar boos over zal zijn, so be it, hij staat buiten de poort dus daar heb je helemaal geen last van Het argument van Hiske is dan ook bullshit en dat weet ze best.
ik denk vooral dat Hiske zich zo heeft geprobeerd te profileren, maar dat de FEBO regelmatig heeft gedacht WTFquote:Op woensdag 27 november 2019 00:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
en dat begrijp ik dus nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Jessie blijft herhalen dat Gerrit veranderd is, ineens hard werkt en dat doet hij alleen ivm de finale en dat hij geld ruikt.
Oh, dus Merel en Jessie zijn ook al aan het veranderen......quote:Op woensdag 27 november 2019 00:09 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat begrijp ik dus niet
het is, nu de eindstrijd er haast is, toch volkomen logisch dat ook anderen nu voor de winst gaan?
en dat harde werken, ze zijn met een flink aantal mensen minder, dus logisch dat er meer gewerkt moet worden door degenen die er altijd onderuit kwamen. Zelfs Jessie heeft lopen stofzuigen vanmorgen en Merel lopen ruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |