Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 november 2019 08:50 schreef ThePrinceTWP het volgende:
@:Solotovski @:FernandoMartinez @:TTSS @:Cronometer @:00wildchild @:Amarantha @:chevycaprice @:scrupuleus jarig vandaag en verkouden dus twee topics vol moet te doen zijn.
Beetje reuring is tof toch. Ben verkouden dus dat word fok vandaag.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:05 schreef scrupuleus het volgende:
Nou Prince je maakt er wel een drukke conversatie van.
hoop voor je dat de dag snel komt dat je je meer bezig houd met de liefde voor je kind dan haat voor onbekenden.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:12 schreef Catkiller het volgende:
Fijne 13e verjaardag, of 23ste. Dat je maar nog vele jaren fictie mag schrijven.
Als ik je zou haten stond er wel wat anders hoor, je bent gewoon irritant aanwezig met een verzonnen personage omdat je geen aandacht krijgt zoals mijn kind wel krijgt.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
hoop voor je dat de dag snel komt dat je je meer bezig houd met de liefde voor je kind dan haat voor onbekenden.
dat deel is hier gewoon net zo gepast als daar, vandaar dat ik niet de hele post copieerde maar hé, ga vooral zo door, bedenk wel dat iedere minuut die je aan mij besteed is er een minder aan je kind maar dat 't je doel niet bepaald dichterbij brengt ookal probeer je 't al jaren maar ik zal wel de volwassene hier zijn door je gewoon voortaan te negeren.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:20 schreef Catkiller het volgende:
Wel leuk dag het je zo hoog zit dat je een post uit een ander topic hier herhaalt omdat ik reageer met niet gelezen.![]()
Why not both?quote:Op woensdag 27 november 2019 11:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
Zullen we maar een liedje voor Ash zingen of wachten we ermee voor op de qaraoqe-meet?
Mwah valt wel mee toch die irritante aanwezigheidquote:Op woensdag 27 november 2019 11:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik je zou haten stond er wel wat anders hoor, je bent gewoon irritant aanwezig met een verzonnen personage omdat je geen aandacht krijgt zoals mijn kind wel krijgt.
Een zeer plezante en fijne verjaardag toegewenst vriendquote:Op woensdag 27 november 2019 08:50 schreef ThePrinceTWP het volgende:
@:Solotovski @:FernandoMartinez @:TTSS @:Cronometer @:00wildchild @:Amarantha @:chevycaprice @:scrupuleus jarig vandaag en verkouden dus twee topics vol moet te doen zijn.
Bij ck is het glas gewoon half leeg, daar kan hij ook niks aan doen.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee toch die irritante aanwezigheid
Hij slaapt 18 uur per dag dus heb genoeg tijd om je leugens te achtervolgen hoor. Maak je vooral niet druk.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:23 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
dat deel is hier gewoon net zo gepast als daar, vandaar dat ik niet de hele post copieerde maar hé, ga vooral zo door, bedenk wel dat iedere minuut die je aan mij besteed is er een minder aan je kind maar dat 't je doel niet bepaald dichterbij brengt ookal probeer je 't al jaren maar ik zal wel de volwassene hier zijn door je gewoon voortaan te negeren.
dank je wel Chevquote:Op woensdag 27 november 2019 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een zeer plezante en fijne verjaardag toegewenst vriend
Mijn verjaardagen spelen zich altijd af op FOK! Eigenlijk niet anders dan andere dagenquote:Op woensdag 27 november 2019 11:49 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
dank je wel Chev, zal zich voornamelijk hier afspelen gezien de griep dus laten we er iets gezellig van maken.
Dat kan hij welquote:Op woensdag 27 november 2019 11:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Bij ck is het glas gewoon half leeg, daar kan hij ook niks aan doen.
Ik ben machteloos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |