Laatst ook een gegeten sinds lange tijd. Moet ik vaker doen, mokerlekkerquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
De laatste keer dat ik tosti gegeten heb was begin dit jaar tijdens een nachtdienst
Hoe maak jij je tosti's?quote:Op woensdag 27 november 2019 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laatst ook een gegeten sinds lange tijd. Moet ik vaker doen, mokerlekker
Brood, boter erop en vervolgens kaas. Niks bijzonders. Ik ga niet hip doen zo ben ik niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hoe maak jij je tosti's?
Om toch nog wat zingeving aan dit topic toe te voegen
Geen vleeswaren? Je bent toch geen Vega? Ham is gebruikelijk, met salami is lekker, maar ook kipfilet is een optiequote:Op woensdag 27 november 2019 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Brood, boter erop en vervolgens kaas. Niks bijzonders. Ik ga niet hip doen zo ben ik niet.
Nee gewoon kaas, is voldoende voor mijquote:Op woensdag 27 november 2019 00:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Geen vleeswaren? Je bent toch geen Vega? Ham is gebruikelijk, met salami is lekker, maar ook kipfilet is een optie
Vaak welquote:Op woensdag 27 november 2019 07:30 schreef scrupuleus het volgende:
Wat ben je weer liefdevol, cachie.
hoe maakt u het?quote:
Ben je jarig ja? Van harte gefeliciteerd vriendquote:Op woensdag 27 november 2019 08:50 schreef ThePrinceTWP het volgende:
@:Solotovski @:FernandoMartinez @:TTSS @:Cronometer @:00wildchild @:Amarantha @:chevycaprice @:scrupuleus jarig vandaag en verkouden dus twee topics vol moet te doen zijn.
dank je wel maat. wat vond je van m'n voorstel voor qaraoqe meet?quote:Op woensdag 27 november 2019 08:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je jarig ja? Van harte gefeliciteerd vriend
Ik heb geen voorstel gezienquote:Op woensdag 27 november 2019 09:01 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
dank je wel maat. wat vond je van m'n voorstel voor qaraoqe meet?
Had je nog geciteerd. Hierbij wederom: qaraoqe een optie?quote:
Sinds wanneer schrijf je dat zoquote:Op woensdag 27 november 2019 09:29 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Had je nog geciteerd. Hierbij wederom: qaraoqe een optie?
Je bent oprecht verbaasd over bijzondere schrijfstijl van Ash?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sinds wanneer schrijf je dat zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |