Gaat er meer om dat je het zo vaak moet melden.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hè. Oehoe ze heeft seks nou tiswat.
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Iedereen moet 't zelf weten maar vind wachten tot 't huwelijk wel prachtig.
Mee eens.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Bah waar is je zelfrespectquote:
Dat zou ik het liefst ook doen. Lekker uitstellen die ellendequote:Op woensdag 27 november 2019 21:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Weet niet eens wat dat is, en ik moet gewoon werken en studeren zoals elk normaal mens.quote:
huh wut, hoezo? dacht dat we hier 't zelfde over dachten. je bent toch eveneens louter ontmaagd vanwege stigma op male virgin?quote:
Ik ga het nu aanzetten, morgen geen tijdquote:
Ik ook. Behalve het studeren danquote:Op woensdag 27 november 2019 21:20 schreef TTSS het volgende:
[..]
Weet niet eens wat dat is, en ik moet gewoon werken en studeren zoals elk normaal mens.
Dat is wat kort door de bocht makker. Ik heb na mijn eerste keer nog wel vaker seks gehadquote:Op woensdag 27 november 2019 21:20 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
huh wut, hoezo? dacht dat we hier 't zelfde over dachten. je bent toch eveneens louter ontmaagd vanwege stigma op male virgin?
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 27 november 2019 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga het nu aanzetten, morgen geen tijd
o, vertel, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 27 november 2019 21:20 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat is wat kort door de bocht makker.
Dat is toch wel het minste wat je kan doen toch? Wachten op het huwelijk. Lukt mij ook gewoonquote:
echt?quote:Op woensdag 27 november 2019 21:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is toch wel het minste wat je kan doen toch? Wachten op het huwelijk. Lukt mij ook gewoon
Nee hoorquote:Op woensdag 27 november 2019 21:21 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
o, vertel, ben wel benieuwd.
Met een kop als die van Chevy is dat geen kunstquote:
Jazeker.quote:
Zo een als Bezos?quote:Op woensdag 27 november 2019 21:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Met een kop als die van Chevy is dat geen kunst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |