Echt iets om trots op te zijn hoorquote:Op woensdag 27 november 2019 17:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klinkt prima. Heb in 5 weken tijd al meer zaad geabsorbeerd dan jullie bij elkaar ooit in iemand kwijt zijn geraakt
Dan haal ik zelf maar bier want dat gaat niet gebeuren :pquote:Op woensdag 27 november 2019 19:54 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Dank je wel Jimbo! Als die USA-road trip er nog eens van komt drinken we er een samen.
Is toch mooi. Kwakjes zijn voedzaamquote:Op woensdag 27 november 2019 19:55 schreef TTSS het volgende:
[..]
Echt iets om trots op te zijn hoor
Gadverdamme, waar is je zelfrespect?
Ik vind het echt walgelijk. Zit je dan, bijna 30 met een kind, trots te vertellen dat je in het rond aan het sletten bent. Niks tegen Myrr als persoon want het is wel een lieverd, maar ik vind dit echt van een ongekende stupiditeit en het straalt ook een enorm gebrek aan klasse uit.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is toch mooi. Kwakjes zijn voedzaam
Deze truthbomb slaat wel ff inquote:Op woensdag 27 november 2019 20:02 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik vind het echt walgelijk. Zit je dan, bijna 30 met een kind, trots te vertellen dat je in het rond aan het sletten bent. Niks tegen Myrr als persoon want het is wel een lieverd, maar ik vind dit echt van een ongekende stupiditeit en het straalt ook een enorm gebrek aan klasse uit.
Enge gedachte dat we allemaal zo makkelijk te vinden zijnquote:Op woensdag 27 november 2019 20:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Als je hier nou anoniem zit oke maar zitten hier ook bekenden van haar toch
Als je kwade bedoelingen hebt en je spit haar pohi door heb je haar en haar ex binnen 3 minuten overal gevonden op social
Heb je zelf in de hand tochquote:Op woensdag 27 november 2019 20:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Enge gedachte dat we allemaal zo makkelijk te vinden zijn
Net als je piemel.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je zelf in de hand toch
Ik ben al te ver heen vriendinquote:Op woensdag 27 november 2019 20:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je zelf in de hand toch
Denk er maar even over naquote:
Moreel verheven-act genotquote:Op woensdag 27 november 2019 20:02 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik vind het echt walgelijk. Zit je dan, bijna 30 met een kind, trots te vertellen dat je in het rond aan het sletten bent. Niks tegen Myrr als persoon want het is wel een lieverd, maar ik vind dit echt van een ongekende stupiditeit en het straalt ook een enorm gebrek aan klasse uit.
Wie geeft er nou iets om klasse danquote:
Totaal weggegeven aan mijn nieuwe daddy. 🥴🤤quote:Op woensdag 27 november 2019 19:55 schreef TTSS het volgende:
[..]
Echt iets om trots op te zijn hoor
Gadverdamme, waar is je zelfrespect?
Echt hè. Oehoe ze heeft seks nou tiswat.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:18 schreef Solotovski het volgende:
Jullie zijn allemaal volwassen toch?
Man man man
Jammerquote:Op woensdag 27 november 2019 20:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Totaal weggegeven aan mijn nieuwe daddy. 🥴🤤
Jarenlange zelfrespect heeft me een kapot hart opgeleverd fuck degelijk zijn. Waan me nu even in de lustentuin en I like.
En ho ho ik slet helemaal niks rond. 🙅🏻♀ Alleen met deze guy. Ga echt geen verschillende mensen tegelijk neuken ben je helemaal gek geworden. 😂 Raak mijn ex niet eens meer aan met een stok. Of nou eigenlijk zou ik dat wel willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |