SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 26-11-2019 19:58:50 ]SOONY
Morgen SOONYquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn de PS+ games al bekend eigenlijk?
Misschien krijgen we wel kerst games. Paw patrol Christmas rescue mission ofzoquote:Op woensdag 27 november 2019 07:42 schreef StateOfMind het volgende:
Benieuwd naar de PS Plus games van december.
Hopelijk zijn het 2 (of misschien wel 3) hele toffe en goede games, omdat het de maand van de feestdagen is.
Wat zegt jouw glazen bol over de geruchten?quote:Op woensdag 27 november 2019 07:49 schreef DKUp het volgende:
Meestal valt het tegen, de laatste tijd toevallig niet.
Niks gelezen, ik verwacht Just Cause 4 en Uncharted binnenkort. Geen idee deze maand. Volgend jaar verwacht ik meer en grotere titels.quote:Op woensdag 27 november 2019 07:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat zegt jouw glazen bol over de geruchten?
COD4 mapsquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:44 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
3 december begint seizoen 1 met de volgende content......
nu te spelen via psnow tot 2 januari ofzo.quote:Op woensdag 27 november 2019 08:51 schreef dud0r het volgende:
ik wil uncharted 4 wil in de plus games. Die heb ik nog steeds niet gespeeld
En horizon zero dawn verwacht ik ook nog wel een keertje.
Behoudt ie je voortgang dan?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nu te spelen via psnow tot 2 januari ofzo.
elke week ff nieuw canadees account aanmaken, geen betaalgegevens nodig, free trial en spelen maar xd
wel als je de game download meen ik. altijd op dezelfde account starten iig, en altijd even 1x opstarten vanaf het nieuwe account zodat de game weer unlocked is.quote:
Of gewoon voor 15-20 EUR dat spel kopen, stelletje klaplopersquote:Op woensdag 27 november 2019 11:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wel als je de game download meen ik. altijd op dezelfde account starten iig, en altijd even 1x opstarten vanaf het nieuwe account zodat de game weer unlocked is.
leuk experiment toch
Als ze de uitkeringen wat hoger maakten dan hoef je ook niet zoveel te doenquote:Op woensdag 27 november 2019 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of gewoon voor 15-20 EUR dat spel kopen, stelletje klaplopers
dan heb je altijd van die klootzakken die de wouten bellenquote:Op woensdag 27 november 2019 11:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen wat hoger maakten dan hoef je ook niet zoveel te doen
Dan leen ik 'm wel gewoon van een vriend. En m'n broertje heeft horizon liggen dus als ik uitgespeeld ben met m'n backlog kan ik ze wel lenenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
elke week ff nieuw canadees account aanmaken, geen betaalgegevens nodig, free trial en spelen maar xd
ik heb de game dag 1 gekocht in de Amerikaanse PlayStation store FYI. wel met een gunstige dollar koers. 44 euro ofzo.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of gewoon voor 15-20 EUR dat spel kopen, stelletje klaplopers
Schuld van de Rabobank!quote:Op woensdag 27 november 2019 11:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
dan heb je altijd van die klootzakken die de wouten bellen
Ps Now is shit want 720p +artifactingquote:Op woensdag 27 november 2019 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ook als je de game download?quote:Op woensdag 27 november 2019 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ps Now is shit want 720p +artifacting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |