abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190137303
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa,
* PdeHoog +1
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot,
* Lucky_Strike/J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
* Zilverberk (ovb)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucky_Strike op 26-11-2019 23:05:06 ]
Spoilers!
pi_190137336
Lasagne is bijna klaar,
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190137350
dit is de eerste fok post vanaf mijn nieuwe laptop O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_190137356
*O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190137374
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:57 schreef Barreltje het volgende:
dit is de eerste fok post vanaf mijn nieuwe laptop O+
Zeer belangrijk dat dat goed werkt.
Spoilers!
pi_190137390
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

jazeker!!

:Y
pi_190137439
Ik ging even op de bank zitten en ineens was het 30 minuten later :’)
pi_190137440
ohh lucky, dat weet jij wel.. hoe zit dat met office? moet ik dat apart ergens vandaan halen of is dat alleen bij "professional" / home/ business? "
pi_190137504
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:00 schreef Barreltje het volgende:
ohh lucky, dat weet jij wel.. hoe zit dat met office? moet ik dat apart ergens vandaan halen of is dat alleen bij "professional" / home/ business? "
Mijn office koop ik van mijn computer meneer, hij heeft een licentie. Mijn vorige werkgever had dat iik voor personeel, de huidige niet
Maar of dat allemaal nog zo gaat? Geen idee
We have far more in common than that which devides us..
pi_190137589
Een hele kledingruilbeurs hier :D Leuk!
(Ja nee ik doe niet mee. Andere maat)

LS: ik vind de okergele ruitjestuniek erg leuk op de afbeelding :Y , maar dat is wel zoiets wat je inderdaad net moet staan.

Ik ga eerst maar eens een dutje doen denk ik :') Godsamme, ik ben nog heel niet zo oud.

Maar de pure choco-pepernoten smaakten goed :9
pi_190137661
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn office koop ik van mijn computer meneer, hij heeft een licentie. Mijn vorige werkgever had dat iik voor personeel, de huidige niet
Maar of dat allemaal nog zo gaat? Geen idee
Als jij het bij hem koopt, heb jij de licentie.

Ergens kopen Barrel. Er zijn verschillende typen. De prijzen zijn zo goed als overal hetzelfde.

De prijs hangt o.a. af van hoe groot het pakket is en of je een abonnementsvorm of losse licentie koopt. Een abonnement garandeert je updates en nieuwe versies.
Spoilers!
pi_190137685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:07 schreef Candaasje het volgende:
Een hele kledingruilbeurs hier :D Leuk!
(Ja nee ik doe niet mee. Andere maat)

LS: ik vind de okergele ruitjestuniek erg leuk op de afbeelding :Y , maar dat is wel zoiets wat je inderdaad net moet staan.

Ik ga eerst maar eens een dutje doen denk ik :') Godsamme, ik ben nog heel niet zo oud.

Maar de pure choco-pepernoten smaakten goed :9
Ik voel me je mee, ik had vandaag slechts een practicum en ik ben er helemaal daas van :Z Geen idee of het aan de dampen of de informatieoverload ligt trouwens.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_190137782
@Blues: gecondoleerd.

Heel veel leuke kleding dingen gezien van Barrel - de blommen shirts - en voor Lucky.
(Ruit zou ik niet doen voor een huwelijk, imho).
Kunnen we niet een kleding ruilmeet organiseren?
MissEtam loop ik wel eens binnen, als ik in het centrum kom.

En sigme slacht kip. 😎 Eet smakelijk.

Vanmiddag gewerkt als invaller en een nieuwe collega wegwijs gemaakt.
En vanmorgen met appel support gebeld voor overleg.
Wordt donderdag vervolgd.
pi_190137866
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik voel me je mee, ik had vandaag slechts een practicum en ik ben er helemaal daas van :Z Geen idee of het aan de dampen of de informatieoverload ligt trouwens.
Wat voor practicum had je? :)

Hier vanmorgen eerst injectie, sorry Mini, dus beetje prutsen met een IKEA-knuffelhond die ze hebben verbouwd met van die synthetische 'huid' en 'spier'lapjes, een echte modelpoot met een vene voor bloedafname/ kathether zetten (Die kende ik al vanuit de opleiding in Barneveld), en 'Fjordie', een paardenmodel gemaakt van huidskleurige lappen stof, de borstels van bezems als een manenkam, en iets van een tuinslang als bloedvat (v. jugularis) :D

Maar goed, bloed prikken heb ik al een tijdje gedaan in het UMC, en infusskatheters heb ik vooral bij geassisteerd, dus ik was uiteindelijk degene die het anderen aan het uitleggen was. Maar daar leer je ook wel van :)

En vanmiddag dan voor fysiologie bloed; diverse bloeduitstrijkjes maken en kleuren, leukocyten tellen (altijd leuk als iedereen echt compleet andere getallen heeft als resultaat :P ), rode bloedcellen tellen met een speciaal roostertje, hematokrietbepaling, en hemolyseproef.
En dan nog een demo over bloedbuisjes. Waarin bijna niemand antwoord op de gestelde vragen gaf, en als ik het dan wel deed, ik er gelijk weer 3 vragen achteraan kreeg. Fijn. :P

(En gisteren dus zenuwen van de voorpoot. Wij hadden een kat. Gepriegel, maar wel heel tof!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 26-11-2019 19:28:20 ]
pi_190137924
Heb je geen gewone computermeneer AnneX? Dat gedoe met Apple zelf }:|

Geen ruit voor de bruiloft hoor. Al is mij verzekerd dat ik ook in joggingpak mag komen. De bruid wist niet eens of ze wel iets nieuws zou kopen.
Spoilers!
pi_190137931
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nogal wiedes, anders kan ie terug :{w :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_190137939
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:49 schreef Lucky_Strike het volgende: [..] Wil ik ook.
Hmm kan iemand er eentje komen maken voor me?

Heb nog niet meer puf kunnen maken dan het eten van een oliebol.

En als dochterlief die van haar nog langer laat te liggen....... _O-
(Zit te gamen en te bellen met klasgenootjes)
pi_190137965
Snert met extra worst op. Geen toetje. Nog uurtje wachten op de Picnic.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:27:10 #19
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190137983
Ik kwam thuis en trof de ovenschotel die ik gisteren in de koelkast had achtergelaten warm op tafel. :9 Direct aanschuiven. _O_
pi_190137997
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef Zilverberk het volgende:
Ik kwam thuis en trof de ovenschotel die ik gisteren in de koelkast had achtergelaten warm op tafel. :9 Direct aanschuiven. _O_
Heerlijk

Dat is wat lastig in je eentje..
Eigen actie toch vereist.
pi_190138011
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wat voor practicum had je? :)

Hier vanmorgen eerst injectie, sorry Mini, dus beetje prutsen met een IKEA-knuffelhond die ze hebben verbouwd met van die synthetische 'huid' en 'spier'lapjes, een echte modelpoot met een vene voor bloedafname/ kathether zetten (Die kende ik al vanuit de opleiding in Barneveld), en 'Fjordie', een paardenmodel gemaakt van huidskleurige lappen stof, de borstels van bezems als een manenkam, en iets van een tuinslang als bloedvat (v. jugularis) :D

Maar goed, bloed prikken heb ik al een tijdje gedaan in het UMC, en infusskatheters heb ik vooral bij geassisteerd, dus ik was uiteindelijk degene die het anderen aan het uitleggen was. Maar daar leer je ook wel van :)

En vanmiddag dan voor fysiologie bloed; diverse bloeduitstrijkjes maken en kleuren, leukocyten tellen (altijd leuk als iedereen echt compleet andere getallen heeft als resultaat :P ), rode bloedcellen tellen met speciale een speciaal roostertje, hematokrietbepaling, en hemolyseproef.
En dan nog een demo over bloedbuisjes. Waarin bijna niemand antwoord op de gestelde vragen gaf, en als ik het dan wel deed, ik er gelijk weer 3 vragen achteraan kreeg. Fijn. :P

(En gisteren dus zenuwen van de voorpoot. Wij hadden een kat. Gepriegel, maar wel heel tof!)
Het enige wat voor een psycholoog interessant is :P (hersenen dus ;) ) ik vond het zo gaaf om alles wat ik wel ken van MRI-plaatjes nu in het echt en in 3d te zien. Het is zo'n fascinerend orgaan O+ Dat van jou klinkt ook heel interessant. Ik zou best patholoog willen zijn, hele dag pielen met allerhande structuren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_190138034
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je geen gewone computermeneer AnneX? Dat gedoe met Apple zelf }:|

Geen ruit voor de bruiloft hoor. Al is mij verzekerd dat ik ook in joggingpak mag komen. De bruid wist niet eens of ze wel iets nieuws zou kopen.
Er was digitaal inloopcafé voor vragen, verwezen naar amac met advies her-installeren.
Geen resultaat. In dig. gevraagd. Geen reactie.
Affijn, donderdag tijd om zelf actie te doen.
Daarna mag ik evt. indien nodig weer bellen met de toegewezen senior advisor.🤪
(Onze ‘vaste’ appel kennis is op zakenreis naar Seatle).
Gewoon geen mail sturen met cc of bcc ~O>
#fixed.
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:29:58 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_190138036
LS, het is zo'n ingewikkelde materie , die testament. Vooor een leek niet te doen.

Leuke kleding, groei er al goed in :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:30:09 #24
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138047
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Heerlijk

Dat is wat lastig in je eentje..
Eigen actie toch vereist.
Anders had ik hem zelf uit de ijskast gehaald en in de oven geschoven. Zoveel moeite is dat niet.
Het was vooral bedoeld dat ik vlug kon eten. :9
pi_190138050
Waarom geen ruit op een bruiloft? Ik ken al die regels niet, ik zorg er alleen voor dat ik geen wit draag op bruiloften.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')