Zeer belangrijk dat dat goed werkt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:57 schreef Barreltje het volgende:
dit is de eerste fok post vanaf mijn nieuwe laptop
jazeker!!quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeer belangrijk dat dat goed werkt.
Mijn office koop ik van mijn computer meneer, hij heeft een licentie. Mijn vorige werkgever had dat iik voor personeel, de huidige nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:00 schreef Barreltje het volgende:
ohh lucky, dat weet jij wel.. hoe zit dat met office? moet ik dat apart ergens vandaan halen of is dat alleen bij "professional" / home/ business? "
Als jij het bij hem koopt, heb jij de licentie.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn office koop ik van mijn computer meneer, hij heeft een licentie. Mijn vorige werkgever had dat iik voor personeel, de huidige niet
Maar of dat allemaal nog zo gaat? Geen idee
Ik voel me je mee, ik had vandaag slechts een practicum en ik ben er helemaal daas vanquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:07 schreef Candaasje het volgende:
Een hele kledingruilbeurs hierLeuk!
(Ja nee ik doe niet mee. Andere maat)
LS: ik vind de okergele ruitjestuniek erg leuk op de afbeelding, maar dat is wel zoiets wat je inderdaad net moet staan.
Ik ga eerst maar eens een dutje doen denk ikGodsamme, ik ben nog heel niet zo oud.
Maar de pure choco-pepernoten smaakten goed
Wat voor practicum had je?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik voel me je mee, ik had vandaag slechts een practicum en ik ben er helemaal daas vanGeen idee of het aan de dampen of de informatieoverload ligt trouwens.
Nogal wiedes, anders kan ie terugquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeer belangrijk dat dat goed werkt.
Hmm kan iemand er eentje komen maken voor me?quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef Zilverberk het volgende:
Ik kwam thuis en trof de ovenschotel die ik gisteren in de koelkast had achtergelaten warm op tafel.Direct aanschuiven.
Het enige wat voor een psycholoog interessant isquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat voor practicum had je?![]()
Hier vanmorgen eerst injectie, sorry Mini, dus beetje prutsen met een IKEA-knuffelhond die ze hebben verbouwd met van die synthetische 'huid' en 'spier'lapjes, een echte modelpoot met een vene voor bloedafname/ kathether zetten (Die kende ik al vanuit de opleiding in Barneveld), en 'Fjordie', een paardenmodel gemaakt van huidskleurige lappen stof, de borstels van bezems als een manenkam, en iets van een tuinslang als bloedvat (v. jugularis)![]()
Maar goed, bloed prikken heb ik al een tijdje gedaan in het UMC, en infusskatheters heb ik vooral bij geassisteerd, dus ik was uiteindelijk degene die het anderen aan het uitleggen was. Maar daar leer je ook wel van![]()
En vanmiddag dan voor fysiologie bloed; diverse bloeduitstrijkjes maken en kleuren, leukocyten tellen (altijd leuk als iedereen echt compleet andere getallen heeft als resultaat), rode bloedcellen tellen met speciale een speciaal roostertje, hematokrietbepaling, en hemolyseproef.
En dan nog een demo over bloedbuisjes. Waarin bijna niemand antwoord op de gestelde vragen gaf, en als ik het dan wel deed, ik er gelijk weer 3 vragen achteraan kreeg. Fijn.![]()
(En gisteren dus zenuwen van de voorpoot. Wij hadden een kat. Gepriegel, maar wel heel tof!)
Er was digitaal inloopcafé voor vragen, verwezen naar amac met advies her-installeren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je geen gewone computermeneer AnneX? Dat gedoe met Apple zelf![]()
Geen ruit voor de bruiloft hoor. Al is mij verzekerd dat ik ook in joggingpak mag komen. De bruid wist niet eens of ze wel iets nieuws zou kopen.
Anders had ik hem zelf uit de ijskast gehaald en in de oven geschoven. Zoveel moeite is dat niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Heerlijk
Dat is wat lastig in je eentje..
Eigen actie toch vereist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |