Radio kan uit, dat wordt dus vriend van de show Rutjes. Zie gelekte foto.quote:Op woensdag 27 november 2019 12:59 schreef Cee het volgende:
In het volgende uur maakt Gijs Staverman in zijn programma het doosje open.
Dat ik verdomme nu vrijwillig naar dat domme gekrakeel van hem zit te luisteren om de naam te kunnen horen straks
Ik las het daarna ja, dat kon ik niet uit de tweet halen.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Kan je dit in een spoilertag zetten? Misschien is dit al verder in het seizoen.
SPOILERS:quote:Op woensdag 27 november 2019 12:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan zal die Leonie ten Braak ook meedoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
bij 2. was de hint een schoolkrijtje.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:16 schreef Burdie het volgende:
1. Claes Iversen - linda.nl - speelkaart (harten koning)
2. Johan Goossens - omroep max - hint?
3. Jaike Belfor - AD.nl - bokshandschoenen
4. Miljuschka Witzenhausen - RTL boulevard - deegrollertje
5. Buddy Vedder - Beau - masker
6. Rob Dekay - Radio 2 - hint?
7. Anita Witzier - nu.nl - memory kaarten
quote:
quote:Zo is Leonie ter Braak een veelgenoemde naam. De presentatrice is normaliter enorm actief op social media, maar verdween in mei zomaar drie weken van de radar. Ook NOS Studio Sport-presentatrice Dione de Graaff lijkt een kanshebber te zijn. In de sportzomer was ze drie weken niet op tv te zien, omdat 'ze plekken aan het bekijken zou zijn waar De Avondetappe opgenomen zou worden'. Jaja, Dione... Voormalig profvoetballer Nathan Rutjes is één van de andere gegadigden. Toen zijn club Groene Ster een kampioenswedstrijd speelde, ontbrak de man met het matje omdat 'hij iets voor de KNVB moest doen'. Wat kan er nou belangrijker zijn dan een kampioenswedstrijd? Wie is de Mol? toch zeker!
Zijn naam zei me niets, tot ik deze beelden zag. Dat is dan nummer 3 die ik ken.quote:
Dit inderdaad, positiviteits guruquote:Op woensdag 27 november 2019 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nathan is top. Leuke kandidaat zal dat zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 27 november 2019 13:29 schreef Dave het volgende:
Is die achterste in die gelekte fotoNee. Was nog actief eind mei begin juni qua optredens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Zijn hoofd zegt me echt alleen iets van die Venco-reclame, maar ik had de link tussen hoofd en naam niet echt kunnen leggen neequote:Op woensdag 27 november 2019 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als sportliefhebber moet je hem kennen toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |