Gokje, Anita haalt de finale maar wint nietquote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Legoblokje het volgende:
Anita Witzier doet ook mee, zojuist bekendgemaakt
Sportjournaal, voor Dione?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:56 schreef FlyingEagle het volgende:
Dus we missen nog èèn kistje? Gijs 2.0, Shownieuws en .....
Speelkaart met een koning? Heeft vast jurken voor koningshuizen ontworpen.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef E.T. het volgende:
bij Claes een speelkaart (die ik niet snap nog, maargoed)..
Ah, is dat niet die ene van WIDM?quote:
Why tell me whyquote:Op woensdag 27 november 2019 11:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Gokje, Anita haalt de finale maar wint niet
2/7 (Miljuschka en Anita)quote:Op woensdag 27 november 2019 11:16 schreef Burdie het volgende:
1. Claes Iversen - linda.nl - speelkaart (harten koning)
2. Johan Goossens - omroep max - hint?
3. Jaike Belfor - AD.nl - bokshandschoenen
4. Miljuschka Witzenhausen - RTL boulevard - deegrollertje
5. Buddy Vedder - Beau - masker
6. Rob Dekay - Radio 2 - hint?
7. Anita Witzier - nu.nl - memory kaarten
Ik heb het niet gehoord/gezien, maar dat was toch een rode waaier met chinese tekens, die vertaalden naar Robert?quote:
Zijn niet echt hints naar het spel, maar vooral naar de deelnemer zelf. In elk kistje zat een waaier met een vrij duidelijke hint naar de naam, en dus;quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef E.T. het volgende:
Hebben we al ergens een overzichtje van welke hints er in de kistjes zaten?
Bij Miljuschka zat een deegrollertje, bij Buddy een maskertje, bij Claes een speelkaart (die ik niet snap nog, maargoed)..
kan later nog wel eens van belang zijn, zeg maar
O, die vond ik altijd best leuk.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Legoblokje het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Legoblokje het volgende:
jij kijkt ook alleen sportquote:
Buddy zat toch in de jury van the masked singer ook?quote:Op woensdag 27 november 2019 11:28 schreef I het volgende:
[..]
Zijn niet echt hints naar het spel, maar vooral naar de deelnemer zelf. In elk kistje zat een waaier met een vrij duidelijke hint naar de naam, en dus;
Claes Iversen: Spelkaart met een koning erop; Hij heeft meerdere ontwerpen voor de koning/koningin gemaakt.
Johan Goossens: Schoolbordkrijtje; Hij is voormalig docent
Jaike Belfor: Setje bokshandschoenen; Jaike doet aan vechtsport.
Miljuschka Witzenhausen: Deegroller; Presenteert bij 24kitchen
Buddy Vedder: Masker; Heeft in het theater gestaan.
Rob Dekay ¿¿¿
Anita Witzier: Memory kaarten; Heeft het tv-programma Memories gepresenteerd.
Ah, ja, dat is iets logischer.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Buddy zat toch in de jury van the masked singer ook?
Ja leuk dat Anita Witzier meedoet.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Legoblokje het volgende:
Dan zal die Leonie ten Braak ook meedoen.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:23 schreef FlyingEagle het volgende:
Shownieuws had ook een kistje gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:WIDMnl twitterde op woensdag 27-11-2019 om 12:57:417 kandidaten zijn nu bekend. Het lijkt erop dat we op onderstaande foto ook kandidaat 8 (Nathan Rutjes), 9 (Leonie ter Braak) en 10 (?) zien staan. → https://t.co/igrNbMsxE9 #widm https://t.co/qlTd8muFaA reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |