Als muzikant mis je hier niets aan in ieder geval.quote:In 2018 tekent Rob bij Modestus Records, het platenlabel van Guus Meeuwis. Hij voegt zich hiermee bij artiesten als Rowwen Hèze en Bjorn van der Doelen. Op het label verschijnen de singles ‘Vol Van Elkaar’ en ‘Je Hoeft Het Niet Alleen Te Doen’. Die laatste schrijft Rob samen met Daniel Lohues en Ilse DeLange. Zij neemt ook de tweede stem op het nummer voor haar rekening. Een schrijfsessie met Guus Meeuwis en Diggy Dex levert de single ‘Geef Het Door’ op. Deze komt in juni 2019 uit. Het is de week dat Rob het voorprogramma van de ‘Groots met een zachte G’-concerten verzorgt. Rob en zijn band maken een onuitwisbare indruk op de 120.000 man publiek.
Ben je niet opgegroeid met TMF?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naam zei me vaag iets maar ik herkende haar niet
Dit is er typisch een die je na WIDM overal ziet opduiken jaquote:Op woensdag 27 november 2019 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voorspellinkje hoor.
Maar die brengt begin januari even een nummertje uit.
Ken hem niet.
Wie is de nr 1 dan?quote:
Ja, ik denk ik doe zelf even wat speurwerkquote:
In april een heel album zelfs. Net na de finale natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voorspellinkje hoor.
Maar die brengt begin januari even een nummertje uit.
Ken hem niet.
Net een mol.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is er typisch een die je na WIDM overal ziet opduiken ja
Radio 2 nog een keer bij Gijs Staverman.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu.nl nog vandaag toch?
Dwdd denk ik dan nog wel. Nog ergens een commercieel radiozendertje.
Pauw als afsluiter vandaag?
Da's SBS toch? Dat zal Leonie ter Braak wel zijn dan.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:23 schreef FlyingEagle het volgende:
Shownieuws had ook een kistje gekregen
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Legoblokje het volgende:
Anita Witzier doet ook mee, zojuist bekendgemaakt
Het moet niet gekker worden... al de 3e BN'er die meedoet dit jaar... toch al eentje meer dan vorig jaarquote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Legoblokje het volgende:
Leukquote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Legoblokje het volgende:
1. Claes Iversen - 42 jaar - modeontwerperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |